Jelle. Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Kijk naar beide filmpjes het is het echt waard!! Ok, dit spel ziet er zoooo slecht uit... Maar tering wat is dit verslaven zeg... Kijk naar een introductie filmpje. Je kan er zo veel mooie dingen mee doen, echt te gaar.. [YOUTUBE]ylVtj-1Ccgg[/YOUTUBE] en deze [YOUTUBE]krZgXzSAbkA[/YOUTUBE] Voor verdere informatie: http://www.minecraft.net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2010 Kijk naar beide filmpjes het is het echt waard!! Ok, dit spel ziet er zoooo slecht uit... Maar tering wat is dit verslaven zeg... Kijk naar een introductie filmpje. Je kan er zo veel mooie dingen mee doen, echt te gaar.. [YOUTUBE]ylVtj-1Ccgg[/YOUTUBE] en deze [YOUTUBE]krZgXzSAbkA[/YOUTUBE] Voor verdere informatie: http://www.minecraft.net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Doet me denken aan Ultimate Survival :d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Ik wilde er geen topic van maken, ik dacht dat er te weinig animo voor was (d) Check al mijn posts in DGT maar, echt een leuk spel. edit; hier dus Ik heb echt een geniale game gevonden, ga 'm zo kopen denk ik. 4bh4EexJO4I Als je een paar uur niks te doen hebt zeker weten die serie kijken die met het filmpje wat hierboven staat begint. Echt zeer tof hoor. Ga dat spel sowieso morgen kopen. Tis maar €10 dacht ik. Het mooie is dat het een oneindig spel is. In die serie wordt het echt alleen maar leuker na maten hij verder is. Zijn huis wordt echt zo enorm vet he. Ik ben zelf nu wel lekker bezig, alleen ik ben net voor het eerst dood gegaan en ik heb geen enkel idee meer waar mijn huis staat ;e Het is nu nacht dus even wachten. Ik speel op het moeilijkst, anders zit er totaal geen uitdaging in. trol SeaNanners hielt een paar dagen geleden een open lobby in Minecraft Classic (dat is gratis), en daar kwam ik in. Heb even met hun gespeeld alleen na 5 minuten werd ik gekickt, zonder dat ik irritant aan het doen was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Wat is het verschil tussen Minecraft Classic en Alpha dan precies? Ik speelde net classic maar daar word het geen nacht of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2010 Classic kan je vrij dingen maken etc.. In servers wordt dit gespeeld om grote gebouwen etc te maken.. Wat stefan en ik nu doen.. In Alpha moet je overleven en doe je alles in je eentje.. en gaat alles moeilijker kapot, zo kan je steen alleen met een axe kapot maken etc en moet je vuur maken van vuursteen etc etc.. Dat is dus echt overleven en je begint met niets.. (kijk eerste filmpje!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Classic is gratis een beetje fucken, Alpha (wordt binnenkort Beta!) is het echte spel. En Jelle, stenen met een axe :@? Hout met een axe ja, steen met pick axe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Krijg elke keer foutmelding :cab: EDIT: Nu ff drivers updaten, hopen dat het werkt :moop: EDIT 2: HIJ DOET HET :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Meh ik kijk wel of ik hem via de '' goedkopere '' weg kan verkrijgen. Ik ga liever niet direct geld neerleggen voor iets waar ik misschien geen hol aan vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Gaat je niet lukken, kan ik je alvast vertellen. Kay (ForzaUtreg) is echt helemaal verslaafd ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Ik ben inderdaad verslaafd na een uur, fuck hey :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Gaat je niet lukken, kan ik je alvast vertellen. Kay (ForzaUtreg) is echt helemaal verslaafd ;D Mwahhhhhh ik heb niet eens paypal :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Tis echt een kapot lauw spel, zijn jullie al zon dungeon tegen gekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 september 2010 Share Geplaatst 2 september 2010 Nope, wat is dat precies dan ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 september 2010 Share Geplaatst 2 september 2010 Een kleine ruimte met een mod spawner. Zijn veel mods bij elkaar, en blijven terugkomen als je die spawnen niet kapot maakt. Je kan het herkennen door groene stenen er omheen. Er staan ook al tijd 2 chest met een paar spullen erin als reward :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 september 2010 Share Geplaatst 2 september 2010 Toevallig vanmiddag gezien in een filmpje :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 3 september 2010 Share Geplaatst 3 september 2010 Tis trouwens mob stefan :p, maar die omschrijving klopt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 september 2010 Share Geplaatst 5 september 2010 Burn motherfuckers :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Haha XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Volgens mij zit er ergens een creeper dungeon bij mijn huis man, echt niet normaal hoeveel er rond lopen elke keer :\ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Die filmpjes van SeaNanners enzo zijn wel entertaining, alleen het ziet eruit als zo'n waste of time, omdat je in je eigen wereldje zit en waar werk je dan naartoe? Je kan volgens mij wel andere mensen bezoeken, alleen het zou wel leuk zijn als er gewoon 1 vies grote wereld was en dat je daar dan met z'n twintigen ofzo in kan wonen, elk met eigen huisje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Ja kan ook wel (een dikke Alpha fase, bijna niet speelbaar), het enige nadeel is dat mensen elkaars huizen dan gaan mollen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Denk dat ze daar wel iets aan gaan doen, dat de game registreert welke blokjes je hebt geplaatst ofzo, zodat niemand het kapot kan maken. Maar ik wacht wel tot de beta en/of volledige versie voordat ik het ga spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Geen X's Adventures in Minecraft meer op YouTube :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ja ik zag het best wel kut ja, was toch intressant, ook al die reacties als WE WANT MINECRAFT en stuff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten