vinnypassy Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Owja, ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een thuisbioscoop heb en twee Aston Martins. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Owja, ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een thuisbioscoop heb en twee Aston Martins. :cab: :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Owja, ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een thuisbioscoop heb en twee Aston Martins. :cab: :clap: :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2011 Nieuwe Glee & Californication vandaag, hoe heerlijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 En nieuwe How I Met Your Mother. _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Niet eens een topic over ER en Lie to Me hier? Binnenkort maar ff één aanmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Geen Two and a Half Men denk ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Niet eens een topic over ER en Lie to Me hier? Binnenkort maar ff één aanmaken ER topic mag niet ontbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Geen Two and a Half Men denk ik :( Volgens Bierdopje wel. Deze week draait de carrousel weer op volle toeren. Vanavond TAAHM, House en HIMYM. Dinsdag White Collar, donderdag Bones en The Office. Moet alleen nog ff een nieuwe harde schijf kopen. Kom een beetje ruimte tekort. Btw, voor de volgers van Lie To Me: ben ik de enige die Lightman in seizoen 3 te irritant begint te vinden. Alsof ze een soort nieuwe House willen creëren, maar dan alleen met de vervelende eigenschappen. Eerste seizoen was hij al eigenwijs en koppig, maar vindt hem nu echt over-the-top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Hmm, de kranten hadden gemeld dat de opnames stil gelegd waren, maar ik zie op de schedule van CBS ook gewoon dat de uitzending doorgaat. Whoopie :D Morgenochtend TAAHM, HIMYM en Mike and Molly _O_ :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Waar heb je dat gelezen dan? Het is namelijk deze maand precies een jaar geleden dat Sheen in rehab ging en de opnames van vorig seizoen drie maanden opgeschort werden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Waarom heeft onze piratenbaai nog geen HIMYM :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Hihi ik heb em al lang joh :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Waarom heeft onze piratenbaai nog geen HIMYM :( Ik kijk die gewoon online. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Deze week weer zo laat, of zoek ik na maandenlang goed gezocht te hebben nu opeens verkeerd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Iemand hier die Flashpoint kijkt? Wil namelijk even weten of dat een vette serie is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Vette serie, jammer genoeg maar 1 seizoen en geen vervolg nog in de maak. Als je daarmee kan leven, zeker het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Nominatie voor meest afgrijselijke serie sinds tijden: "Iedereen houdt van Jack", Nederlandse remake van Everybody Loves Raymond. Has 'FAIL' written all over it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Enige wat die serie in theorie kan redden is als ze Jeroen van Koningsbrugge zijn ding laten doen, maar sowieso is dat in mijn ogen helemaal niet iemand voor een comedy serie. Maarja, Nederlandse Comedy is sowieso not done. Buiten de gouwe ouwe natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Britcoms als Blackadder, Extras, The Office UK en Fawlty Towers zijn geweldige series maar ze worden bijna niet meer uitgezonden. Wat mij betreft ga mogen daar topics over worden geopend, maar ze zullen snel naar pagina 2 verdwijnen vrees ik. Ik zou wel graag nog een topic zien over Psych. Psych is wel een vette serie ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 Deze week weer zo laat, of zoek ik na maandenlang goed gezocht te hebben nu opeens verkeerd :cab: Nee, ik merkte het deze week en vorig week ook al. Ze staan er wel, maar komen niet meteen naar voren als je alleen op naam van de serie zoekt. Je moet even weten welke aflevering moet hebben dan komen ze wel naar voren. Bv: "Two and a half men *S08E13*" in plaats van alleen "two and a half men". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 gewoon eztv.it, makkelijkste manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 Vette serie, jammer genoeg maar 1 seizoen en geen vervolg nog in de maak. Als je daarmee kan leven, zeker het kijken waard. Danku! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 Nee, ik merkte het deze week en vorig week ook al. Ze staan er wel, maar komen niet meteen naar voren als je alleen op naam van de serie zoekt. Je moet even weten welke aflevering moet hebben dan komen ze wel naar voren. Bv: "Two and a half men *S08E13*" in plaats van alleen "two and a half men". Wat ik met de meeste series doe is zoeken op uploader, in het geval van TAAHM eztv. Wist alleen van HIMYM de uploader niet, maar heb hem inmiddels gevonden. Meteen even een tabblad gemaakt voor beide uploaders, wel zo makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Ik ben nu Breaking Bad seizoenen 1-3 aan het downloaden op aanraden van een vriend. Moet een goede serie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten