psvunited Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Jammer dat het echt een kut map is anders ging ik deze server wel actief spelen. Veel speel plezier. (btw mention me aub als er veranderingen aangekondigd worden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 wordt lekker gegriefed zeg, jezus wat kinderachtig weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Kan er vrij weinig aan doen hè, geen anti grief plugins door dat klote Sponge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Is het wat? Wat filmpjes gekeken op YT uit verveling, en het lijkt me wel een geinig spel. Demo gedownload, ff gespeeld ook. Bevalt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Is het wat? Wat filmpjes gekeken op YT uit verveling, en het lijkt me wel een geinig spel. Demo gedownload, ff gespeeld ook. Bevalt wel. Vind het zelf erg leuk om om de paar maanden ff te spelen, heeft jammer genoeg zijn beste tijd wel gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Vanmiddag de server gejoind. Wel een gure map zeg. Ben ff wezen zoeken naar een beetje een vlak stuk waar ik wat leuks op kon bouwen, maar niks gevonden. Nu maar een huisje in een berg gemaakt. Kleine wheatfarm al, dus dat is lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Kan er vrij weinig aan doen hè, geen anti grief plugins door dat klote Sponge. Kunnen we iedereen niet een enderchest geven, kan je toch dat deels tegengaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Heb m'n kistje vol waardevolle spullen (kuchkuch iron kuch oak woodkuch) maar goed verstopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Kunnen we iedereen niet een enderchest geven, kan je toch dat deels tegengaan. Nee want dan linken ze met elkaar, hierdoor kan je juist nog makkelijker andersmans stuff rippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Een enderchest is persoonlijk, je kan alleen je eigen spullen zien. Het maakt niet uit in welke enderchest je kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Even wat lopen kloten met redstone. Nu een sugarcanefarm waarbij ik alleen ff een levertje hoef te switchen en het wordt geoogst. Binnenkort eens wat doen met een automatische. Hoop wel dat ik wat koeien tegenkom ook, want heb leather nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Ja ok, weer helft van mn diamonds geript. Ben er klaar mee, hier het gebied met de muren eromheen wilt hebben ga je gang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Ik geef iedereen enderchests, kijken of het dan nog doorgaan, desnoods whitelist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Achja toch een vreselijke ku* map. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Snap ook niet waarom je diamonds zou jatten. Vandaag wezen minen met [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; en volgens mij hadden we iets van 140 diamonds gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 :cab: Je mag er toch wel vanuit gaan dat we allemaal ff lekker normaal doen en van elkaars spullen afblijven. Achja toch een vreselijke ku* map. Ha dat wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Hnggh [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; die Coen met zn grote muil weer vervelend doen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Wie is dat op MU eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Ik ban hem even, is een oud klasgenoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Server is een beetje dood ? Al paar keer ingelogd de laatste 3 dagen en telkens niemand aanwezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Server is een beetje dood ? Al paar keer ingelogd de laatste 3 dagen en telkens niemand aanwezig Idd, ik log misschien ook in op vreemde tijden door me werk maar dan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Tja, was ook wel een beetje te verwachten sinds FM15 uitkwam, daarbij is het ook een stuk minder leuk zonder die plugins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Heb doordeweeks ook niet altijd tijd en nog geen inspiratie wat ik precies wil bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Tja, die enderdragon is ook al gekilled uit het niets. Is toch lachen om met z'n alle te gaan doen. Lijkt alsof iedereen beetje met zijn eigen ding bezig is. Dan ook nog dat griefen enzo, maakt het al een stuk minder aantrekkelijk om te gaan spelen zeker nu fm 15 uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Vind het persoonlijk ook vrij kut dat het 99% berg is. Ben een uur bezig om een stuk te lopen waar je normaal een minuutje over doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten