frietsaus Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2010 Raad mij wat albums aan en ik download ze meteen. Wat wil je?? Oude klassiekers, of meer van de hedendaagse dingen. Ik zou zeggen, kijk eerst eens op http://www.etalonhiphopblog.com voor vele essentiële dingen. OF voor wat minder bekend werk: www.beatboxradioshow.blogspot.com Edit: voor albums aanraden heb ik wat specifiekere info nodig. Dat wil ik ook wel doen, maar dan moet je me zeggen wat voor dingen je dope vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Wat wil je?? Oude klassiekers, of meer van de hedendaagse dingen. Ik zou zeggen, kijk eerst eens op http://www.etalonhiphopblog.com voor vele essentiële dingen. OF voor wat minder bekend werk: www.beatboxradioshow.blogspot.com Edit: voor albums aanraden heb ik wat specifiekere info nodig. Dat wil ik ook wel doen, maar dan moet je me zeggen wat voor dingen je dope vindt. Populaire shit in Amerika? Ik hoef geen kleine rappertjes te hoor, tenzij jij me ze aanraadt. Beetje Eminem, x-zibit, The Roots en dergelijke kan ik wel waarderen. Zoiets? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2010 De La Soul, Jungle Brothers, A Tribe Called Quest, Common en ik zou zeggen probeer Digable Planets uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Albums daarvan? Ik zie zo dat De La Soul er veel heeft, dus wat raad je aan. Van iedere rapper(s) één (goed) album om te beginnen zou wel fijn zijn. Wil niet er op los downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Hij vangt wel effe ruim 100.000 views op YouTube in 5 dagen. :huhu: wauw nu je dat zegt is ie ineens goed ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Albums daarvan? Ik zie zo dat De La Soul er veel heeft, dus wat raad je aan. Van iedere rapper(s) één (goed) album om te beginnen zou wel fijn zijn. Wil niet er op los downloaden. ATCQ: Midnight Marauders en Low End Theory Common: Resurrection, Like Water for Chocolate Digable Planets: Reachin' (A New Refublablablakomtnogwatna...) Die laatste heb ik ook via Friet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 wauw nu je dat zegt is ie ineens goed ja Nee, maar het zegt wel veel als je zulke cijfers scoort als Keizer zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 ATCQ: Midnight Marauders en Low End Theory Common: Resurrection, Like Water for Chocolate Digable Planets: Reachin' (A New Refublablablakomtnogwatna...) Die laatste heb ik ook via Friet. Thanks Gino ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Hij spreekt een brede doelgroep aan in NL, maarja dat doen Ali B en dergelijke ook. Dat wil niet zeggen dat het een goede rapper is want die teksten gaan alleen maar over zichzelf + wat simpele ABC rijmpjes en af en toe een gejatte punchline. @Fenomeno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Hij spreekt een brede doelgroep aan in NL, maarja dat doen Ali B en dergelijke ook. Dat wil niet zeggen dat het een goede rapper is want die teksten gaan alleen maar over zichzelf + wat simpele ABC rijmpjes en af en toe een gejatte punchline. @Fenomeno Titel is inderdaad wel gejat, maar het klinkt gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Het klinkt ook goed, lekkere beat, Keizer heeft ook wel een lekkere flow maar tekstueel gaat het nergens over en daar gaat uiteindelijk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 K3izur k0mt egt zick har+ met Lera F JR en R!ooooooo JWT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2010 K3izur k0mt egt zick har+ met Lera F JR en R!ooooooo JWT ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 :mrgy::mrgy::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Lerra = Leroy Fer toch? ;c;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Populaire shit in Amerika? Ik hoef geen kleine rappertjes te hoor, tenzij jij me ze aanraadt. Beetje Eminem, x-zibit, The Roots en dergelijke kan ik wel waarderen. Zoiets? ;) Mja die aanbevelingen zijn nog niet echt concreet hoor want wat je nu aangeraden wordt is een beetje jazzy hiphop. Gaat er eigenlijk om: wat heb je liever, rauwe shit of juist iets wat wat smoother klinkt allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 It's all about the lines. Rauwe shit kan, smoothie ook. Jazz hoeft niet nee, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Haha dat jazz moet je niet zo extreem zien want A Tribe Called Quest heeft bv ook al jazz-elementen maar dat klinkt niet overdreven ofzo. Naja een paar van de must-listen albums zijn naar mijn mening: Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang Notorious BIG - Ready to die Notorious BIG - Life after death Big L - Life ov da poor and dangerouz Jay-Z - Reasonable Doubt Jay-Z - The Blueprint 2Pac - Me Against The World (ben niet zon Pac fan maar dit is wel een heel sterk album) A Tribe Called - die albums die gino al noemde De La Soul - 3 Feet High And Rising Common - Ressurection SOWIESO Nas - Illmatic en als je daarna nog meer wilt is It Was Written ook de moeite waard Mobb Deep - The Infamous > een van mn favo-albums allertijden Pete Rock & C.L. Smooth - Mecca and the Soul Brother Pete Rock & C.L. Smooth - The Main Ingredient Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx GZA - Liquid Swords The Roots - Illadelph Halflife Madvillain - Madvillainy Ik vergeet er vast nog wel wat maar dit zijn wel sowieso allemaal legendarische albums die je een keer gecheckt moet hebben, ik heb btw alleen Madvillain nog nooit serieus geluisterd want kom er niet doorheen maar moet goeie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Bedankt David, zal morgen even kieken moar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 'Organized Konfusion - Stress: The Extinction Agenda' is ook wel een aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 PshkVtVX0YU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Adje & Jawson (Adonis & Jayh) - Slordig Mixtape op Puna. Ben em nu aan het checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Is die Angelo King echt een goeie rapper? Op TMF zeiden ze allemaal dat hij een platencontract had getekend bij een bekend amerikaans platenmaatschappij maar daarna heb ik niks van hem gehoord. Het liedje Finally Made It ook maar een keer half gehoord dus ik kan niet echt beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Ik ken toch echt kei veel nederlandse rappers maar ik heb nog nooit van em gehoord moet ik je zeggen. Jayh - Doe de thing is echt keikeikeihard. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Ado'nis is zon baas eigenlijk he :< wat kan die flowen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten