Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat geen enkele club interesse heeft in spelers als Diaby, Eboue, Denilson en Rosicky. Kom ze nog niet eens kwijt voor 500.000 :(

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

\Ik heb geen moeite met LLM, met FC United elk jaar gepromoveerd.

in de Championship de FA Cup met geluk gewonnen en 1e jaar Premier League 4e geworden en UEFA Cup gewonnen :S

Geplaatst

Dat doe je goed superboer!! Elk jaar promoveren is echt knap. Mij i.i.g nog nooit gelukt. Mag ik vragen wat voor formatie je dan gebruikt?

Geplaatst

Ik promoveer elk jaar ook vrij makkelijk, tot aan de championship. Dan wordt het niveau ineens een stuk lastiger en kost het zo 3 jaar om te promoveren.

Geplaatst
\Ik heb geen moeite met LLM, met FC United elk jaar gepromoveerd.

in de Championship de FA Cup met geluk gewonnen en 1e jaar Premier League 4e geworden en UEFA Cup gewonnen :S

LLM met een reputatie als voormalig wereldvoetballer is LLM ook niet moeilijk (ik zag in een eerdere post dat je zei dat de halve wereld achter je aan zit en maak daar uit op dat je een hoge reputatie hebt ingesteld aan het begin).

Met een hogere reputatie zijn spelers sneller geneigd om naar je club te komen. Dan ben je bijvoorbeeld in staat om in de BSS spelers van het niveau L2 te halen. En dan is LLM wel heel gemakkelijk ja ;)

LLM back to basics is echter wat anders ;)

Geplaatst

Nou, zojuist CL finale gespeeld. 0-0, dus penalties. Ik mis al mn 4 penalties!! Hoe kan dat nou, echt ongelooflijk! Forlan, Pastore, Diego Costa en Raul Garcia. Allemaal boven de 15 met penalties. Ook in de competitie mis ik ongelooflijk penalties. Echt frustrerend!:S

Geplaatst
LLM met een reputatie als voormalig wereldvoetballer is LLM ook niet moeilijk (ik zag in een eerdere post dat je zei dat de halve wereld achter je aan zit en maak daar uit op dat je een hoge reputatie hebt ingesteld aan het begin).

Met een hogere reputatie zijn spelers sneller geneigd om naar je club te komen. Dan ben je bijvoorbeeld in staat om in de BSS spelers van het niveau L2 te halen. En dan is LLM wel heel gemakkelijk ja ;)

LLM back to basics is echter wat anders ;)

Klopt, ik heb nog nooit LLM gedaan in de vorige versies, dit is de eerste keer. Ik had mijn reputatie idd ingesteld als Amateur/niet bewezen, en dan kun je zelfs betere spelers uit je eigen divisie nog niet eens overhalen.

Ik vermoed dat ik dus LLM Back to Basics speel :P

Geplaatst
Dat doe je goed superboer!! Elk jaar promoveren is echt knap. Mij i.i.g nog nooit gelukt. Mag ik vragen wat voor formatie je dan gebruikt?

Ja werd elk jaar kampioen behalve in Championship, toen ben ik via de play-offs gepromoveerd.

mijn formatie is: 4-1-3-2, 1VM en 3 AM's.

En ik had reputatie ingesteld op automatisch? dan is het toch elke x anders?

en ja ze zitten achter me aan, maar dat was pas nadat ik het goed ging doen in Europa, en dan heb ik het over clubs van het niveau middenmoot/subtop Premier League :P haha

Geplaatst

Koop nooit een Chinees.. Schets: Vriendschappelijke wedstrijd, ik gooi hem erin, 1 minuut later geblesseerd.. Kut Chinees.. zo fragiel als de...

Geplaatst

Dan geef je je MoM een publiekswissel en dan gaan ze bij de persconferentie zeuren om een onbegrijpelijke wissel..:cab:

Geplaatst

Ik word doodziek van die berichten "Druk neemt toe op ... " krijg die echt ontzettend veel ;e

Geplaatst
Dan geef je je MoM een publiekswissel en dan gaan ze bij de persconferentie zeuren om een onbegrijpelijke wissel..:cab:

Ook al eens gezegd. Laatste wedstrijd van het seizoen, win je met 6-0 door de 2 spitsen en de amc. Allemaal 9+ als cijfer. Als beloning geef ik ze ver in blessuretijd een publiekswissel. Driemaal een staande ovatie achter elkaar, krijg ik dat gezeur ook op de persconferentie en dan kan je geen eens zeggen dat het een publiekswissel was :wall:

Geplaatst

het is weer eens hopeloss om voor in nederland een opstelling te vinden je krijgt het wel aan het voetballen maar ik wil cheaten dus het is weer een kut elk jaar het zelfde

Geplaatst

Allejezus, bij Dortmund vliegt nu ook iedere bal op doel er in bij mij. Kan ik hier iets aan doen met keeperinstellingen ofzo? Want ik word er behoorlijk gek van. Keeper is gewoon nog Weidenfeller. Had hier bij mijn Ajax-game geen last van, maar in mijn LLM-game (met een 3.5* keeper) en nu dus wel.

Geplaatst

Ik vind het irritant dat jeugdspelers niet gelijk meer een JP zijn als je ze wil inschrijven voor Europa.

want mijn jeugdopleiding is echt SLECHT :P haha. dus koop alles bij elkaar.en dus bijna niemand heeft JP. heb nu 3 JP's en moet er 4 hebben haha.

Geplaatst
Ik vind het irritant dat jeugdspelers niet gelijk meer een JP zijn als je ze wil inschrijven voor Europa.

want mijn jeugdopleiding is echt SLECHT :P haha. dus koop alles bij elkaar.en dus bijna niemand heeft JP. heb nu 3 JP's en moet er 4 hebben haha.

Had precies hetzelfde in FM10, haha. Gelukkig zag ik het al wel aankomen en behield ik een aantal redelijke talenten die ik al voor hun 18e had gehaald, ipv dat ik ze verkocht. ;)

Geplaatst
Had precies hetzelfde in FM10, haha. Gelukkig zag ik het al wel aankomen en behield ik een aantal redelijke talenten die ik al voor hun 18e had gehaald, ipv dat ik ze verkocht. ;)

Ja in FM10 was dat idd ook al.

nja ik heb dus echt qua talent 0 in me jeugdselectie en heb ook wel spelers op hun 16e gekocht mja die hebben dat nog niet.

echt kut :P

Geplaatst
het is weer eens hopeloss om voor in nederland een opstelling te vinden je krijgt het wel aan het voetballen maar ik wil cheaten dus het is weer een kut elk jaar het zelfde

Sorry, wat? :-D

Geplaatst

Ik heb in het eerste seizoen met Feyenoord de competitie en beker gewonnen, en groupsronde Uefa-cup gehaald.

Manager van het jaar wordt van den Brom van Ado, die 9e wordt en de 3e ronde van de beker haalde?

Ik heb geen goede band met de media, maar dat kan het toch niet zijn?