Sick Blik Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 [YOUTUBE]zMnjA8PtP5k[/YOUTUBE] TROTS!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArendE Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 BAM Oldschool! zMzkj6OIqJc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Video van Baws van Önder & FS gaat ver man. Sowieso dat 'ie dit gedaan heeft voor de chicks :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 24 uur beattape is te downloaden op Puna.nl, 26 relaxte beats met teksten van o.a. Aap. Me like, wel mijn ding, ik ga er voor zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Nu ff nieuwe cd van Extince downloaden, ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Wzk8ajzSCvA Nice hoor. Eind februari Fenomeen Stamina 2, toch één van de weinige Nederlandstalige projecten waar ik naar uitkijk Beetje mindere kwaliteit, check puna maar voor betere geluidskwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Ze maken geen grote albums meer dacht ik, treden soms op met ROTTZ en maken daarbij tracks. Net zoals Jawat, maar Jawat is helemaal gestopt toch? Zonde. Het zijn meesterlijke artiesten, ik kon echt genieten van Jawat. Mattie van me :-D Late reactie, maar briljant hoor. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 [YOUTUBE]GZBQy82bYk4[/YOUTUBE] Kwam hem laatst tegen op Puna. Ik vind hem keihard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 [YOUTUBE]zMnjA8PtP5k[/YOUTUBE] TROTS!! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 PeXMgw6_PJU Rap crew van hier uit de buurt. Aardig hard imo. Ze doen support acts van oa Kubus&Rico en Fakkelbrigade, en hebben op verschillende festivals gestaan. De beat maker is een goeie vriend van m'n broertje, ken 'm ook persoonlijk. 5FbUqq67S9Q nHLsQev6A9M VAt3mNnl0kc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik heb twee kaarten gewonnen voor Zo Moeilijk en Boef en de Gelogeerde Aap a.s. zaterdag (18 februari) in Paard van Troje, Den Haag. Ik kan niet i.v.m. vakantie, maar ik mocht de kaarten afgeven. Vrienden kunnen niet, want die vieren carnaval. Als iemand die twee gratis kaarten wil stuur maar een bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 februari 2012 Share Geplaatst 16 februari 2012 Ken ze niet Kweekie, zal eens checken klotGOfT5hc Deze track is hard hoor Trouwens die eerste verse, of die gast bite lines of echt hard. Ben een binnenvetter(Fresku/Akwasi/Typhoon/Winne) Geen jonge man, nee jongen dit zijn mannen dingen (Jiggy Djé) Mijn leven is onderhevig aan veranderingen (Sticks) Maar wandel met me mee (Winne) Mensen die meer herkennen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 [YOUTUBE]DneNAwLT9KY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]hqWcnvxYFuQ[/YOUTUBE] Ik ben fan. Vooral van die Franse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=3_EW9pF7iRk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik heb twee kaarten gewonnen voor Zo Moeilijk en Boef en de Gelogeerde Aap a.s. zaterdag (18 februari) in Paard van Troje, Den Haag. Ik kan niet i.v.m. vakantie, maar ik mocht de kaarten afgeven. Vrienden kunnen niet, want die vieren carnaval. Als iemand die twee gratis kaarten wil stuur maar een bericht. Lol, ik heb kaarten gewonnen voor Achievers XL maar ik wil gewoon niet gaan eigenlijk :p Geen idee waarom ik dat bericht geliked heb. Zaterdag 18 februari zal er in de Melkweg een interdisciplinair feest worden georganiseerd. Een feest waar literatuur en hiphop elkaar ontmoeten. Zaterdag zullen Jah6, Sef, Fresku en DIO optreden! Daarnaast zullen James Worthy, Henk van Straten, Omar Dahmani en Johan Fretz aanwezig zijn om nieuw werk met jullie te delen. Tot slot vind je dans, performance en film in de overige zalen. Linkerbaan, de korte film van Rbdjan gemaakt door opslaan als zal deze avond in premiere gaan. Kortom de perfecte avond uit voor de avontuurlijke cultuurliefhebber. Vooral dat dikgedrukte :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Haha master dit interview. [YOUTUBE]wGgL2uQBrFM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hcdebruin Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Master :mrgy: clint ga aan de kant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Die Chapa (y) QQAMCVDTfss Idk of het een repost is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Marsé – Cornelius Epos De eerste mixtape van de Tilburgse vriend/rapper Marsé is sinds 14 februari 2011 gratis te downloaden. “Cornelius Epos” is een verzameling van niet eerder uitgebrachte tracks die Marsé in de afgelopen jaren gemaakt heeft. Op beats van verschillende producers zoals: Cozone(BE), Thyza, Iggybiets, Esp(UK), Robsoi, Illskills, Ard(BE), Sorry(BE), Grumble(USA) en Dr. Ernst, brengt hij zijn kunsten ten gehore. Op de mixtape staan features van o.a. aRdJie, Spreej(BE), Ad Rem, T.O.R.(BE) & Kees Maas. Aan het einde van 2011 zal er een volledig album verschijnen, met de titel “Haat = Angst”. Dit album zal in zijn geheel geproduceerd worden door Dr. Ernst en als gratis download worden aangeboden. Download de mixtape op : eposmarse.nl TILBURG!! Net ontdekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Wow Bosna. GEWELDIG!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 [YOUTUBE]LJNnIKOWnzA[/YOUTUBE] Deze word momenteel grijsgedraaid.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Weet niet of er mensen zijn die Lil Kleine (met Spacekees) checkt, maar dat gaat echt helemaal nergens over he :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Fotosynthese komt dan EINDELIJK met zijn debuutalbum: 4 mei en Timmietex komt 19 mei. Awkward dat Fotosynthese zo onverwacht eerder komt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Dit is het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten