Sanel Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Heerlijke track daar hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Zo dacht ik ook, maar zo super wack vind ik hem nou ook weer niet komen op die track Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Nja zoals Winne zegt: 'Liever Sticks en Ri dan Ali en Yes-R.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 http://www.engelland.nl/ < heeft een nieuw album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ik ben eigenlijk tegen Nederlands hiphop maar de beats van Zwart Licht zijn echt focking hard zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 :o Joep je taalgebruik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ben je van de bond tegen vloeken ofwa, mensenkinders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ben je van de bond tegen vloeken ofwa, mensenkinders Ook een brabander? Wat vinden jullie van dat nieuwe nummer van Nino dat ik postte? Nog niemand iets over zien zeggen. Vind het zelf vrij bagger maar op school vonden ze hem wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ja jonge, kom uit kuuk gek!! En dat nummer vind ik niet super, maar ook niet slecht ofzoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Wie gaat er nu naar Hip Hop in Duketown??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Ja jonge, kom uit kuuk gek!! En dat nummer vind ik niet super, maar ook niet slecht ofzoo haah, ken je hem of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Wie gaat er nu naar Hip Hop in Duketown??? Ik ga tenzij er iets belangrijkers tussenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Luister dit nr momenteel veel: IZvVZhw7z0Q Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Haha ja ik ook, ik postte het al eerder [YOUTUBE]yqua8Rxv3zk[/YOUTUBE] 0-1-3, op de kaart! Meneer C. Man heeft waardeloze muziek en heeft een blijkbaar een EP/album of zo. is dan wel zijn sterkste nummer, puur vanwege de beat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 [YOUTUBE]vwqMVybWm98[/YOUTUBE] Sick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Franse rap is sowieso master zoals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Of deze: [YOUTUBE]-n8kGW16RYs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Nee Poolse rap dan, het is dat Mr Polska meedoet anders had ik die dus echt nooooooit geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 [YOUTUBE]rHHjmMc9UMI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Grunnegse rap ftw [YOUTUBE]94ZJ1QCMM-o[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8TBDRB-J0Ow[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Bij Queensbridge geweest, oa Zwart Licht gezien. Akwasi ging nog stagediven vanaf balkon (beetje kut gefilmd): http://www.twitvid.com/YQUBS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ja ik zag zo'n filmpje op puna dacht ik. Vent gaat even van 6 meter naar beneden, wat een held ja hahha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 JVT ;e. Alsjeblieft wordt die crap geen hit want dan word ik weer geforceerd die meuk te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ja ik zag zo'n filmpje op puna dacht ik. Vent gaat even van 6 meter naar beneden, wat een held ja hahha Hij zei van 'zou ik gaan springen' en twee seconden later was 'ie al benden (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten