Arsène Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ik dacht er vanmorgen nog aan ja! Maar 150mb :cab: stelt het wel wat voor? Vanavond even kopen als ik thuis ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ik dacht er vanmorgen nog aan ja! Maar 150mb :cab: stelt het wel wat voor? Vanavond even kopen als ik thuis ben.Lekkere game so far :D Typisch wat je verwacht: Cast Away simulator :D Is nog weinig te vinden over hoe te craften en stuff, dus het is nu nog ff behelpen. Maar goed, komt vanzelf wel. Die 150 MB komt omdat het random generated worlds zijn en dus geen geheugen vooraf in beslag nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ok thanks, ga hem straks kopen. Al opgegeten door haaien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ok thanks, ga hem straks kopen. Al opgegeten door haaien?Nope :D Heb eventueel wel een crafting guide voor je, zal zo wel ff via PM sturen :D De developers hadden die uitgegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Thanks bro, heb hem ontvangen. Straks maar even uitprinten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Nope :D Heb eventueel wel een crafting guide voor je, zal zo wel ff via PM sturen :D De developers hadden die uitgegeven Wil je 'm ook naar mij sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 (bewerkt) Wil je 'm ook naar mij sturen?Zet hem wel ff open neer: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=379844357 Dag 3, probleem, geen rocks meer op mijn eiland :D Hup, life raft in en naar het volgende eiland rocks scoren :D Probleem 2: reload de game nadat ik het ff had afgesloten en weg is mijn life raft :r 23 januari 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Die graphics op die screenshot zijn mooier dan ik verwacht had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Zet hem wel ff open neer: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=379844357 Dag 3, probleem, geen rocks meer op mijn eiland :D Hup, life raft in en naar het volgende eiland rocks scoren :D Probleem 2: reload de game nadat ik het ff had afgesloten en weg is mijn life raft :r Ja heb ook geen rocks meer :( maar met 8 sticks kan je toch een raft maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ja heb ook geen rocks meer :( maar met 8 sticks kan je toch een raft maken?Moet je eerst een hammer maken, dan kun je een raft van sticks maken :D Nu heb ik dus 1 rock en geen hammer EN geen life raft meer :D Moet dus zometeen op goed geluk gaan zwemmen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Moet je eerst een hammer maken, dan kun je een raft van sticks maken :D Nu heb ik dus 1 rock en geen hammer EN geen life raft meer :D Moet dus zometeen op goed geluk gaan zwemmen :r Handig ;c Jo wtf, mn raft verdween net ook ineens ;e;e ben nu verdwaald in de zee, bij een of andere gezonden boot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Handig ;c Jo wtf, mn raft verdween net ook ineens ;e;e ben nu verdwaald in de zee, bij een of andere gezonden boot.Ja, is een bekende bug/glitch haha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ja, is een bekende bug/glitch haha :D Nouja daarna verdronk ik haha. Mn save opgepakt, heb nu een hutje gemaakt :) Wat is je steamnaam trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Heb ff een apart topic gemaakt voor we hier de hele boel vol spammen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Ben op zoek naar een nieuwe vette game voor mac. Iemand aanraders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Contradictio in terminis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ben niet dronken maar nieuw topic aanmaken vind ik teveel moeite. Net episode 2 van The Tell Tale Game of Thrones serie gespeeld. Magnifiek, erg tof weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Hm ja ik ga toch wachten tot de hele reeks uit is, dan koop ik 'm wel. The Wolf Among Us was één van m'n favoriete games van 2014 :< Momenteel Vampire: The Masquerade - Bloodlines aan het spelen. Pracht van een spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Ga ook nog wachten om GoT te kopen totdat het hele seizoen uit is. Nu nog bezig in seizoen 2 van TWD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Telltale is toch wel erg ziek bezig hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Mensen die Borderlands the pre sequel coop willen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik zit in de Heroes of the Storm beta_O_ Dik spel. Wilde hiermee beginnen als eerste moba, en tot nu toe echt vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 Eng hoe opeens mijn interne nerd zo gehyped kan raken :S roept zoveel herinneringen op, opeens wil ik dit nu ook graag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Dying Light gekocht. Ben normaal niet voor die zombiespellen maar deze is wel erg leuk. Gameplay draait voornamelijk rond free parkourrunning, beetje zoals in Assassin's Creed maar het voelt veel beter aan. Je hebt ook een day/night cycle; overdag heb je voornamelijk trage, zwakke zombies maar 's nachts komt er een nieuw type zombie dat jou opjaagt. Serieus eng :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Kerbal Space Program ? :D Heb een beetje YT-content zitten kijken en ben nu de demo aan het spelen, tot nu toe erg vermakelijk maar ben benieuwd of er mensen zijn die het ook gespeeld hebben of nog steeds spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten