Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geen Two and a Half Men denk ik :(

Volgens Bierdopje wel. Deze week draait de carrousel weer op volle toeren. Vanavond TAAHM, House en HIMYM. Dinsdag White Collar, donderdag Bones en The Office.

Moet alleen nog ff een nieuwe harde schijf kopen. Kom een beetje ruimte tekort.

Btw, voor de volgers van Lie To Me: ben ik de enige die Lightman in seizoen 3 te irritant begint te vinden. Alsof ze een soort nieuwe House willen creëren, maar dan alleen met de vervelende eigenschappen. Eerste seizoen was hij al eigenwijs en koppig, maar vindt hem nu echt over-the-top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige wat die serie in theorie kan redden is als ze Jeroen van Koningsbrugge zijn ding laten doen, maar sowieso is dat in mijn ogen helemaal niet iemand voor een comedy serie. Maarja, Nederlandse Comedy is sowieso not done. Buiten de gouwe ouwe natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Britcoms als Blackadder, Extras, The Office UK en Fawlty Towers zijn geweldige series maar ze worden bijna niet meer uitgezonden. Wat mij betreft ga mogen daar topics over worden geopend, maar ze zullen snel naar pagina 2 verdwijnen vrees ik.

Ik zou wel graag nog een topic zien over Psych.

Psych is wel een vette serie ja. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week weer zo laat, of zoek ik na maandenlang goed gezocht te hebben nu opeens verkeerd :cab:

Nee, ik merkte het deze week en vorig week ook al. Ze staan er wel, maar komen niet meteen naar voren als je alleen op naam van de serie zoekt. Je moet even weten welke aflevering moet hebben dan komen ze wel naar voren. Bv: "Two and a half men *S08E13*" in plaats van alleen "two and a half men".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik merkte het deze week en vorig week ook al. Ze staan er wel, maar komen niet meteen naar voren als je alleen op naam van de serie zoekt. Je moet even weten welke aflevering moet hebben dan komen ze wel naar voren. Bv: "Two and a half men *S08E13*" in plaats van alleen "two and a half men".

Wat ik met de meeste series doe is zoeken op uploader, in het geval van TAAHM eztv. Wist alleen van HIMYM de uploader niet, maar heb hem inmiddels gevonden. Meteen even een tabblad gemaakt voor beide uploaders, wel zo makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites