Geplaatst 18 oktober 201015 jr. Heb je vragen over spelers? Wil je weten of een speler zijn geld waard is? Heb je maar een beperkt budget en wil je op bepaalde posities spelers aankopen, maar je weet niet wie? Stel dan hier je vraag & wij zullen antwoorden ;)
Geplaatst 18 oktober 201015 jr. Auteur Heb je vragen over spelers? Wil je weten of een speler zijn geld waard is? Heb je maar een beperkt budget en wil je op bepaalde posities spelers aankopen, maar je weet niet wie? Stel dan hier je vraag & wij zullen antwoorden ;)
Geplaatst 29 oktober 201015 jr. Seizoen: 1 Mijn club: Feyenoord. Transferbudget: +- 2,5 miljoen. Gezocht: Spits. Extra: Het liefst een spits die er nu al kan staan maar toch nog iets doorgroeit.
Geplaatst 29 oktober 201015 jr. Scout erop afgestuurd stats zien er prima uit en ik denk dat dit een uitstekende versterking zal zijn
Geplaatst 29 oktober 201015 jr. Moet dit niet in Football Manager 2010 afdeling? Nog iemand leuke en goede talentvolle verdediger voor Sheffield United? Budget: € 0,0
Geplaatst 29 oktober 201015 jr. Seizoen: 1 Mijn club: Feyenoord. Transferbudget: +- 2,5 miljoen. Gezocht: Spits. Extra: Het liefst een spits die er nu al kan staan maar toch nog iets doorgroeit. Feyenoord kan je nog niet managen in de Demo, dus zal het wel om FM '10 gaan. :)
Geplaatst 29 oktober 201015 jr. Quickstart? Ik speel momenteel met Vitesse Ah, oké. Dat wist ik nog niet. Is er ook eentje van de Belgische competitie dan denk je ?
Geplaatst 3 november 201014 jr. Ik heb een grote database geselecteerd met de twee hoogste divisies van Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Portugal, Rusland, Schotland en Spanje maar toch kan ik geen spelers als Jelle Vossen vinden ?
Geplaatst 3 november 201014 jr. Ik zoek een goede betaalbare spelmaker een typisch '10' ben wolverhampton
Geplaatst 3 november 201014 jr. Talentvolle, niet te dure linksback voor Ajax achter Vurnon Anita.. Dodo..
Geplaatst 4 november 201014 jr. Team: Spurs Positie: Keeper Leeftijd: <23 Bedrag: < 7 miljoen Nationaliteit: Moet werkvergunning krijgen. Opmerkingen: Ik zoek een talentje die prima als stand in kan fungeren als Cudicini weg is. Maar hoeft dus nog niet meteen eerste seizoen klaar te zijn voor het eerste.
Geplaatst 4 november 201014 jr. spel verdeler voor hearts (schotland) amc nummer tien graag die kan staan maar ok nog potntie hef maar zolang die der maar kan saan ongeveer 300k
Geplaatst 4 november 201014 jr. Ik zoek een snelle spits, mag niet meer dan 6/7 ton kosten.. Skavysh?
Geplaatst 4 november 201014 jr. Derek Asamoah? Is iets sneller en moet denk ik ook haalbaar zijn voor die prijs ;)
Geplaatst 4 november 201014 jr. Een rechtsbuiten van het niveau Barcelona of bijna Barcelona. Ik heb nog 6miljoen, kan natuurlijk de maandelijkse afbetaling gebruiken, maar ik zoek dus een buitenspeler die naar binnen trekt. En het liefst een jonge speler, oud mag natuurlijk ook.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Een rechtsbuiten van het niveau Barcelona of bijna Barcelona. Ik heb nog 6miljoen, kan natuurlijk de maandelijkse afbetaling gebruiken, maar ik zoek dus een buitenspeler die naar binnen trekt. En het liefst een jonge speler, oud mag natuurlijk ook. Giuliano Held in mijn demo, past zich aan elk niveau aan....
Geplaatst 4 november 201014 jr. thx man, heb uiteindelijk toch voor giovani dos santos gekozen, maar ik hou giuliano in de gaten, geen verkeerde jongen nee :P