Number 10 Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 [YOUTUBE]SLLjLS0azYA[/YOUTUBE] Eddy Ra_O_ ''Geef me een Kubus beat en ik bouw een Rubik's piramide.'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Wat? Gruwelijke track vind ik het. Met je klinkklare klarinetje xD Hoge verwachtingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 YiRP-nHB9TU haha blijft geniaal 'I think I murdered the intro' :mrgy: Loopt gewoon complete bullshit te lullen maar oke haha Jiggy zei ooit over Spacekees dat hij veel meer talent had dan zichzelf, maar dat 'ie niet hard wil werken ofso ;c Sowieso hardste track van Ski Leraar Bruin triologie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Eddy Ra_O_ ''Geef me een Kubus beat en ik bouw een Rubik's piramide.'' Eddy Ra idd _O_ wat een koning dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 POwBVxuVrjY Een van de weinige tracks die ik kan luisteren, van wat hij de laatste jaren heeft uitgebracht met A.R.T. Sommige tracks zijn echt slecht gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 YiRP-nHB9TU haha blijft geniaal 'I think I murdered the intro' :mrgy: Loopt gewoon complete bullshit te lullen maar oke haha Spacekees_O_ geniale kerel haha :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 POwBVxuVrjY Een van de weinige tracks die ik kan luisteren, van wat hij de laatste jaren heeft uitgebracht met A.R.T. Sommige tracks zijn echt slecht gewoon. Tracks zijn echt niet slecht, het heeft alleen tijd nodig, je moet er even aan wennen, net als veel Hip-Hop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Gaat weer voor veel commotie zorgen, denk ik... http://www.puna.nl/2011/08/19/video-salah-edin-w-o-ii-de-bunkersessies-episode-1/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik ben zeer benieuwd, vind Salah meestal wel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Idem. Onderschatte rapper, wel echt een heerlijk provocerende gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ja ik weet niet, hij komt zeker intelligent over. Maar vind het vaak beetje wack als rappers geforceerd over politiek en shit gaan rappen. Aan de andere kant kan ik zijn standpunten over zionisten wel begrijpen en deel ik deze mening ook gedeeltelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 [YOUTUBE]43h7JRjXKbY[/YOUTUBE] De nieuwe Those Chosen! Geproduceerd door Rich Kidd, o.a. bekend van zijn tijd met Drake en met de local Toronto rapper Blake Carrington. Vanaf volgende week donderdag elke week te zien in de Nederlandse TV Show "Holland in da Hood" dan zal ook onze Nederlandse EP gereleased worden met mannen als FS Green, Dret & Krulle, Fotosynthese en meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 [YOUTUBE]FFue3WrIsW8[/YOUTUBE] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Lijn 5 stopt er mee.. geen geld meer geloof ik. jammer, pikte nog wel eens een showtje mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 De hele radio? Ze lieten altijd wel wat nieuwe nummers horen (soort van leaken) maar dan met de artiesten erbij. Jammer, ze waren wel een bijdrage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Weet niet, sowieso de shows van Jiggens & Venz en Sticks en Farid Benmbarek. Zat op me mobiel toen ik het las en had geen zin om het hele ding te checken. Maar ja idd wat jij zegt. Plus het was gewoon leuk vermaak, Jiggy en Venz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Komt doordat er vooral digitaal naar geluisterd wordt en dan tellen de luistercijfers niet mee. Hierdoor krijgen ze volgens mij door het beleid van Den Haag geen geld/subsidie meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 En de kijkcijfers worden bepaald door mensen die zo'n kastje thuis hebben staan daar voor, ja die luisteren niet naar FunX. Je kunt ze steunen door hun smarthphone app te downloaden, is nu al 150duizend keer gedownload dus dat zegt wel genoeg over hun bestaansrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ja hij is waarschijnlijk oud. Kempi en Lucky Fonz III met Diana. Nice. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Toch maar die tape van Freez aan het checken, valt zeker niet tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 kSyTjpEwoEg Paar jongens hier uit Sittard, de clip is nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/45081735#luisterpaal.45081735 VRIJ OP LUISTERPAAL! [spoiler=sort of review] 1. Vrij < Meer van verwacht 2. My level < Een van de betere 3. Repelsteeltje < Nice 4. De Lift < Mwa 5. Spookhuis < Onzin 6. TBS < Crap 7. Piep Piep < WAT IS DIT?!?! 8. De Freak De Flow < Meer iets voor De jeugd van tegenwoordig 9. Zeepbubbel < Slaat nergens op 10. Opties Ft. Sticks < Wel redelijk hard, maar is niet Sticks zijn beat. Hij rapt sneller dan normaal en het klinkt niet zo.. 11. Kraak > Ja leuke beat, maar maak hem dan langer ipv 40 sec 12. Flobber < ZIEK! 13. DMT > Nice 14. Mag Ik > WAT IS DIT?!?!?! AGAIN 15. Antionette > Opzich, maar meer iets voor Opposites of zo 16. Dubber > Heel zieke beat, maar maak hem weer wat langer dan 1:14 17. Scooby > Mwa 18. Klim de bloem > Crap 19. Bahamas > Nee 20. Ouwe Broek > Zieke beat maar daar blijft het bij 21. Zie Me > Wel nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 [YOUTUBE]TYGXtFvLt4k[/YOUTUBE] Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/45081735#luisterpaal.45081735 VRIJ OP LUISTERPAAL! [spoiler=sort of review] 1. Vrij < Meer van verwacht 2. My level < Een van de betere 3. Repelsteeltje < Nice 4. De Lift < Mwa 5. Spookhuis < Onzin 6. TBS < Crap 7. Piep Piep < WAT IS DIT?!?! 8. De Freak De Flow < Meer iets voor De jeugd van tegenwoordig 9. Zeepbubbel < Slaat nergens op 10. Opties Ft. Sticks < Wel redelijk hard, maar is niet Sticks zijn beat. Hij rapt sneller dan normaal en het klinkt niet zo.. 11. Kraak > Ja leuke beat, maar maak hem dan langer ipv 40 sec 12. Flobber < ZIEK! 13. DMT > Nice 14. Mag Ik > WAT IS DIT?!?!?! AGAIN 15. Antionette > Opzich, maar meer iets voor Opposites of zo 16. Dubber > Heel zieke beat, maar maak hem weer wat langer dan 1:14 17. Scooby > Mwa 18. Klim de bloem > Crap 19. Bahamas > Nee 20. Ouwe Broek > Zieke beat maar daar blijft het bij 21. Zie Me > Wel nice Zware tegenvaller dat album :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Gruwelijk vet is DMT! Freak de Flow! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten