Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ze maken geen grote albums meer dacht ik, treden soms op met ROTTZ en maken daarbij tracks. Net zoals Jawat, maar Jawat is helemaal gestopt toch? Zonde. Het zijn meesterlijke artiesten, ik kon echt genieten van Jawat.

4f0efe28ca9e6-Naamloos.png

Mattie van me :-D

Late reactie, maar briljant hoor. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PeXMgw6_PJU

Rap crew van hier uit de buurt. Aardig hard imo. Ze doen support acts van oa Kubus&Rico en Fakkelbrigade, en hebben op verschillende festivals gestaan.

De beat maker is een goeie vriend van m'n broertje, ken 'm ook persoonlijk.

5FbUqq67S9Q nHLsQev6A9M VAt3mNnl0kc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb twee kaarten gewonnen voor Zo Moeilijk en Boef en de Gelogeerde Aap a.s. zaterdag (18 februari) in Paard van Troje, Den Haag. Ik kan niet i.v.m. vakantie, maar ik mocht de kaarten afgeven. Vrienden kunnen niet, want die vieren carnaval. Als iemand die twee gratis kaarten wil stuur maar een bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken ze niet Kweekie, zal eens checken

klotGOfT5hc

Deze track is hard hoor

Trouwens die eerste verse, of die gast bite lines of echt hard.

Ben een binnenvetter(Fresku/Akwasi/Typhoon/Winne)

Geen jonge man, nee jongen dit zijn mannen dingen (Jiggy Djé)

Mijn leven is onderhevig aan veranderingen (Sticks)

Maar wandel met me mee (Winne)

Mensen die meer herkennen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb twee kaarten gewonnen voor Zo Moeilijk en Boef en de Gelogeerde Aap a.s. zaterdag (18 februari) in Paard van Troje, Den Haag. Ik kan niet i.v.m. vakantie, maar ik mocht de kaarten afgeven. Vrienden kunnen niet, want die vieren carnaval. Als iemand die twee gratis kaarten wil stuur maar een bericht.

Lol, ik heb kaarten gewonnen voor Achievers XL maar ik wil gewoon niet gaan eigenlijk :p Geen idee waarom ik dat bericht geliked heb.

Zaterdag 18 februari zal er in de Melkweg een interdisciplinair feest worden georganiseerd. Een feest waar literatuur en hiphop elkaar ontmoeten. Zaterdag zullen Jah6, Sef, Fresku en DIO optreden! Daarnaast zullen James Worthy, Henk van Straten, Omar Dahmani en Johan Fretz aanwezig zijn om nieuw werk met jullie te delen. Tot slot vind je dans, performance en film in de overige zalen. Linkerbaan, de korte film van Rbdjan gemaakt door opslaan als zal deze avond in premiere gaan. Kortom de perfecte avond uit voor de avontuurlijke cultuurliefhebber.

Vooral dat dikgedrukte :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marsé – Cornelius Epos

De eerste mixtape van de Tilburgse vriend/rapper Marsé is sinds 14 februari 2011 gratis te downloaden. “Cornelius Epos” is een verzameling van niet eerder uitgebrachte tracks die Marsé in de afgelopen jaren gemaakt heeft.

Op beats van verschillende producers zoals: Cozone(BE), Thyza, Iggybiets, Esp(UK), Robsoi, Illskills, Ard(BE), Sorry(BE), Grumble(USA) en Dr. Ernst, brengt hij zijn kunsten ten gehore.

Op de mixtape staan features van o.a. aRdJie, Spreej(BE), Ad Rem, T.O.R.(BE) & Kees Maas.

Aan het einde van 2011 zal er een volledig album verschijnen, met de titel “Haat = Angst”. Dit album zal in zijn geheel geproduceerd worden door Dr. Ernst en als gratis download worden aangeboden.

Download de mixtape op : eposmarse.nl

TILBURG!! Net ontdekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites