Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja weet eigenlijk ook niet waarom ik het vragend stelde ^^

Album nu één keer geluisterd en best wel onder de indruk. De vraag is echter of ik het nog veel vaker ga luisteren.

Dat is ook wel het gevoel dat ik heb. Prima album, alleen of ik het nog veel vaker ga luisteren weet ik niet. Maskerade ook maar een enkele keer geluisterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet jullie zijn allemaal Opgezwolle boys hiero enz. Maar eeeyyy

Sevn Alias, Sfb, SBMG, Lijpe, Ismo enz.. Ik pomp ze dood.

SFB - Strangers = dikk

Sevn Alias - Ma3lish = dikkk

SBMG ft iedereen - Mandela = dikk

ga zo maar door.. hahahaha

Kreeg app van me broertje "Jammer dat Arias geen #7 draagt; Sevn Arias"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet jullie zijn allemaal Opgezwolle boys hiero enz. Maar eeeyyy

Sevn Alias, Sfb, SBMG, Lijpe, Ismo enz.. Ik pomp ze dood.

SFB - Strangers = dikk

Sevn Alias - Ma3lish = dikkk

SBMG ft iedereen - Mandela = dikk

ga zo maar door.. hahahaha

Even standaard haat reactie op deze hoor. Dit kan gewoon echt niet. De staat van de NLse hiphop 'scene' vandaag de dag :cab: Dat Mandela nummer :D Nooit dat meer dan de helft die gasten weten wie Nelson Mandela is, denken waarschijnlijk dat ze het over een of andere acteur hebben. Die namen van die groepjes ook echt, SBMG, SFB :D:D Die gasten zijn een parodie op zichzelf.

Ook ff die Sevn gecheckt, kan gewoon goed rappen die gast en dan kiest ie ervoor om op zulke kinderlijke beats en met zulke kinderlijke flowtjes te rappen :D Iedereen ook lekker autotune eroverheen. Geen refreintje kan zonder, hell, zelfs je coupletje is niet next level genoeg zonder wat autotune. Die clips ook allemaal 0 fucking moeite. 0 fucking creativiteit. Iedereen ook 0 creativiteit qua eigen stijl, lyrics of flows. Lijkt wel alsof het verplicht is om in hetzelfde irritante flowtje te rappen. Als het maar genoeg lijkt op Chief Keef, die rare Makonnen gast of Migos lijkt.

Zit er wel een beetje lacherig over te doen maar het is gewoon diep fucking triest dat het zover is gekomen :cab:

Ook leuk dat gasten die dit soort shit luisteren ook fucking tof lopen te doen met gasten als Kendrick zodat ze kunnen doen alsof ze ook naar hiphop met inhoud luisteren en houden van complexe teksten!!!!! Nee, je bent een fucking bitch die alleen meelift op hype.

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites