Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ik dacht er vanmorgen nog aan ja! Maar 150mb :cab: stelt het wel wat voor? Vanavond even kopen als ik thuis ben.
Lekkere game so far :D Typisch wat je verwacht: Cast Away simulator :D Is nog weinig te vinden over hoe te craften en stuff, dus het is nu nog ff behelpen. Maar goed, komt vanzelf wel. Die 150 MB komt omdat het random generated worlds zijn en dus geen geheugen vooraf in beslag nemen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je 'm ook naar mij sturen?
Zet hem wel ff open neer:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=379844357

Dag 3, probleem, geen rocks meer op mijn eiland :D Hup, life raft in en naar het volgende eiland rocks scoren :D

Probleem 2: reload de game nadat ik het ff had afgesloten en weg is mijn life raft :r

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet hem wel ff open neer:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=379844357

Dag 3, probleem, geen rocks meer op mijn eiland :D Hup, life raft in en naar het volgende eiland rocks scoren :D

Probleem 2: reload de game nadat ik het ff had afgesloten en weg is mijn life raft :r

Ja heb ook geen rocks meer :( maar met 8 sticks kan je toch een raft maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je eerst een hammer maken, dan kun je een raft van sticks maken :D Nu heb ik dus 1 rock en geen hammer EN geen life raft meer :D Moet dus zometeen op goed geluk gaan zwemmen :r

Handig ;c Jo wtf, mn raft verdween net ook ineens ;e;e ben nu verdwaald in de zee, bij een of andere gezonden boot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dying Light gekocht. Ben normaal niet voor die zombiespellen maar deze is wel erg leuk. Gameplay draait voornamelijk rond free parkourrunning, beetje zoals in Assassin's Creed maar het voelt veel beter aan. Je hebt ook een day/night cycle; overdag heb je voornamelijk trage, zwakke zombies maar 's nachts komt er een nieuw type zombie dat jou opjaagt. Serieus eng :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites