Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[YOUTUBE]QegvPKS8bxs[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]o_u-4g-bUqM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]51wD2gYrhRc[/YOUTUBE]

nimma represent;

[YOUTUBE]n-mg172hSNQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]wmeMKeN7ch8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]C5Idq60fkf0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]P38aZqr68_Q[/YOUTUBE]

Legende, snap niet dat hij nog zo weinig geluisterd wordt;

[YOUTUBE]PN3cNqirtL0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]44gVXDaTI1w[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Bm7cL1W-hdA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]j7e8lMyG8gU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]0Hzjvsmixx8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]UcD7W8wi7pk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]ZY_dmffQzoM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]bNA3nA-NWXI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]eXgXhiOW4l4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]1KXTGiFFEgo[/YOUTUBE]

nederhoptrack van de eeuw:

[YOUTUBE]M4MVVPbEBTg[/YOUTUBE]

En zo kan ik nog uren doorgaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even twee vraagjes van een niet echt nederhopliefhebbert. Wie is die erg lekkere chick rechts (in beeld heh, dus die er links van staat :cab: ) van die blonde bij die clip van Wie is ut? Met die zwarte krulletjes dus :cab: En eh, waarom wel nederhop en geen engelstalige hiphop?? Verbreed je horizon, of hebben jullie daar sowieso geen zin in. Er is ook nog zoveel goede nieuwe hiphop dus. Dat was het, Peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even twee vraagjes van een niet echt nederhopliefhebbert. Wie is die erg lekkere chick rechts (in beeld heh, dus die er links van staat :cab: ) van die blonde bij die clip van Wie is ut? Met die zwarte krulletjes dus :cab: En eh, waarom wel nederhop en geen engelstalige hiphop?? Verbreed je horizon, of hebben jullie daar sowieso geen zin in. Er is ook nog zoveel goede nieuwe hiphop dus. Dat was het, Peace

Die chick zou ik niet weten.

Ik luister met regelmaat naar engelstalige/amerikaanse hiphop. En dan niet de standaard van Jay-Z maar meer de oldschool en de onbekendere.

Maar NederHop vind ik ook gewoon chill. Dus voor mij is het niet alleen NederHop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat bijna iedereen die hier post, ook wel Engelstalige hiphop luistert hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat bijna iedereen die hier post, ook wel Engelstalige hiphop luistert hoor.

Nou is het niet lullig bedoelt, maar de meeste mensen hier die ook naar engelstalige hiphop luisteren, luisteren niet zoals bij de nederhop het betere werk. Dat is inderdaad mijn mening, het gros luistert meer naar de mainstream. Ik zal er niet meer over vallen maar proberen mensen aan te sporen en te schoolen waar nodig. Ok dat was het, en eh die chick van die clip is te lekker :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou is het niet lullig bedoelt, maar de meeste mensen hier die ook naar engelstalige hiphop luisteren, luisteren niet zoals bij de nederhop het betere werk. Dat is inderdaad mijn mening, het gros luistert meer naar de mainstream. Ik zal er niet meer over vallen maar proberen mensen aan te sporen en te schoolen waar nodig. Ok dat was het, en eh die chick van die clip is te lekker :<

Raad mij wat albums aan en ik download ze meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites