Rinus Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Geen idee, maar het minimum was iets met 3.0 en ik kreeg een melding dat ik die niet had. screen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Heb hem al verwijderd omdat hij het toch niet deed.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Mijn Spaanse rijk: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Lekker hoor. Hoe is de situatie in Amerika? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Geen problemen met islamitische dissidenten? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Lekker hoor. Hoe is de situatie in Amerika? Zit nog weinig, Portugal en Frankrijk zitten in Zuid-Amerika, en Frankrijk heeft veel in Afrika verder weinig kolonies. Geen problemen met islamitische dissidenten? ;c Ja, veel rebellie maar heb er genoeg troepen en ben druk bezig iedereen tot katholiek te bekeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Lekker hoor, Kiewiet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Hoe gaat de gameplay? Wat moet je doen? Wil zo'n soort game al een hele tijd spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 (bewerkt) Hoe gaat de gameplay? Wat moet je doen? Wil zo'n soort game al een hele tijd spelen. Download de demo of vraag aan mij voor iets :D Damn het is half 8 :P 30 augustus 2013 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Voor wie graag eens Europa Universalis III wil proberen (als je twijfelt om IV te kopen): [spoiler=Europa Universalis III]TJ2EB-XQP7I-VHMFW Verder nog keys op overschot van de laatste humble bundle: ;c [spoiler=Warlock]24HRL-YJMQZ-B7BLT [spoiler=The Showdown Effect]RJVDZ-CRVAY-TATC4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wat is het verschil tussen III en IV. En wat moet je eigenlijk allemaal doen überhaupt? [MENTION=746]Rinus[/MENTION]; en anderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Tip, kijk een lets play op youtube, die gasten spelen wel tering snel maar leer je echt enorm veel van. Om maar een paar te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wat is het verschil tussen III en IV. En wat moet je eigenlijk allemaal doen überhaupt? [MENTION=746]Rinus[/MENTION]; en anderen Je kan volledig kiezen wat je wil doen en dat is net het leuke van het spel. Je speelt naargelang de eigen doelen die je je vooropstelt. Zo heb ik in een game een Europese grootmacht gemaakt van Bourgondië. Elke startdatum geeft de situatie van die tijd weer. Start je in 1337, dan sta je aan de vooravond van de Hondjerdjarige oorlog in West-Europa. Dat is dus de context waarin je spel start. Als je in 1618 wilt beginnen, zal je terechtkomen in de godsdienstoorlogen van de HRE. Of je kan alle grandioze veldslagen compleet negeren en een obscuur landje kiezen en stilaan groeien. Als Mainz heb ik zo eens geprobeerd de keizer voor de HRE te leveren, helaas zonder succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Bam. Rond 8 uur heb ik 1821 bereikt. Heerlijke groot Europees Nederlands landmacht gemaakt. Ben tevreden. Iedereen was bang voor me, maar respecteerde me toch. Op naar een nieuw uitdaging! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Spel is wel even flink wennen :cab: Snap er toch niet bijster veel van. Bijvoorbeeld hoe ik fatsoenlijk een army kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Je kan ofwel mercenaries huren ofwel legers bij je vassals optrommelen maar die vinden dat niet zo grappig. Enkele wetten bepalen ook welk percentage je kan opeisen. Zo was het toch in EU3 :D En voor oorlog heb je steeds een casus belli nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ik heb het vandaag ook eens gespeeld(op de pc want mijn laptop trekt geen spellen meer). Moet nog eens goed kijken hoe ik alle inkomsten beetje goed genereer. Lijkt me wel leuk spel iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Je kan ofwel mercenaries huren ofwel legers bij je vassals optrommelen maar die vinden dat niet zo grappig. Enkele wetten bepalen ook welk percentage je kan opeisen. Zo was het toch in EU3 :D En voor oorlog heb je steeds een casus belli nodig. Thanks voor het advies. Is EU3 ja ;c Even alles uitvogelen, zoals altijd met een nieuw spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Iemand die een leuke game weet voor op mijn laptop? Hij moet niet te zwaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Iemand die een leuke game weet voor op mijn laptop? Hij moet niet te zwaar zijn. Waar houd je van? Welke genre, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Waar houd je van? Welke genre, Heb wel zin in iets als AOE ofzo, maar niet met fantasy beesten enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Heb wel zin in iets als AOE ofzo, maar niet met fantasy beesten enzo Rise of Nations Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Heb wel zin in iets als AOE ofzo, maar niet met fantasy beesten enzo Rise of Nations Empire Earth Age of Empires III Age of Mythology Command en Conquer Company of Heroes Anno reeks Star Craft reeks Stronghold reeks Total War reeks Europe Universalis 4 Crusader kings 2 Sim City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Rise of Nations Empire Earth Age of Empires III Age of Mythology Command en Conquer Company of Heroes Anno reeks Star Craft reeks Stronghold reeks Total War reeks Europe Universalis 4 Crusader kings 2 Sim City Thanks, zal ze eens gaan bekijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Installeer voor de gein Sims 3, want heb in mijn tienerjaren Sims 1 kapot gespeeld :$ No homo... Maar naar uurtje heb ik een chick ge-ohh-jaaat. :$:P Voel me vies :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten