Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Lijkt SWTOR ietwat op KOTOR I of II?

Beetje wel ja. Het gaat alleen wel wat verder. Zo heb je bijvoorbeeld het legacy systeem, een soort familie. Hierdoor kan je bepaalde eigenschappen overnemen van andere eigen highlevel characters. Heel tof. (Trooper met force choke bijvoorbeeld of een jedi met een sith ras)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand een paar leuke games in the stijl van Age of Empire? Heb o.a. al Rise of Nations, maar meer is altijd mooi.

Probleem met RTS is dat ze allemaal sterk op elkaar gelijken: begin bij basis- verzamel resources- breid basis uit- bouw leger - versla de vijand. Hoe sneller je kan klikken hoe beter.

Cossacks vond ik nog leuk. En als je meer geschiedenis wilt, kun je voor Grand Ages: Rome gaan. Ik zeg wel niet dat het excellente games zijn, de namen schieten me nu gwn te binnen. Zelf blijf ik Total War en Civ V fan).

Ook speel ik Anno 2070 (en heb de eerste twee Anno games ook gespeeld), al vallen die misschien meer onder simulatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Empire Earth veel gespeeld vroeger. Misschien iets voor je?

Ga er even naar kijken ;).

Probleem met RTS is dat ze allemaal sterk op elkaar gelijken: begin bij basis- verzamel resources- breid basis uit- bouw leger - versla de vijand. Hoe sneller je kan klikken hoe beter.

Cossacks vond ik nog leuk. En als je meer geschiedenis wilt, kun je voor Grand Ages: Rome gaan. Ik zeg wel niet dat het excellente games zijn, de namen schieten me nu gwn te binnen. Zelf blijf ik Total War en Civ V fan).

Ook speel ik Anno 2070 (en heb de eerste twee Anno games ook gespeeld), al vallen die misschien meer onder simulatie.

Mijn broer speelt zelf Total War en Civ, dus daar ben ik mee bekend. Alleen trekt me laptop dat soort dingen niet helemaal. Anno lijkt mij leuk, al een paar keer naar gekeken. In ieder geval bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe krijg je zo'n Steam coupon? ;c

Ik ben nu zelf geen echte fan van Ubisoft en nu hebben ze hun eigen 'Steam' uitgebracht: Uplay. Net zoals EA (Origins) hebben ze blijkbaar nog niet begrepen dat de meeste mensen al hun games liever op één plek kunnen vinden. Maar ik moet wel zeggen dat ze enkele leuke deals hebben lopen. From Dust, HAWX 2, Silent Hunter 5 en Driver: San Francisco gaan in de loop van deze week voor 1 euro over de toonbank. En er is ook 75% korting op Anno 2070, the Assassin’s Creed series, Splinter Cell: Conviction, Prince of Persia: Forgotten Sands, Might and Magic Heroes VI en nog wat andere. Denk zelf dat ik er niet mee ga beginnen maar ik post het hier maar even :p

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uplay is idd een kopie van steam, maar tenminste geen kapotte kopie gelijk origin. Hoopke miserie da da is. en hun games zijn natuurlijk veel beter dan EA. Heb AC3 al lang besteld (maar wordt weer een maand uitgesteld op pc)

Wat betreft die coupon, ik vond dit op het forum:

We just released co-op support for both the editor and the Workshop, so we're giving everyone a coupon to pass along to a potential co-op partner.

Heb co-op al uitgespeeld, alleen de challengemode ni. ben er dus eigenlijk niks mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over Ubisoft gesproken, er komt een free to play Anno online uit ergens dit najaar. Heb veel fun gehad met de vorige Anno's, en 2070 is ook heel goed.

En als iemand die Portal 2 coupon voor iets wilt ruilen (of hem wilt en dan co-op spelen), mag me altijd iets laten weten. Hij is wel maar geldig tot de dertigste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol heb nu ook twee acces keys voor de community beta. Ik raak die portal 2 coupon al ni kwijt.

misschien ook een suggestie: Is het niet de moeite waard om een steam/algemeen topic te openen, zodat je makkelijk mensen terugvindt die dezelfde games spelen, en dingen kan uitwisselen? Je lijst gewoon MP-games (moet zelfs niet eens op steam zijn) alfabetisch op (die je nog speelt), en dan zegt iedereen wat die speelt, en je past altijd de eerste post aan. Zou er dus bijvoorbeeld zo uit zien:

Anno 2070

Persoon 1, 2, 3

Assassin's Creed 3

Persoon 2 en 4

Counterstrike

Persoon 3 en 4

Napoleon Total War

Persoon 1 en 5

Portal 2

Persoon 1, 2 en 6

etc...

En dan kan je makkelijk zien wie dezelfde games speelt, en dan je die contacteren via PM bijvoorbeeld

Reden dat ik het voorstel is omdat sommige pc-zaken verspreid staan over twee subfora (dronkengamers en PC), zoals bijvoorbeeld dit topic, of ze verhuizen naar pagina 2. En lang niet iedereen is lid van de managers utd steam groep. In het pc-topic is er ook maar weinig activiteit, PCM uitgezonderd. Kan toch niet dat alleen dat en FM wordt gespeeld op managers utd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol heb nu ook twee acces keys voor de community beta. Ik raak die portal 2 coupon al ni kwijt.

misschien ook een suggestie: Is het niet de moeite waard om een steam/algemeen topic te openen, zodat je makkelijk mensen terugvindt die dezelfde games spelen, en dingen kan uitwisselen? Je lijst gewoon MP-games (moet zelfs niet eens op steam zijn) alfabetisch op (die je nog speelt), en dan zegt iedereen wat die speelt, en je past altijd de eerste post aan. Zou er dus bijvoorbeeld zo uit zien:

En dan kan je makkelijk zien wie dezelfde games speelt, en dan je die contacteren via PM bijvoorbeeld

Reden dat ik het voorstel is omdat sommige pc-zaken verspreid staan over twee subfora (dronkengamers en PC), zoals bijvoorbeeld dit topic, of ze verhuizen naar pagina 2. En lang niet iedereen is lid van de managers utd steam groep. In het pc-topic is er ook maar weinig activiteit, PCM uitgezonderd. Kan toch niet dat alleen dat en FM wordt gespeeld op managers utd?

Ben wel akkoord dat het games forum momenteel op niet veel trekt. Ook in het consoles subforum wordt er zelden gepost. Beter voegen ze algemeen, consoles en PC gewoon samen. Want bij consoles staan er trouwens ook een heleboel games die je op de PC kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel akkoord dat het games forum momenteel op niet veel trekt. Ook in het consoles subforum wordt er zelden gepost. Beter voegen ze algemeen, consoles en PC gewoon samen. Want bij consoles staan er trouwens ook een heleboel games die je op de PC kan spelen.

Het gebrek aan respons bewijst dit nog maar eens :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graphics vind ik toch ook wel vrij belangrijk. Veel minder belangrijk dan gameplay en verhaal natuurlijk maar ik heb al wel gemerkt dat ik moeite heb om me te kunnen inleven in meer gedateerde spellen als Deus Ex en Baldur's Gate. Om op je vraag te antwoorden, grafisch gezien is Sleeping Dogs zeker in orde hoor. En ik vind 'm leuker dan GTA IV tot dusver. Komt waarschijnlijk ook omdat ik GTA IV retesaai vond :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites