Geplaatst 11 december 201014 jr. Heerlijk team FW! Ik geef het een 8.5 Mag ik een screentje van Fazio?
Geplaatst 11 december 201014 jr. Mijn Feyenoord in November 2014 Seizoen 1: Eredivisiewinst, bekerfinalist, 2 ronde Europa League gehaald Seizoen 2: Bekerwinst, 6e in Eredivisie, 3e in Cl, 1e ronde EL uitgeschakeld door Roma Seizoen 3: Bekerwinst, 4e in Eredivisie, 1e ronde EL uitgeschakeld door Wolfsburg Seizoen 4: Eredivisiewinst, Bekerwinst, Verliezend Europa League finalist(van Manutd) Seizoen 5: tot dusverre: 1e in competitie, nog in de beker en na 4 wedstrijden geplaatst voor volgende ronde Champions League De prestaties in seizoen 2 en 3 vind ik zelf matig. Dit kwam mede doordat ik fors ging bezuinigen en als doel heb de rijkste club ter wereld te worden. Eerst maar eens de CL proberen te winnen. [spoiler=Feyenoord] Naast deze ploeg(waarmee ik veel rouleer) heb ik veel spelers uitgeleend aan Excelsior: Darley, Castaignos, Cabral, Mokotjo, Martins Indi en nog enkele talentvolle regens. Verder zijn Fer(Ongelukkig) en Adu uitgeleend aan Espanyol resp. Malaga. Screens van mij regens: [spoiler=Regens] Maxwell Garba Giovanni D'Andrea Joseph Kanu Alejandro Manzo Verder: Future Transfers(beide 1 januari) Bruno(20/20 scout gaf hem 3,5CA, 4,5 PA) Timofeev(ruwe diamant, heel veel potentie volgens scout, trainen op mentaal&afwerken en ik heb een topper:D)
Geplaatst 11 december 201014 jr. FW: Heerlijk team man! Zou ik een screentje mogen van Vela, Huntelaar, Eriksen, de Jong, Dodo, Galvan, Mertens en Babel (Als dat niet teveel is, mag ook in PM!). Je krijgt van mij een 9.2! Peter: Heerlijk team ook! Een 9.0! Mag ik een screentje van Ben Arfa, Wijnaldum, Varane en Medina (Als dat niet teveel is, mag ook in PM!)
Geplaatst 11 december 201014 jr. @ rens1996: Mooi team hoor, een 7 (y). @ BattleKing: Urby is na seizoen 1 transfervrij hè, zou goed kunnen dat hij hem transfervrij gehaald heeft ;). Ajax, seizoen 4: [spoiler=regens] Alle regens zijn eigen jeugd :). Screentjes op aanvraag ;). Goed team hoor met o.a. de Jong en Huntelaar, en die regens uit eigen jeugd zijn ook tof. Een 8,5!
Geplaatst 11 december 201014 jr. Heerlijk team FW! Ik geef het een 8.5 Mag ik een screentje van Fazio? Thx voor je rating, hier is je screen: [spoiler=fazio] FW: Heerlijk team man! Zou ik een screentje mogen van Vela, Huntelaar, Eriksen, de Jong, Dodo, Galvan, Mertens en Babel (Als dat niet teveel is, mag ook in PM!). Je krijgt van mij een 9.2! Peter: Heerlijk team ook! Een 9.0! Mag ik een screentje van Ben Arfa, Wijnaldum, Varane en Medina (Als dat niet teveel is, mag ook in PM!) Jij ook bedankt voor je cijfer, hier zijn je screentjes: [spoiler=spelers] Goed team hoor met o.a. de Jong en Huntelaar, en die regens uit eigen jeugd zijn ook tof. Een 8,5! Thx voor je rating :thumb:.
Geplaatst 11 december 201014 jr. Bedankt voor de screens FW, al is Ryan Babel wel erg ondergewaardeerd zeg! Edit: Hier mijn Ajax, 30 september 2011: Ribèry werd op eigen verzoek op de TL geplaatst, maar vroeg €300.000 per week ( ;c ) salaris, dus toen maar gehuurd :D Heitinga stond ook op eigen verzoek op de TL, en kon hem voor maar €4,000,000 strikken. Balotelli heb ik ook gehuurd, die staat bij mij altijd na 1 seizoen op de TL :S
Geplaatst 11 december 201014 jr. Thanks, het is trouwens seizoen 2 ipv 3. Dan verdien je een 7,8 want als je Sissoko, Kadlec en buonanote haalt, dan doe je het sterk en je realisme blijft gewaarborgd!_O_
Geplaatst 11 december 201014 jr. RikH: Met Guillermo Ochoa, Rod Fanni, Moussa Sissoko, Yann M'Vila, Diego Buonanotte en Vaclav Kadlec heb je zeker een heel mooi team! Vooral voor Stade Rennais! Een 8.7!
Geplaatst 11 december 201014 jr. Bedankt voor de screens FW, al is Ryan Babel wel erg ondergewaardeerd zeg! Edit: Hier mijn Ajax, 30 september 2011: Ribèry werd op eigen verzoek op de TL geplaatst, maar vroeg €300.000 per week ( ;c ) salaris, dus toen maar gehuurd :D Heitinga stond ook op eigen verzoek op de TL, en kon hem voor maar €4,000,000 strikken. Balotelli heb ik ook gehuurd, die staat bij mij altijd na 1 seizoen op de TL :S beetje onrealistisch is het niet?:cab: als het eerlijk gegaan is, heb je goed toegehapt
Geplaatst 11 december 201014 jr. beetje onrealistisch is het niet?:cab: als het eerlijk gegaan is, heb je goed toegehapt Wat kan oneerlijk gedaan zijn dan?
Geplaatst 11 december 201014 jr. Wat kan oneerlijk gedaan zijn dan? kerel je zit begin 2de seizoen en hebt er een elftal staan... alleen voorin staat al voor ik weet niet hoeveel...
Geplaatst 11 december 201014 jr. Waar slaat zo''n reactie op van YBW4 , wie kent em niet? Denk niet dat Tom een screen dropt met cheats ;)
Geplaatst 11 december 201014 jr. AZ Alkmaar, tweede seizoen Doelman: Michel Vorm Rechtsback: Stefan de Vrij Centrale verdediger: Glenn Loovens Centrale verdediger: Hector Moreno Linksback: Simon Poulsen Middenvelder Centraal: Rasmus Elm Middenvelder Centraal: Stijn Schaars Rechtsbuiten: Brett Holman Linksbuiten: Maarten Martens Spits: Ruud van Nistelrooy Spits: Michael Eneramo Met dit elftal heb ik de Europa League gewonnen in Seizoen 2. Martens is gewoon geniaal!_O_
Geplaatst 11 december 201014 jr. kerel je zit begin 2de seizoen en hebt er een elftal staan... alleen voorin staat al voor ik weet niet hoeveel... Tuurlijk, ik heb FMRTE gebruikt die ik niet heb. Ik heb geen patch en ik heb er nog geen gevonden voor zónder patch. Maarja, als je me niet gelooft, dan niet hè!
Geplaatst 11 december 201014 jr. Tuurlijk, ik heb FMRTE gebruikt die ik niet heb. Ik heb geen patch en ik heb er nog geen gevonden voor zónder patch. Maarja, als je me niet gelooft, dan niet hè! misschien lezen? zeg toch als het eerlijk gegaan is, netjes gedaan... @maldini: 8, leuk team(y) hoe is van nistelrooy?
Geplaatst 11 december 201014 jr. Maldini: Goed team, misschien had je ietwat betere aankopen kunnen doen, maar je krijgt toch een 7.8 Thomassje 123: Mooi team, ook realistisch ingekocht. Een 8.3
Geplaatst 11 december 201014 jr. Hoe doet Vela het bij jou? Ik moet nog aan het seizoen beginnnen, dus Vela heeft nog geen wedstrijden voor mij gespeeld ;).
Geplaatst 11 december 201014 jr. Ik moet nog aan het seizoen beginnnen, dus Vela heeft nog geen wedstrijden voor mij gespeeld ;). Oke, gaat hij bij jou in de basis spelen? Bij mij doet hij het meer dan geweldig, hij liep vorig seizoen 1 op 1 (39 goals, 36 wedstrijden).
Geplaatst 12 december 201014 jr. PSV Seizoen 3 begin -------------------------------Romero------------------------------------- Manolev-------------Marcelo-------------Goncalves-------------Pieters --------------------------------Annan------------------------------------- -------------------Fernandinho---------Schaars---------------------------- Beerens----------------------------------------------------------Boussoufa --------------------------------Benitez------------------------------------ S1 Cassio S2 Ojo S3 Wuytens S4 Skjelbred S5 Dos Santos S6 Amrabat S7 Reis