Menchov Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Inderdaad ;e Soms schaam ik me gewoon tegenover mezelf dat ik dat af en toe kijk(en moet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Ohh is het de moeite waard om weer een beetje om te pakken?;c Keek eerst eigenlijk ook altijd met mijn moeder mee, maar nu geen last meer van :G Zit vol met Turken, die niet kunnen acteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 De Nederlanders ook niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 21 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2012 Maar die zien er wel goed uit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Ludo, grootste baas. _O_ En Lorena, Sjors, Nina enz zijn ook wel de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 (bewerkt) Jack is ook baas hoor. Bing en Aysen daar in tegen :cab: Oja en Mike ;e 13 november 2012 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Vind het wel echt lomppp dat het feit dat Aysen die broer van Rick vermoord heeft gewoon word genegeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Wie is de broer van Rick? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Wie is de broer van Rick? Danny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Lorena, Sjors en Rikki zijn wel lekker en Nuran zonder hoofddoek ook nog wel maar Aysen en Nina is huilen met de pet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Die moeder ook man. Geen idee hoe ze heet maar dr man ging vreemd met Maxim volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Die moeder ook man. Geen idee hoe ze heet maar dr man ging vreemd met Maxim volgens mij. Diana;) maar die is niet top. Janine wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Diana;) maar die is niet top. Janine wel Bianca bedoel je? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Bianca bedoel je? ;) Ja klopt. Denk me autocorrect zou niet weten waarom ik anders Diana er neer zou zetten;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Ludo Sanders is weer aan het beasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ben wel benieuwd wat hij gaat doen als hij achter de plannen van Mike komt, kijk die zus van Ludo is een hoer en dat weet hij zelf ook wel, maar dat Mike zijn dochtertje opzettelijk zwanger maakt om zo zijn handen te krijgen in de Sanders familie zal hij niet tof vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ik denk zelf dat Nina gewoon terug bij Noud gaat terwijl ze nog wel zwanger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 januari 2013 Share Geplaatst 9 januari 2013 Gisteren kwam tijdens het afscheid nemen van Bing zo'n balkje met 'Uitstel van Executie' in beeld.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Wiet is back :<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Wat een lekker wijf is dat hé, ongelooflijk, Janine is een goeie tweede, Lucas staat op drie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Lucas.:-D Nee Sjors en Lorena als goede nummers 2 en 3. In willekeurige volgorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Jullie hebben zwaar aan de wiet gezeten, Lorena nummer 1. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Heuy benieuwd naar de afleveringen met Wiet ben GTST gaan volgen sinds Oktober dus Wiet helemaal niet meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Vanavond een dubbele aflevering omgomgomg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten