KN Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Wie kent het niet? Iedere doordeweekse avond van 20.00 uur tot 20.30 uur genieten. O.a. de volgende actrices spelen er in : P.S. : Niet komen haten hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Wie kent het niet? Iedere doordeweekse avond van 20.00 uur tot 20.30 uur genieten. O.a. de volgende actrices spelen er in : P.S. : Niet komen haten hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Is dit nou dat zogenaamde serieuze topic waar Jarno het in DBT over had??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Denk het wel, aangezien ze gisteravond allemaal GTST aan het kijken waren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Altijd gedacht dat GTST voor Goede tijden slechte tijden stond en niet voor Goede tijden serieuze tijden :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Haha :D ons kind heeft weer aandacht nodig, ook direct nadat zn ban voorbij is op MU :mrgy: en maar volhouden dat die werkt op kantoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Gigi is wel echt de knapste vrouw daar. Ook Charlie en Sjors zijn wel knappe vrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Die onderste is zo'n gedrocht, al valt het op deze foto wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik vind Nina wel wat hebben, iets dwingends enzo. Maar daar is het vrouwelijk topic voor. Ik beken, ik kijk het elke dag want me moeder is verslaafd(ze neemt het zelfs op als ze een maand in Australie is) en als ik dan beneden zit luister je toch wel mee en aangezien je weet dat er genoeg leuke vrouwen inzitten, kijk ik toch. Agh ik vind het wel mooi hoe voorspelbaar het is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Het is inderdaad erg voorspelbaar ja.. maar ik volg het nu ook al een aantal weken, puur omdat het wat 'spannender' werd met die moord op Rutger(of hoe je dat ook schrijft:cab:) Maar ik vind Gigi toch wel de knapste en die Nina vind ik ook niet verkeerd hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Haha :D ons kind heeft weer aandacht nodig, ook direct nadat zn ban voorbij is op MU :mrgy: en maar volhouden dat die werkt op kantoor Jij bent net zo kinderachtig, zo niet kinderachtiger om dit op te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Lieke_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Toch jammer dat Victoria Koblenko er neit meer in speelt :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ludo Sanders is zoiezo de koning van Meerdijk_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Lorena en Wiet:< Ja ik kijk het regelmatig en gisteren in de chat hebben we er ook even over zitten praten. Edwin is wel echt dom dat hij zich gisteren bedacht. Wie wil nou niet met Wiet naar bed? Mja hij zal binnenkort wel toegeven dat hij homo is. Verder hoop ik dat Lorena snel terug komt en Sil snel opgesloten wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Sil stopt er waarschijnlijk mee dacht ik ergens gelezen te hebben :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik kijk nooit mja, wat wil je zonder Linda Roos (RIP) en Jessica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 O dan wordt hij dus wel opgepakt...Agh vind hem raar mannetje. En die vriendin van hem vind ik ook maar raar....maar wil ik wel eens in bikini zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Echt mooi trouwens dat die Sil altijd zo zenuwachtig doet.:-D En Ludo is inderdaad een baas ja, die heeft echt een hekel aan Noud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ludo is ook de enige die zijn eigen soundtrack in de serie heeft:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Overigens vind ik Sjors de leukste hoor (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Lieke van Lexmond :) Ludo Sanders _O_. Heeft ongeveer 40 man vermoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 TV serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 De familie Sanders is sowieso een grote maffia bende.:-D Maar wel geniaal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Lieke van Lexmond :) Ludo Sanders _O_. Heeft ongeveer 40 man vermoord. Ludo Sanders heeft nog nooit iemand vermoord volgens mij hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten