Rexcoder Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Gisteren eerste aflevering van Californication gezien. Welgeteld vier a vijf keer bloot gezien, dus dat beloofd. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Californication is echt een bazenserie _O_ Hank Moody _O_ Dit herinnerd me er wel aan dat ik de nieuwe episode ff moet downloaden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Dr Phil nu is goud. Die vrouw is echt hilarisch. Zelf mag ze alles, maar zodra d'r man ook maar iets fout doet, is het hek van de dam en gaat ie al bijna vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Verslaafd aan Entourage _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Dr Phil nu is goud. Die vrouw is echt hilarisch. Zelf mag ze alles, maar zodra d'r man ook maar iets fout doet, is het hek van de dam en gaat ie al bijna vreemd. Nu heb ik jou best hoog zitten Gino, maar Dr. Phil? Serious? Ik mag hopen dat je even niets beter te doen had of dat dit zo'n guilty pleasure van je is, zoals Jersey Shore dat bij mij is. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Finale X-Files S8, naaaiiisss Nog maar één seizoen te gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Verslaafd aan Entourage _O_ Wacht maar tot je klaar bent met kijken, grote leegte in je leven incoming ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Welke comedy serie kunnen jullie mij aanraden? Ik heb Chuck, HIMYM, Modern Family, TBBT en TAAHM al gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Entourage, Californication, 30 Rock, It's Always Sunny In Philadelphia, Community. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Alles waar BBC iets mee te maken heeft, met name Extras en The Office. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 En ik ga Hans nu pijn doen, maar The Office US is ook geen tegenvallertje. Wel wat minder dan UK, maar nog steeds geen tegenvaller. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Als je een beetje een man bent kan ik je The Unit aanraden. Zij vormen 'The Unit', een geheim team van de Commando's dat niet onder de gebruikelijke militaire hiërarchie valt. Zowel binnen als buiten de nationale grenzen, beschermen deze helden Amerikaanse staatsburgers en buitenlanders, door in het geheim te opereren. Ze zetten hun leven op het spel om mogelijke rampen te voorkomen, waarna ze geruisloos weer verdwijnen zonder enige welverdiende erkenning of een woord van dank te ontvangen. Deze superspannende dramaserie boordevol actie is door het 'Rolling Stone magazine' uitgeroepen tot "Beste nieuwe televisieprogramma", een reality serie waar je hartslag geheid flink van omhoog gaat. Afkomstig van de uitvoerende producenten Shawn Ryan (The Shield, Angel) en de scriptschrijver David Mamet, winnaar van een Pulitzer prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 En ik ga Hans nu pijn doen, maar The Office US is ook geen tegenvallertje. Wel wat minder dan UK, maar nog steeds geen tegenvaller. :) Zolang je dat blijft benadrukken vind ik het allemaal best ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Nu heb ik jou best hoog zitten Gino, maar Dr. Phil? Serious? Ik mag hopen dat je even niets beter te doen had of dat dit zo'n guilty pleasure van je is, zoals Jersey Shore dat bij mij is. :) Heb hem bij 't koken standaard op RTL5 staan, dus dan vang je wel eens iets op ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Vandaag eerste aflevering Thunderbirds weer eens gezien. Jeugdsentiment² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Vandaag seizoen 1 van The League gezien. 1 woord: AWESOME :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 (Y) Samen met Community de leukste sitcom van het moment, imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Deze week geen Chuck en geen Modern Family. Draait bijna niks deze week. Pfff! Vorig week ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 (Y) Samen met Community de leukste sitcom van het moment, imo. Community S01 staat hier ook klaar voor gebruik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Wanneer komt HIMYM weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 11 april ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Arrested Development krijgt op IMDB een 9.6/10. Iemand die deze serie kijkt en er een mening over heeft? En wat met It's Always Sunny in Philadelphia? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 It's Always Sunny.. is erg cool. Veel zwarte humor, Arrested Development kon ik de eerste keer niet volhouden, maar als ik het nu zou kijken zou ik het veel toffer vinden, denk ik. Ga ik binnenkort weer doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Nu ik eindelijk een nieuwe laptop heb ben ik maar weer eens series gaan downloaden. Het laatste seizoen van dexter heb ik klaarstaan maar ik heb geen zin in zo'n serie. Ben nu bezig met Entourage s03 en de laatste paar afleveringen van The mentalist. 2 geweldige series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Ik aanbid How I met your mother _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten