Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe bedoel je teruggetrokken? :(

Ze maken geen grote albums meer dacht ik, treden soms op met ROTTZ en maken daarbij tracks. Net zoals Jawat, maar Jawat is helemaal gestopt toch? Zonde. Het zijn meesterlijke artiesten, ik kon echt genieten van Jawat.

k

Mattie van me :-D

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze maken geen grote albums meer dacht ik, treden soms op met ROTTZ en maken daarbij tracks. Net zoals Jawat, maar Jawat is helemaal gestopt toch? Zonde. Het zijn meesterlijke artiesten, ik kon echt genieten van Jawat.

4f0efe28ca9e6-Naamloos.png

Mattie van me :-D

HARDE HARDE DISS. Had deze nog niet eens gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe album Kraantje Pappie staat luisterpaal. Redelijk, had slechter verwacht. Nummers die gecheckt moeten worden: "Beter Samen" en "Onderweg".

Ik heb 'm vlak voor oud en nieuw geïnterviewd voor school en toen zette hij z'n album ook op. Ik vond het toen niet echt tof, maar sinds hij op de luisterpaal staat heb ik al een aantal keer geluisterd. Het wordt ook steeds vetter heb ik het idee, maar misschien komt dat gewoon door de gruwelijke beats. Ik vind persoonlijk 'Hoop Nu' en 'Het is over' en 'Onderweg' de beste tracks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]twUxkm607uE[/YOUTUBE]

Nice man, Alles Wat Ik Heb vind ik ook goed

Sticks bij Wat Anders gecheckt

Begin nu eigenlijk wel een soort hekel aan hem te krijgen, qua persoon en raps

Ben hem qua teksten al een aantal jaar geleden kwijt geraakt, maar zijn hele attitude is nep man

Hij mag dan nu wel weer vrede hebben met Jiggy, maar je proeft gewoon dat ze elkaar niet uit kunnen staan.

Waar ik vroeger Sticks zo ver boven Jiggy Djé zou plaatsen, staat Jiggy naar mijn mening niet ver voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice man, Alles Wat Ik Heb vind ik ook goed

Sticks bij Wat Anders gecheckt

Begin nu eigenlijk wel een soort hekel aan hem te krijgen, qua persoon en raps

Ben hem qua teksten al een aantal jaar geleden kwijt geraakt, maar zijn hele attitude is nep man

Hij mag dan nu wel weer vrede hebben met Jiggy, maar je proeft gewoon dat ze elkaar niet uit kunnen staan.

Waar ik vroeger Sticks zo ver boven Jiggy Djé zou plaatsen, staat Jiggy naar mijn mening niet ver voor

Jiggy is idd veel toffer dan Sticks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites