Sanel Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 [YOUTUBE]b0dVKsE4JBU[/YOUTUBE] 2:39 :cab: een beetje ziek maar. Jammer dat ze zich teruggetrokken hebben uit de scene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Hoe bedoel je teruggetrokken? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Die sessie is inderdaad heerlijk :< jammer van Supah, ik dig hem echt totaal niet, vind het ook geen combinatie :cab: Ineens die schreeuwlelijk tussen al die harde tracks van Duvel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Nieuwe album Kraantje Pappie komt op 13 januari, ik verwacht er niet veel van. Het gaat bergafwaarts met die gozer. Ik verwacht er ook helemaal nix van, de laatste paar tracks waren gewoon echt fucking slecht. Al luister ik nog wel vaak de Clubvoer Mixtape, vind echt geniale mixtape. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 [YOUTUBE]kd3wDv-IIZ8[/YOUTUBE] :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 (bewerkt) Hoe bedoel je teruggetrokken? :( Ze maken geen grote albums meer dacht ik, treden soms op met ROTTZ en maken daarbij tracks. Net zoals Jawat, maar Jawat is helemaal gestopt toch? Zonde. Het zijn meesterlijke artiesten, ik kon echt genieten van Jawat. k Mattie van me :-D 19 maart 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 SLBMG, niks boven die bazen. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 RT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Nieuwe sessie Jebroer is hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 http://www.beatport.com/track/lumberjack-le-boeuf-remix/3043064 Deze man.. haha.. oh mijn god. Opvolger van Kubus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Ze maken geen grote albums meer dacht ik, treden soms op met ROTTZ en maken daarbij tracks. Net zoals Jawat, maar Jawat is helemaal gestopt toch? Zonde. Het zijn meesterlijke artiesten, ik kon echt genieten van Jawat. Mattie van me :-D HARDE HARDE DISS. Had deze nog niet eens gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Nieuwe album Kraantje Pappie staat luisterpaal. Redelijk, had slechter verwacht. Nummers die gecheckt moeten worden: "Beter Samen" en "Onderweg". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Nieuwe van Kempi en Nino vinnik zo hardddd!! [YOUTUBE]tU8RIvCZsdc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 [YOUTUBE]twUxkm607uE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Nieuwe album Kraantje Pappie staat luisterpaal. Redelijk, had slechter verwacht. Nummers die gecheckt moeten worden: "Beter Samen" en "Onderweg". Hmm hoor meer mensen die hem wel mee vinden vallen. Misschien ook even luisteren (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Nieuwe album Kraantje Pappie staat luisterpaal. Redelijk, had slechter verwacht. Nummers die gecheckt moeten worden: "Beter Samen" en "Onderweg". Ik heb 'm vlak voor oud en nieuw geïnterviewd voor school en toen zette hij z'n album ook op. Ik vond het toen niet echt tof, maar sinds hij op de luisterpaal staat heb ik al een aantal keer geluisterd. Het wordt ook steeds vetter heb ik het idee, maar misschien komt dat gewoon door de gruwelijke beats. Ik vind persoonlijk 'Hoop Nu' en 'Het is over' en 'Onderweg' de beste tracks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Wat Nou Als Het Lukt vind ik ook wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 [YOUTUBE]twUxkm607uE[/YOUTUBE] Nice man, Alles Wat Ik Heb vind ik ook goed Sticks bij Wat Anders gecheckt Begin nu eigenlijk wel een soort hekel aan hem te krijgen, qua persoon en raps Ben hem qua teksten al een aantal jaar geleden kwijt geraakt, maar zijn hele attitude is nep man Hij mag dan nu wel weer vrede hebben met Jiggy, maar je proeft gewoon dat ze elkaar niet uit kunnen staan. Waar ik vroeger Sticks zo ver boven Jiggy Djé zou plaatsen, staat Jiggy naar mijn mening niet ver voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Masterrrrrrrr! [YOUTUBE]eCb9iH6xmQ8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Nice man, Alles Wat Ik Heb vind ik ook goed Sticks bij Wat Anders gecheckt Begin nu eigenlijk wel een soort hekel aan hem te krijgen, qua persoon en raps Ben hem qua teksten al een aantal jaar geleden kwijt geraakt, maar zijn hele attitude is nep man Hij mag dan nu wel weer vrede hebben met Jiggy, maar je proeft gewoon dat ze elkaar niet uit kunnen staan. Waar ik vroeger Sticks zo ver boven Jiggy Djé zou plaatsen, staat Jiggy naar mijn mening niet ver voor Jiggy is idd veel toffer dan Sticks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Voor mij persoonlijk nog altijd Sticks, alleen is zijn laatste album wel slecht :cab: Vind het niet nice klinken icm met Kubus. Hetzelfde met Rico en Kubus, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik snap gewoon de teksten van Sticks helemaal niet meer, zo wazig (en volgens mij ook redelijk inhoudsloos) Flexican Yearmix (2011) is weer lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 [YOUTUBE]qjFST3E_6Ig[/YOUTUBE] Vind deze wel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten