Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dr Phil nu is goud. Die vrouw is echt hilarisch. Zelf mag ze alles, maar zodra d'r man ook maar iets fout doet, is het hek van de dam en gaat ie al bijna vreemd.

Nu heb ik jou best hoog zitten Gino, maar Dr. Phil? Serious? Ik mag hopen dat je even niets beter te doen had of dat dit zo'n guilty pleasure van je is, zoals Jersey Shore dat bij mij is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een beetje een man bent kan ik je The Unit aanraden.

Zij vormen 'The Unit', een geheim team van de Commando's dat niet onder de gebruikelijke militaire hiërarchie valt. Zowel binnen als buiten de nationale grenzen, beschermen deze helden Amerikaanse staatsburgers en buitenlanders, door in het geheim te opereren. Ze zetten hun leven op het spel om mogelijke rampen te voorkomen, waarna ze geruisloos weer verdwijnen zonder enige welverdiende erkenning of een woord van dank te ontvangen. Deze superspannende dramaserie boordevol actie is door het 'Rolling Stone magazine' uitgeroepen tot "Beste nieuwe televisieprogramma", een reality serie waar je hartslag geheid flink van omhoog gaat.

Afkomstig van de uitvoerende producenten Shawn Ryan (The Shield, Angel) en de scriptschrijver David Mamet, winnaar van een Pulitzer prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu heb ik jou best hoog zitten Gino, maar Dr. Phil? Serious? Ik mag hopen dat je even niets beter te doen had of dat dit zo'n guilty pleasure van je is, zoals Jersey Shore dat bij mij is. :)

Heb hem bij 't koken standaard op RTL5 staan, dus dan vang je wel eens iets op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik eindelijk een nieuwe laptop heb ben ik maar weer eens series gaan downloaden. Het laatste seizoen van dexter heb ik klaarstaan maar ik heb geen zin in zo'n serie.

Ben nu bezig met Entourage s03 en de laatste paar afleveringen van The mentalist. 2 geweldige series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites