Maaskantenaar Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Ze ziet er inderdaad goed uit maar ik heb liever dat ze niet zoveel praat/zingt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Met d'r waterhoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Is in België echt een hype. Alleen men vriendin en ik vinden het écht een bullshit programma :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 [spoiler=18+!!!!!]http://www.geenstijl.nl/archives/images/glitterenglamourindebosjes.html Wat genant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Die is toch allang bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Dit zijn toch weer nieuwe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Oke, dacht dat ze er mee gestopt was :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik dacht dat zij toch nog de iets normalere was van de groep :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Bah Is las trouwens dat ze maar 500euro per aflevering krijgen ... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik vind het zat hoor, kom op we hebben het over Oh Oh Cherso. Het is eigenlijk geeneens leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Bah Is las trouwens dat ze maar 500euro per aflevering krijgen ... :cab: 500 euro, een nagenoeg gratis villa, een wintersport vakantie en lekker zuipen. Enige nadeel is dat er altijd een camera op je staat, maar verder vind ik dr niks mis mee :cab: Bovendien wordt RTL ook niet gesubsidieerd dus die zullen wel gemiddeld minder betalen dan N1, 2 en 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 500 is echt extreem weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Voor een echte acteur wel, niet voor een paar Sjonnies op zuipvakantie. :cab: Wat denk je wat voor een publiciteit ze verder nog krijgen en reclamegeld. Ze lopen toch ook bijna allemaal in dat losermerk Nickelson of zo. Ik ben van mening dat ze rijkelijk beloond worden voor de onzinnigheid die ze uithalen. De meeste mensen betalen gewoon voor hetgeen zij doen. Ik denk zelfs dat er veel vriendengroepen zijn die leukere tv zouden maken dan deze Haagse lui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Voor zo'n goed bekeken, veelbesproken, en vooral heel populair programma is het zeker weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Nou ik deed het er voor...mij mogen ze filmen tijdens een vakantie metme vrienden, voor 500 euro per aflevering (8 afleveringen) plus gratis vakantie. Ze hoeven maar paar daagjes te flyeren namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Sowieso denk ik dat als je een cameraploeg mee stuurt met de vakantie van een willekeurige MU-er plus vriendengroep, dat je dan een stuk leukere televisie krijgt. 500 euro is prima joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Voor een echte acteur wel, niet voor een paar Sjonnies op zuipvakantie. :cab: Wat denk je wat voor een publiciteit ze verder nog krijgen en reclamegeld. Ze lopen toch ook bijna allemaal in dat losermerk Nickelson of zo. Ik ben van mening dat ze rijkelijk beloond worden voor de onzinnigheid die ze uithalen. De meeste mensen betalen gewoon voor hetgeen zij doen. Ik denk zelfs dat er veel vriendengroepen zijn die leukere tv zouden maken dan deze Haagse lui. Eensch, daarom hoop ik ook dat er niet nog een keer met deze groep wordt gewerkt, als ze uberhaupt nog zo'n show maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Echt hoor, dacht er nog eens over na. 4000 ekkies voor een weekie (toch?) zuipvakantie. :cab: Is gewoon veel of in elk geval genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Onze vrienden van Oh Oh Tirol gaan van de zomer voor de tweede keer naar Chersonissos om een voorbeeld te zijn voor de Nederlandse jeugd. De feestbeesten zullen gezelschap krijgen van een nieuw stel Hagenezen. Dat weet het AD te melden. De mannelijke Oh Oh’ers zullen in ieder geval geen last meer hebben van Tatjana Liefhebber, ook wel Tijgertje. De brunette zit momenteel in de gevangenis vanwege kledingdiefstal. Om deze reden wil RTL5 niet meer met het boefje samenwerken. De mogelijk nieuwe leden zullen aan een ‘stevige screening’ worden onderworpen, weten goed ingelichte bronnen te melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Waarom per se Hagenezen, niet pakweg een stel boeren uit Twente of Groningen ofzo? Of van die tokkies met Nike Airmax (David kom er maar in(d)) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Onze vrienden van Oh Oh Tirol gaan van de zomer voor de tweede keer naar Chersonissos om een voorbeeld te zijn voor de Nederlandse jeugd. De feestbeesten zullen gezelschap krijgen van een nieuw stel Hagenezen. Dat weet het AD te melden. De mannelijke Oh Oh’ers zullen in ieder geval geen last meer hebben van Tatjana Liefhebber, ook wel Tijgertje. De brunette zit momenteel in de gevangenis vanwege kledingdiefstal. Om deze reden wil RTL5 niet meer met het boefje samenwerken. De mogelijk nieuwe leden zullen aan een ‘stevige screening’ worden onderworpen, weten goed ingelichte bronnen te melden. Ik zal vanavond wel even vragen of het klopt als ik Jokertje of Sterretje tegenkom in de stad, aangezien dat elke donderdag gebeurd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Waarom per se Hagenezen, niet pakweg een stel boeren uit Twente of Groningen ofzo? Of van die tokkies met Nike Airmax (David kom er maar in(d)) Zo een programma heb ik geloof ik wel eens gezien op sbs 6 over van die boeren die naar Spanje gingen. De naam van het programma weet ik niet meer. Dat was nog eens slechte televisie ;e. Niet dat ik heel vrolijk word van oh oh cherso maar daar kijk ik dan toch liever naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 [YOUTUBE]mM47LVP-EBo[/YOUTUBE] lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Zo een programma heb ik geloof ik wel eens gezien op sbs 6 over van die boeren die naar Spanje gingen. De naam van het programma weet ik niet meer. Dat was nog eens slechte televisie ;e. Niet dat ik heel vrolijk word van oh oh cherso maar daar kijk ik dan toch liever naar. Haha dat heb ik ook gezien toen :mrgy: 'Hij lust geen bier hij lust geen worst, hij lust geen melk uit moeders borst, alleen maar Cola, alleen maar Cola !' ;c;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Compilatie van 9 afleveringen vol bullshit geeft inderdaad 1 grote aflevering vol bullshit. Heel dit seizoen vond ik niets aan. Het enige waar ik nog echt goed om heb kunnen lachen is de dronken sniper geweest die dacht dat hij omsingeld werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten