Hans. Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik ben gister geweest naar Zwolle. Het was niet echt best helaas. En ik heb me dood zitten ergeren aan de instelling van RBC ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2011 NAC LEGT BOTTEGHIN EN BUIJS VAST 30-03-2011 De eerste twee versterkingen voor volgend seizoen zijn binnen: Eric Botteghin en Jordy Buijs zijn met NAC een driejarig contract overeengekomen. "We volgden deze jongens al een hele tijd nadrukkelijk", aldus technisch directeur Jeffrey van As. "Ze wisten ook steeds van onze verregaande interesse, maar we moesten natuurlijk wel wachten met zaken doen totdat we een goed beeld hadden van de financiële situatie bij de club." Eric Botteghin is geboren te Sao Paulo, Brazilië. Hij wordt op 31 augustus van dit jaar 24 jaar. De 1 meter 92 lange rechtspoot is met name inzetbaar als centrale verdediger. "Als rechtspoot in principe op rechts, maar ik heb hem ook wedstrijden als linker centrale verdediger zien spelen", aldus Van As. Botteghin kwam in de zomer van 2006 de gelederen van FC Zwolle versterken. Hij speelde tot op heden 126 wedstrijden voor de Zwolse club en scoorde daarin 12 keer. Hij is opgeleid bij het Braziliaanse SC Internacional. Jordy Buijs is ook een centrale verdediger, maar hij is ook inzetbaar op het middenveld, meest in een controlerende rol. "Waar Botteghin de echte mandekker is, daar is Buijs de opbouwer", zegt Van As. De Ridderkerker werd opgeleid bij Feyenoord, maar kreeg geen kans bij het eerste. De Graafschap huurde hem van de Rotterdammers tijdens seizoen 2007-2008 en legde hem het seizoen daarna voor drie jaar vast. Buijs speelde gedurende die periode - tot nu toe dus - 89 wedstrijden waarin hij 10 keer tot scoren kwam. Dat Buijs immer als een groot talent werd beschouwd, moge duidelijk worden uit het feit dat hij 13 keer in actie kwam voor Oranje U-17. Evenals Botteghin is Buijs na dit seizoen transfervrij. NAC betaalt dus geen transfersom aan respectievelijk FC Zwolle en De Graafschap. Kut dit, we gaan hem missen. Maar goed hij verdiende gewoon een transfer, jammer dat het geen geld oplevert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Prima transfer voor Eric. Zwolle moet gewoon naar de topspelers in de JL kijken en die vastleggen voor komend seizoen. Een beetje ervaring erbij is ook niet misselijk, want Appie is ook alweer 36 en zal misschien wel stoppen aan het einde van het seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2011 Zou goed kunnen met zijn aflopende contract, hopen dat hij nog 1 jaar doorgaat. Nog een andere transfer trouwens De 23-jarige Rochdi Achenteh speelt vanaf het seizoen 2011-2012 in het blauw-wit van FC Zwolle. De van FC Eindhoven afkomstige middenvelder tekent een drie-jarig contract bij FC Zwolle. De linkspoot heeft de jeugdopleiding van PSV doorlopen, waarna hij Jong PSV verruilde voor FC Eindhoven. Achenteh is bezig aan zijn derde seizoen bij FC Eindhoven. Op dit moment heeft hij 87 competitiewedstrijden en zes doelpunten achter zijn naam staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Ah hij is dan toch gekomen? Zwolle wilde hem al vastleggen in de winterstop, maar het is er dan toch nog van gekomen. Die van Hintum vind ik trouwens ook een prima speler. Justiana is een prima speler voor de JL, maar als linksback niet goed genoeg voor de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2011 Komt ook omdat Justiana pas vrij laat linksback is geworden, vroeger speelde hij altijd middenveld/aanval. Van Hintum lijkt me inderdaad een degelijke speler voor Zwolle. Hopelijk kan Zwolle Jeroen Drost definitief overnemen, dan staat het achterin wel grotendeels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Vanavond Telstar uit, moet gewoon 3 punten worden, hopelijk valt de bal dit keer eens goed en wordt het niet weer zo'n 0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Achenteh is echt een prima speler voor ons (Y) Telstar moeten we idd winnnen, hopen dat Sparta kan winnen van RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Na de wedstrijden tegen Dordrecht en Volendam vrees ik het ergste van RKC ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 Ik denk ook dat RKC vanavond vrij gemakkelijk gaat winnen bij Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Loopt voorlopig voor geen meter met Zwolle, zwakke 1ste helft, nog steeds 0-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Jezus christus zeg, weer 0-0 om te janken. Voor het eerst ga ik een beetje twijfelen over die titel, uit bij Telstar hoor je gewoon te winnen. Nu maar hopen op Sparta en wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 We gaan gewoon goede zaken doen ondanks het gelijke spel, want RKC staat achter én speelt met 10 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Hopen dat het zo blijft, ik vertrouw RKC voor geen cent meer na Dordrecht en Volendam. Zou mooi zijn als we toch nog een puntje uitlopen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ja RKC heeft dus gewoon gewonnen in de laatste minuut. Zwolle moet nu de draad wel weer op gaan pakken, anders verspeel je de titel alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 april 2011 Auteur Share Geplaatst 2 april 2011 Nondeju het is ook niet te geloven van RKC zeg ;e Had weliswaar niets anders verwacht, maar nu wordt het toch nog lastig, zeker gezien het speelschema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Achja je moet niet zeggen; Rkc heeft geluk. Het is gewoon schandalig als je de titel niet pakt na ptn voorsprong. Waar is al die ervaring? Come on boys. Z'n moeilijk programma nog voor de boeg, dan moet je Telstar uit gewoon winnen. Ik vrees het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ik hoop het ergste:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 april 2011 Auteur Share Geplaatst 2 april 2011 Achja je moet niet zeggen; Rkc heeft geluk. Het is gewoon schandalig als je de titel niet pakt na ptn voorsprong. Waar is al die ervaring? Come on boys. Z'n moeilijk programma nog voor de boeg, dan moet je Telstar uit gewoon winnen. Ik vrees het ergste. Thuisduel tegen RKC wordt cruciaal, RKC moet verder alleen nog uit naar Fortuna. Thuis moeten ze nog tegen GAE, Cambuur en RBC. Zwolle nog Sparta uit, Helmond thuis, RKC thuis, Den Bosch thuis en op het laatst nog Cambuur uit. Gaat er om spannen. Ik hoop het ergste:p Beter doen jullie volgende week even jullie best bij RKC hehe Niet omdat ze het nu slecht doen ofzo hoor, maar als deze ploeg promoveert flikkeren ze er meteen weer uit denk ik. Allemaal mooie voetballers die in de Eredivisie niet de ruimte krijgenn die ze nu krijgen. Met een middenveld vdHaar, Slot en Schreurs ben je koning in de top JL, maar onderin de Eredivisie werkt dat niet. Sluit in me wel bij aan, zeker nu achterin Botteghin ook weg is. Hopen dat bij promotie er wat meer ervaring in de ploeg komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Vanavond Helmond thuis, gaat een lastige pot worden, hopen dat er nu maar eens een keer weer 3 punten worden gehaald :) FC Zwolle-trainer Art Langeler wijzigt vrijdag de basiself voor het duel met Helmond Sport. Zo speelt Yanic Wildchut niet en zal mogelijk ook Bram van Polen op de bank beginnen. Ook Joey van den Berg ontbreekt. Hij is geblesseerd en is mogelijk de rest van het seizoen uitgeschakeld. Voor hem speelt Frank Olijve. Said Bakkati keert weer terug in de basis. Hij is hersteld van zijn blessure. FC Zwolle heeft in de Jupiler League nog een voorsprong van drie punten op naaste belager RKC Waalwijk. Het duel tegen Helmond Sport begint vrijdag al om 18.45 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Ik ga zo wokken en heb plekken bij het raam gereserveerd. Mooi Zwolle kijken dus :-). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 En wéér gelijk, en dan komt zondag RKC ook nog op 1 punt van Zwolle. De druk wordt groter en groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Ze lijken te bezwijken onder de druk. Missen op het laatst nog opgelegde kansen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Net weer terug van Zwolle, had er goede hoop in maar weer geen 3 punten. Moet straks de rode kaarten nog maar even terugkijken wat volgens mij waren beiden geen rood. Botteghin komt hard in en die van Helmond deed dacht ik niet zoveel. Zonde ook die kansen van Ars op het einde ja..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Zoo ontzettend zonde dat Botteghin even het padje af ging. Je komt prima op 1-0 en speeld alleraardigst. Of het nu wel of geen rood is, hij moet gewoon niet zo dom inkomen op die plek op het veld. Daarna komen die lui en waren ze beter, maar ze creërden gewoon 0,0. Heel ongelukkig wordt het dan 1-1. Vervolgens steeg het de scheidsrechter naar zijn bolletje. Hij wou geel geven en had die al in zijn hand, maar door de aanstormende Zwolle-spelers gaf die een rode kaart als 'goedmakertje'. Zwolle is daarna veel beter, maar Gillian en oa Ars maakten de kansen niet af. Nu duimen voor de Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten