Ilias. Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Niet iedereen kan zo goed versieren als jullie:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Nou ben ook niet goed in versieren, maar als ik met een chick bezig was dan zou ik haat niet af laten pakken door een gozer op zon manier. Die gast loopt er naar toe en pakt der zo op der bek en hij kijkt er maar dom bij, tjonge jonge :P die oude kerel had er meer verstand van dan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Rob is dat volgens mij ja, hij had beter naar die aanwijzingen kunnen luisteren. Die Rob lijkt me overigens wel een topgozer. En Thomas heeft dat ook gewoon verdiend hoor, zo vernederd worden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Die Rob en Peter Beense zijn sympathieke gasten ja. Zou ik ook wel potje mee kunnen lullen. Maar kijk ik ben ook geen playerte ofzo maar als je een chick wil en ze geeft toe dat ze interesse in je hebt dan ben je toch een mafkees als je gaat lopen weifelen of ligt dat aan mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Ik ben wel een player en ik ben van mening dat het wel was gelukt als hij een sjaal, dan wel nektas, had gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 En ook een tekort aan :$ smileys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Denk het niet. Hij had gewoon to the point moeten komen en niet over school gaan ouwehoeren in nota bene de vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Idd, die chick wou stoppen over school en hij maar door lullen over school :cab: Alleen vragen wat voor opleiding ze doen en je ben klaar. @Funz: ja idd Rob ja, dat is wel goeie gozer. Als Thomas had gedaan wat Rob zei dan had hij der gescoord mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 en ook gewoon blijven kijken hoe ze staan te bekken :S mafkees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Ja dan zou je toch spontaan bijna een ander wijf pakken om de eer hoog te houden hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Hahah iemand een link + tijd wanneer dat fragment is kan ik dat vanavond als ik terug ben checken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 6qDfGWZU2yQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 nvm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Ik ben wel een player en ik ben van mening dat het wel was gelukt als hij een sjaal, dan wel nektas, had gedragen. Ik heb gewoon een meid versierd terwijl ik een nektasje om heb :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Die Thomas:m:! Ik ging echt stuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Wel echt zuur zeg , gelijk zoenen met die ander hahahahaha wel goed gedaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Dit programma wordt echt zieliger met de aflevering. Snap echt niet dat ik er toch steeds maar naar blijf kijken. Ze hadden Matsoe Matsoe gewoon een betere aanbieding moeten doen en als hij ook daar niet op in was gegaan iniedergeval moeten kiezen voor Hagenezen en niet voor types als die Gio en Thomas. Tony die denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft erger ik me ook kapot aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Frikandel. Bal gehakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Thomas is beetje saai type en ook eigenwijs. Doet me denken aan een klasgenoot van me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Haha ik kijk nu aflevering van vnv terug, die belgen hahahaha, wij zo staan zo boven dat volk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Hahahaha Vincent geniaal :-D Laatst toen Thomas' chick werd afgepakt, deed hij ook al zo'n enorm droge move, en dan die reactie en move van hem over dat Thomas een Mile Wasmachine is :r:r Misschien ligt het eraan dat ik melig ben maar ik lag echt stuk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Zo dit is ook weer afgelopen. gisteravond was de laatste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Haha ik kijk nu aflevering van vnv terug, die belgen hahahaha, wij zo staan zo boven dat volk. Dat zijn geen Belgen man :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Dat zijn geen Belgen man :cab: Die vallen onder de categorie droeftoeters inderdaad :-D Wat een volk. Daar hebben wij er ook tig van lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 En dan die Marokkaan, gaat hij even Bibi uitschelden :nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten