Rensationeel. Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Vond paar jaar terug (rond zijn debuut) van wel maar tegenwoordig niet meer echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Heb je het nieuwe album geluisterd? Hij levert toch weer een vrij prima album af hoor. Geen bangers, maar dat zijn we dan ook niet gewend. Zelfspot, twijfel en humor (weer) zijn aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 (bewerkt) Ja weet eigenlijk ook niet waarom ik het vragend stelde ^^ Album nu één keer geluisterd en best wel onder de indruk. De vraag is echter of ik het nog veel vaker ga luisteren. 7 september 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Heb je het nieuwe album geluisterd? Hij levert toch weer een vrij prima album af hoor. Geen bangers, maar dat zijn we dan ook niet gewend. Zelfspot, twijfel en humor (weer) zijn aanwezig. Nee man. Maskerade ook nog maar 1x ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Ja weet eigenlijk ook niet waarom ik het vragend stelde ^^ Album nu één keer geluisterd en best wel onder de indruk. De vraag is echter of ik het nog veel vaker ga luisteren. Dat is ook wel het gevoel dat ik heb. Prima album, alleen of ik het nog veel vaker ga luisteren weet ik niet. Maskerade ook maar een enkele keer geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 [Youtube]z70sVQVMkws Mehhhh. Net niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Ik vind hem wel baas ;d mooie combi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 [YOUTUBE]FoaBjCmeneA[/YOUTUBE] Zalig om na al die tijd nog een nieuw nummer te ontdekken van deze bazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 [YOUTUBE]FoaBjCmeneA[/YOUTUBE] Zalig om na al die tijd nog een nieuw nummer te ontdekken van deze bazen. Brandstof nog nooit gehoord? ;c. Vind zelf 'Je weet 't' (die 1e verse van Rico :<) en 'Waarheid van het uur' daarvan de pareltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Brandstof nog nooit gehoord? ;c. Vind zelf 'Je weet 't' (die 1e verse van Rico :<) en 'Waarheid van het uur' daarvan de pareltjes. Je weet 't en waarheid van het uur als losse nummers ken ik wel ja, maar dat album ontbreekt in men database ;c Kan jij me helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Je weet 't en waarheid van het uur als losse nummers ken ik wel ja, maar dat album ontbreekt in men database ;c Kan jij me helpen? PM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Nieuw project Dazzled Sticks te downloaden op http://www.dazzledsticks.nl. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen, maar ik vind die shit van New Wave wel tof. Tenminste, alleen de beats, ik heb niks met Lil Kleine en Ronnie Flex enzo, maar de beats en samples zijn echt te fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 10tje (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Ik weet jullie zijn allemaal Opgezwolle boys hiero enz. Maar eeeyyy Sevn Alias, Sfb, SBMG, Lijpe, Ismo enz.. Ik pomp ze dood. SFB - Strangers = dikk Sevn Alias - Ma3lish = dikkk SBMG ft iedereen - Mandela = dikk ga zo maar door.. hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Ik weet jullie zijn allemaal Opgezwolle boys hiero enz. Maar eeeyyy Sevn Alias, Sfb, SBMG, Lijpe, Ismo enz.. Ik pomp ze dood. SFB - Strangers = dikk Sevn Alias - Ma3lish = dikkk SBMG ft iedereen - Mandela = dikk ga zo maar door.. hahahaha Kreeg app van me broertje "Jammer dat Arias geen #7 draagt; Sevn Arias" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Kreeg app van me broertje "Jammer dat Arias geen #7 draagt; Sevn Arias" Lol. :-D deze is gwn firee. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Neh, dat is echt drie keer niks. Opgezwolle 10x zo graag dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 november 2015 Share Geplaatst 28 november 2015 Hoor dit voor het eerst ;c. Koel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Ik weet jullie zijn allemaal Opgezwolle boys hiero enz. Maar eeeyyy Sevn Alias, Sfb, SBMG, Lijpe, Ismo enz.. Ik pomp ze dood. SFB - Strangers = dikk Sevn Alias - Ma3lish = dikkk SBMG ft iedereen - Mandela = dikk ga zo maar door.. hahahaha Even standaard haat reactie op deze hoor. Dit kan gewoon echt niet. De staat van de NLse hiphop 'scene' vandaag de dag :cab: Dat Mandela nummer :D Nooit dat meer dan de helft die gasten weten wie Nelson Mandela is, denken waarschijnlijk dat ze het over een of andere acteur hebben. Die namen van die groepjes ook echt, SBMG, SFB :D:D Die gasten zijn een parodie op zichzelf. Ook ff die Sevn gecheckt, kan gewoon goed rappen die gast en dan kiest ie ervoor om op zulke kinderlijke beats en met zulke kinderlijke flowtjes te rappen :D Iedereen ook lekker autotune eroverheen. Geen refreintje kan zonder, hell, zelfs je coupletje is niet next level genoeg zonder wat autotune. Die clips ook allemaal 0 fucking moeite. 0 fucking creativiteit. Iedereen ook 0 creativiteit qua eigen stijl, lyrics of flows. Lijkt wel alsof het verplicht is om in hetzelfde irritante flowtje te rappen. Als het maar genoeg lijkt op Chief Keef, die rare Makonnen gast of Migos lijkt. Zit er wel een beetje lacherig over te doen maar het is gewoon diep fucking triest dat het zover is gekomen :cab: Ook leuk dat gasten die dit soort shit luisteren ook fucking tof lopen te doen met gasten als Kendrick zodat ze kunnen doen alsof ze ook naar hiphop met inhoud luisteren en houden van complexe teksten!!!!! Nee, je bent een fucking bitch die alleen meelift op hype. 6 december 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 http://noisey.vice.com/nl/blog/de-straatrapper-die-recht-op-de-troon-afgaat-waarom-sevn-alias-de-beste-nederlandse-artiest-van-2015-is?utm_source=noiseyfbned [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; (grapje :huhu: ) [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Ik lees nu pas wat RIkH heeft geschreven haha, doe rustig ouwe. wat Vice zegt is ook bullshit; willen wss een show promoten met hem erin fzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 [YOUTUBE]BS_bzTC-_rY[/YOUTUBE] Met straatlengtes voorsprong het beste nummer van zijn nieuw album. :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Heb 't nog niet gecheckt (op de track die je post na dan), maar zeker van plan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten