Captain Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik vind gast boemlauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik vond hem voor 3:00 ook best hard komen gek, zieke punchlines ook nog op t einde. Sickkkkkkkkk. Ali-B is mijn favoriete rapper, super veel charisma, en die van jullie? :) Yes R tog! Kerel brengt harde beats je weet papi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik vind Brutus de beste Nederlandse rapper. Word. Staat op eenzame hoogte aan de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 IicCkK vint aPPa bAAszzZ wanth hei heefd sgeit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Samotelli Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 pokémon ava boy, wat vind je dope'ste line van GG in nieuwe sessie? ik die van xony, ik blijf rennen net een atleet, aangetrokken met money net ijzer met magneet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Yellow is de beste van Greengang die nog niet vastzit. Ebon-E is sowieso ook goed maar andere stijl. @Samotelli, ik ga hem ff nog 1xtje luisteren dan vertel ik hem jou ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 ;e /facepalm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Samotelli Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 ;e /facepalm praat money of praat niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 "en ik weet broke zijn is niet funny, en ik ben het geweest dus ik ga hard voor me money". Daar ligt waarschijnlijk de beste uitleg achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Samotelli Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 "en ik weet broke zijn is niet funny, en ik ben het geweest dus ik ga hard voor me money". Daar ligt waarschijnlijk de beste uitleg achter. okeoke, ze zijn allemaal lauw maar beste stuk is gewoon het einde.. iedereen eff spit neerleggen en beat is waauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 okeoke, ze zijn allemaal lauw maar beste stuk is gewoon het einde.. iedereen eff spit neerleggen en beat is waauw Nou ik luister Greengang niet echte voor de harde lines hoor. Dan kun je beter Fresku opzetten ;) En voor de 'kaolo' harde beats kun je denk ik beter Nouveau Riche luisteren. Greengang is vooral vanwege de verschillende stijlen rap, die samen in één track zitten zo leuk. Veel afwisseling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Samotelli Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Nou ik luister Greengang niet echte voor de harde lines hoor. Dan kun je beter Fresku opzetten ;) En voor de 'kaolo' harde beats kun je denk ik beter Nouveau Riche luisteren. Greengang is vooral vanwege de verschillende stijlen rap, die samen in één track zitten zo leuk. Veel afwisseling. Ja friskoe is ook lauw ja, winne jiggy dje.. maar GG on top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja friskoe is ook lauw ja, winne jiggy dje.. maar GG on top Heb je nieuwe album al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja manG, jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 haha je kan er op wachten dat randy zometeen met die ene uuh "... ik heb hits voor de lady's." komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Ja manG, jij? Ach jongen als dat zijn manier van praten is dan pas je je toch even aan aan die knul. G. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Een vriendin van mij schijnt in deze clip te spelen. Ux0f4dAPOmE Vanaf 2.05 tot 2.12 ofso en ze komt nog wel wat vaker voorbij op de achtergrond. Is maar waar je trots op bent he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 I like_O_ [YOUTUBE]Z-zL_paDVTc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Ja, ook een te brute clip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Hehe Hef is wel cult hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 I like_O_ [YOUTUBE]Z-zL_paDVTc[/YOUTUBE] Dope!! We hebben de director net opgebeld, mijn baas wil hem wat dingen regelen in de States. Deze clip en zijn andere videos zijn facking insane! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Er is al gebeld naar XL Recordings, Ultra en Warner Brothers! We gaan nu Interscope bellen, get this dude some papeeeeeeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Als ik het goed begrijp ben jij een soort van manager van rappers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Als ik het goed begrijp ben jij een soort van manager van rappers? O.a. verder ook DJ's, Comedians en nu dus ook een director. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Gun Digitzz ook wat shine dan, wat een held: 3bKCfgs4eI4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten