Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

GTST

KN

Aanbevolen berichten

Jij zit hele dag cod te spelen, vind je dat nou echt leuk? Post voegt niks toe, dat weet jij ook, dus vriendelijk verzoek hier niet meer te posten.

Vandaag is saai, jammer dat wiet en die kerel niet gingen neuken en die smoes van hem...;e

Inderdaad, als je er niet van houd post dan niet Stefan.;e

Denken jullie dat morgen de moord eindelijk wordt opgelost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jij zit hele dag cod te spelen, vind je dat nou echt leuk? Post voegt niks toe, dat weet jij ook, dus vriendelijk verzoek hier niet meer te posten.

Vandaag is saai, jammer dat wiet en die kerel niet gingen neuken en die smoes van hem...;e

Haha sorry hoor meteen aangevallen. Als jij vraagt waarom ik CoD leuk vind kan ik je genoeg redenen bedenken. Ik snap heel goed dat mensen series leuk vinden, maar bij zo'n uitgemolken slechte serie snap ik dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je zeggen dat we aan 99% van jouw posts wel wat hebben jongen? ;e Jij bent wel zo'n beetje de laatste die dat hier mag zeggen.

Anyways, ik volgde GTST vroeger eigenlijk dagelijks samen met me moeder en me zussen. Maar dan hebben we het over dik 3/4 jaar geleden. Tegenwoordig vind ik er wegens diverse redenen weinig meer aan eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg het ook hoor, komt eigelijk omdat me vriendin het dagelijkst kijkt dus als ik thuis ben kijk ik met plezier mee ;)

Het enige dat ik wel vind is wat Berrie al zegt. als je het paar dagen niet kijkt mis je niks.

Maar goed. Ik vind het wel lachen om te kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites