Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Jij zit hele dag cod te spelen, vind je dat nou echt leuk? Post voegt niks toe, dat weet jij ook, dus vriendelijk verzoek hier niet meer te posten. Vandaag is saai, jammer dat wiet en die kerel niet gingen neuken en die smoes van hem...;e Inderdaad, als je er niet van houd post dan niet Stefan.;e Denken jullie dat morgen de moord eindelijk wordt opgelost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Jij zit hele dag cod te spelen, vind je dat nou echt leuk? Post voegt niks toe, dat weet jij ook, dus vriendelijk verzoek hier niet meer te posten. Vandaag is saai, jammer dat wiet en die kerel niet gingen neuken en die smoes van hem...;e Haha sorry hoor meteen aangevallen. Als jij vraagt waarom ik CoD leuk vind kan ik je genoeg redenen bedenken. Ik snap heel goed dat mensen series leuk vinden, maar bij zo'n uitgemolken slechte serie snap ik dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik zou eerder GTST kijken dan dat schietspelletje spelen, geweld is voor de zwakken :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Reageer aub dan niet, daar heb je gewoon niks aan. @ Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Wil je zeggen dat we aan 99% van jouw posts wel wat hebben jongen? ;e Jij bent wel zo'n beetje de laatste die dat hier mag zeggen. Anyways, ik volgde GTST vroeger eigenlijk dagelijks samen met me moeder en me zussen. Maar dan hebben we het over dik 3/4 jaar geleden. Tegenwoordig vind ik er wegens diverse redenen weinig meer aan eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Vinden jullie dit serieus echt leuk? Jep. Kon vandaag niet kijken, maar kan morgen zo weer instappen alsof ik niets gemist hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Verander die naam even in 'het flikker topic'. Uitgezonderd Gig en Lieke ofcourse @ Hierboven Je mist niets. Alles word verteld in 3 dagen. Zooo langdradig is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Die Nina ofzo, die heeft iets geils ofzo. Maar Gigi ownt ze allemaal :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Gigi is een Godin ja, absoluut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Verander die naam even in 'het flikker topic'. Uitgezonderd Gig en Lieke ofcourse @ Hierboven Je mist niets. Alles word verteld in 3 dagen. Zooo langdradig is het. Oprotten Berieee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Berrie normaal doen. Dat je het niet leuk vind, prima. Maar kom dan niet hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Waarom kan dit eigenlijk niet in het TV-series topic? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik volg het ook hoor, komt eigelijk omdat me vriendin het dagelijkst kijkt dus als ik thuis ben kijk ik met plezier mee ;) Het enige dat ik wel vind is wat Berrie al zegt. als je het paar dagen niet kijkt mis je niks. Maar goed. Ik vind het wel lachen om te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik zou eerder GTST kijken dan dat schietspelletje spelen, geweld is voor de zwakken :). Gelukkig is er nooit geweld in GTST:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 _O_ Ik kijk het ook:D Sinds een paar dagen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Gelukkig is er nooit geweld in GTST:mrgy: Geen idee man :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Aah, dacht dat je het keek. Niet dus:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Heb het niet gezien ivm. voetbal, maar ik denk dat de strijd tussen Noud en Ludo + zoektocht Lorena de nieuwe hoofdonderwerpen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Wordt inderdaad weer eens tijd dat Ludo laat zien wie de echte Bad Guy van de serie is inderdaad. Vergeleken met paar jaar geleden is hij maar een pussy geworden vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Meneer Harmsen _O_. 5 tot 7 jaar geleden was het sowieso een veel betere serie. En natuurlijk die Robin altijd lachen met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Ik kijk nooit hoor, maar mijn meisje wel. Hebben ze die Syl nou eindelijk te pakken? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Vandaag of morgen gaan ze die reconstructie doen, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Ja die hebt het gedaan hoor:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Ik kijk nooit hoor, maar mijn meisje wel. Hebben ze die Syl nou eindelijk te pakken? :D Die smoes gebruiken heel veel mannen:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten