Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hm nog beetje oke [MENTION=1804]Style[/MENTION] vond hem ook hard in Metro54 en op Appelsap en een andere keer ging het ook behoorlijk los toen hij op stage was, maar zou het niet vaker opzetten ofso

Vandaag heeft Raymzter, ja mijn favoriete Nederlandstalige rapper, twitter aangemaakt. Hopelijk kunnen we nieuw materiaal van hem verwachten.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]ZfVKOlZ_y5E[/YOUTUBE]

Wie 'kent' deze man? Mennis? In het rode shirt. Ik volg 'm al sinds de 1/8e finales, toen heeft 'ie Per.Verz (goeie rapper als je m nog niet kent) snoeihard gedisst omdat 'ie het K-woord gebruikte. Ik kijk die battles ook enkel voor hem, hij is ziek grappig en slim. Heel anders dan al die andere deelnemers, de meerderheid doet alleen maar mee om stoer te doen en hebben geen talent.

Toernooi duurt ook al een tijdje overigens, al half jaar ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ie Per. Verz disste heb je verkeerd begrepen. Mennis wordt gezien als mattie van Per. Verz en word daarmee juist geconfronteerd omdat Per. Verz meer heeft bereikt als Mennis.

Verder is Mennis echt keihard, tegen Kaascouse en L-Deep heeft hij hun wel echt hard afgemaakt.

Kaascouse heeft 'ie dan ook echt he-le-maal geslacht gewoon. Niet normaal. Ik zou huilend weglopen. Maar Kaascouse is toch Per.Verz of heb ik dat verkeerd begrepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites