Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Kijk naar beide filmpjes het is het echt waard!!

Ok, dit spel ziet er zoooo slecht uit... Maar tering wat is dit verslaven zeg... Kijk naar een introductie filmpje. Je kan er zo veel mooie dingen mee doen, echt te gaar..

[YOUTUBE]ylVtj-1Ccgg[/YOUTUBE]

en deze

[YOUTUBE]krZgXzSAbkA[/YOUTUBE]

Voor verdere informatie: http://www.minecraft.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk naar beide filmpjes het is het echt waard!!

Ok, dit spel ziet er zoooo slecht uit... Maar tering wat is dit verslaven zeg... Kijk naar een introductie filmpje. Je kan er zo veel mooie dingen mee doen, echt te gaar..

[YOUTUBE]ylVtj-1Ccgg[/YOUTUBE]

en deze

[YOUTUBE]krZgXzSAbkA[/YOUTUBE]

Voor verdere informatie: http://www.minecraft.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde er geen topic van maken, ik dacht dat er te weinig animo voor was (d) Check al mijn posts in DGT maar, echt een leuk spel.

edit; hier dus

Ik heb echt een geniale game gevonden, ga 'm zo kopen denk ik.

4bh4EexJO4I

Als je een paar uur niks te doen hebt zeker weten die serie kijken die met het filmpje wat hierboven staat begint. Echt zeer tof hoor. Ga dat spel sowieso morgen kopen. Tis maar €10 dacht ik.

Het mooie is dat het een oneindig spel is. In die serie wordt het echt alleen maar leuker na maten hij verder is. Zijn huis wordt echt zo enorm vet he.

Ik ben zelf nu wel lekker bezig, alleen ik ben net voor het eerst dood gegaan en ik heb geen enkel idee meer waar mijn huis staat ;e Het is nu nacht dus even wachten. Ik speel op het moeilijkst, anders zit er totaal geen uitdaging in.

trol

SeaNanners hielt een paar dagen geleden een open lobby in Minecraft Classic (dat is gratis), en daar kwam ik in. Heb even met hun gespeeld alleen na 5 minuten werd ik gekickt, zonder dat ik irritant aan het doen was..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Classic kan je vrij dingen maken etc.. In servers wordt dit gespeeld om grote gebouwen etc te maken.. Wat stefan en ik nu doen..

In Alpha moet je overleven en doe je alles in je eentje.. en gaat alles moeilijker kapot, zo kan je steen alleen met een axe kapot maken etc en moet je vuur maken van vuursteen etc etc.. Dat is dus echt overleven en je begint met niets.. (kijk eerste filmpje!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die filmpjes van SeaNanners enzo zijn wel entertaining, alleen het ziet eruit als zo'n waste of time, omdat je in je eigen wereldje zit en waar werk je dan naartoe? Je kan volgens mij wel andere mensen bezoeken, alleen het zou wel leuk zijn als er gewoon 1 vies grote wereld was en dat je daar dan met z'n twintigen ofzo in kan wonen, elk met eigen huisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites