Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bah

Is las trouwens dat ze maar 500euro per aflevering krijgen ... :cab:

500 euro, een nagenoeg gratis villa, een wintersport vakantie en lekker zuipen. Enige nadeel is dat er altijd een camera op je staat, maar verder vind ik dr niks mis mee :cab: Bovendien wordt RTL ook niet gesubsidieerd dus die zullen wel gemiddeld minder betalen dan N1, 2 en 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een echte acteur wel, niet voor een paar Sjonnies op zuipvakantie. :cab:

Wat denk je wat voor een publiciteit ze verder nog krijgen en reclamegeld. Ze lopen toch ook bijna allemaal in dat losermerk Nickelson of zo. Ik ben van mening dat ze rijkelijk beloond worden voor de onzinnigheid die ze uithalen. De meeste mensen betalen gewoon voor hetgeen zij doen. Ik denk zelfs dat er veel vriendengroepen zijn die leukere tv zouden maken dan deze Haagse lui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik deed het er voor...mij mogen ze filmen tijdens een vakantie metme vrienden, voor 500 euro per aflevering (8 afleveringen)

plus gratis vakantie. Ze hoeven maar paar daagjes te flyeren namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een echte acteur wel, niet voor een paar Sjonnies op zuipvakantie. :cab:

Wat denk je wat voor een publiciteit ze verder nog krijgen en reclamegeld. Ze lopen toch ook bijna allemaal in dat losermerk Nickelson of zo. Ik ben van mening dat ze rijkelijk beloond worden voor de onzinnigheid die ze uithalen. De meeste mensen betalen gewoon voor hetgeen zij doen. Ik denk zelfs dat er veel vriendengroepen zijn die leukere tv zouden maken dan deze Haagse lui.

Eensch, daarom hoop ik ook dat er niet nog een keer met deze groep wordt gewerkt, als ze uberhaupt nog zo'n show maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze vrienden van Oh Oh Tirol gaan van de zomer voor de tweede keer naar Chersonissos om een voorbeeld te zijn voor de Nederlandse jeugd. De feestbeesten zullen gezelschap krijgen van een nieuw stel Hagenezen. Dat weet het AD te melden.

De mannelijke Oh Oh’ers zullen in ieder geval geen last meer hebben van Tatjana Liefhebber, ook wel Tijgertje. De brunette zit momenteel in de gevangenis vanwege kledingdiefstal. Om deze reden wil RTL5 niet meer met het boefje samenwerken. De mogelijk nieuwe leden zullen aan een ‘stevige screening’ worden onderworpen, weten goed ingelichte bronnen te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze vrienden van Oh Oh Tirol gaan van de zomer voor de tweede keer naar Chersonissos om een voorbeeld te zijn voor de Nederlandse jeugd. De feestbeesten zullen gezelschap krijgen van een nieuw stel Hagenezen. Dat weet het AD te melden.

De mannelijke Oh Oh’ers zullen in ieder geval geen last meer hebben van Tatjana Liefhebber, ook wel Tijgertje. De brunette zit momenteel in de gevangenis vanwege kledingdiefstal. Om deze reden wil RTL5 niet meer met het boefje samenwerken. De mogelijk nieuwe leden zullen aan een ‘stevige screening’ worden onderworpen, weten goed ingelichte bronnen te melden.

Ik zal vanavond wel even vragen of het klopt als ik Jokertje of Sterretje tegenkom in de stad, aangezien dat elke donderdag gebeurd. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom per se Hagenezen, niet pakweg een stel boeren uit Twente of Groningen ofzo? Of van die tokkies met Nike Airmax (David kom er maar in(d))

Zo een programma heb ik geloof ik wel eens gezien op sbs 6 over van die boeren die naar Spanje gingen. De naam van het programma weet ik niet meer.

Dat was nog eens slechte televisie ;e. Niet dat ik heel vrolijk word van oh oh cherso maar daar kijk ik dan toch liever naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo een programma heb ik geloof ik wel eens gezien op sbs 6 over van die boeren die naar Spanje gingen. De naam van het programma weet ik niet meer.

Dat was nog eens slechte televisie ;e. Niet dat ik heel vrolijk word van oh oh cherso maar daar kijk ik dan toch liever naar.

Haha dat heb ik ook gezien toen :mrgy: 'Hij lust geen bier hij lust geen worst, hij lust geen melk uit moeders borst, alleen maar Cola, alleen maar Cola !' ;c;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites