MisterX Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hoe zorg je er eigenlijk voor dat een fabriek producten gaat fabriceren? Daar is Vee, graan en staal voor nodig staat er. Die breng ik alle drie, maar dan nog steeds gaat de fabriek niets produceren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 [spoiler=afbeelding] Zie dat het huisje rechts een beetje is weggevallen, maar dat is alleen het zijkant ervan. De rest moet ik nog vullen en aankleden, iemand nog ideeën? Best wel heldig _O_ ik ga maar ook eens een dorpje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Huisje gemaakt, weet bomen onder water, en andere kant plaswater. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Hoe zorg je er eigenlijk voor dat een fabriek producten gaat fabriceren? Daar is Vee, graan en staal voor nodig staat er. Die breng ik alle drie, maar dan nog steeds gaat de fabriek niets produceren... Iemand? Ik heb trouwens het idee dat het alles tegelijkertijd geleverd moet worden en dat er ook meteen een wagen voor de goederen klaar moet staan? Staal lijkt er ook alleen te komen op het moment dat er ijzererst aangevoerd wordt en er een wagen voor staal staat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Niet produceren of niets op het perron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Productie staat op nul en de trein die het op komt halen, blijft ook eeuwig op het perron staan (heb wachten tot vol ingesteld)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Laat eens een screenshot zien want zo kunnen we het niet oplossen natuurlijk. In theorie moet vee, graan óf staal geleverd worden aan de fabriek, dan zal deze de maand erop goederen produceren. Accepteert je vee/graan/staal-dropstation wel je shit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Hier ook, produceert alleen als er heel veel geleverd wordt, lijkt het. Maar vaak gewoon niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Dat de productie van goederen heel laag ligt, zou ook best kunnen. Graan ed. worden wel geaccepteerd. Ik bracht er zelfs graan, vee en staal, zoveel als maar kon. Maakt dat uit? Waar wil je een screentje van? Zie het nut er niet van in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Stations + fabriek en die info van beiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Ze accepteren en bieden het wel aan, productie is gewoon heeeeeeel laag :cab: gisteren met hout geprobeerd en dat ging een stuk harder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Gister een geweldige park gemaakt met Roller Coaster Tycoon. Pokey Park, het begin helemaal volgebouwd met twee achtbanen eentje over bijna alles heen, en fftjes onder de grond door, en eentje geheel onder de grond behalve het stationperron. Toen stukje bij gekocht en daar boomstamattractie neergezet en volgens mij nog een achtbaan. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Pokey Park was echt een van de meest geniaalste van Rollercoaster_O_, Ik heb hem vaak zat gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Ik kom met openTTD op makkelijk zelfs in de schulden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Ik kom met openTTD op makkelijk zelfs in de schulden :cab: Dan doe je het zeer slecht. Hoef zelf binnen 1/2 jaar niet meer op m'n financiën te letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Ik kom met openTTD op makkelijk zelfs in de schulden :cab: Waar geef je dan allemaal geld aan uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Ik kom met openTTD op makkelijk zelfs in de schulden :cab: Daar had ik ook last van. Enige wat ik deed was een paar spoorlijnen bouwen. Blijkbaar dus alleen niet de goede xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Precies hetzelfde gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Vandaag weer eens gedaan en nu kom ik niet in de min :) Je moet niet meteen te veeleisend zijn enz. Ondertussen heb ik nu een aantal losse spoorlijnen, in een plaatsje en busverbinding en twee vliegvelden. Geld stroom binnen. De lening is ondertussen afgelost en ik heb zelfs al redelijk wat geld op de bank. Ik heb zo het idee dat ik me ook niet echt meer druk hoef te gaan maken over geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Het spel lukt me eindelijk echt goed. Eerst een paar kleine spoorlijntje voor kolen te vervoeren aanleggen. Daar krijg je geld uit en dat investeer je steeds. Ik zag nu toevallig bijvoorbeeld een aantal ijzermijnen bij elkaar en dan ook nog een hoogoven in de buurt. Ik heb dus nu iets van 5 verschillende lijnen naar die ene hoogoven. Vervolgens gaat al dat staal ook weer naar een fabriek die in de buurt ligt. Die fabriek is later ook nog eens verbonden met heel wat (ook een stuk of 5) boerderijen, zodat er ijzer, vee en graan naar toe gebracht wordt. Dat resulteert weer in heel wat goederen die vanaf dat ene station weer vervoerd worden naar een plaats in de buurt. Op datzelfde spoorwegennet rijd ondertussen ook een passagierstrein tussen een aantal plaatsen. En het geld stroomt ondertussen dus binnen en daar hoef ik me nu inderdaad binnen een paar jaar geen zorgen meer over te maken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klapoor Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Ik ben ook eens begonnen en ik vind het al behoorlijk verslavend al maak ik nog weinig winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Hoe groot is je map? @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klapoor Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Wat zijn dingen om veel geld mee te verdienen? Industrien liggen vaak ver uit elkaar en dus duurt het lang voordat de bus van punt a naar b is en weer terug. Treinen zijn hartstikke duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Kolen en Energiecentrale is wel het gene waar je mee moet beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Hoe groot is je map? @MisterX 512x512 Begin met kolen vervoer, zoek een paar die dicht bij elkaar zitten. En dan gewoon een enkel spoor tussen twee stations, verder niets. Zo maak je er een aantal, totdat al je geld op is. Met wat geluk heb je dan al iets van 3-4 sporen (als je begint met een max. lening van 200.000 euro zoals ik deed). Daaruit verdien je geld en dat investeer je steeds. Bij gebrek aan kolen, wijk ik uit naar ijzer. Zo krijg je een redelijke basis en kun je verder gaan uitbreiden. Binnen enkele jaren verdien je meer dan dat je uit kunt geven, als je het goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten