Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ja, op Yourgamezone was ie maar een paar euro duurder, dus heb gelijk de Limited Edition besteld idd. Mijne is al verzonden :mrgy:

Heb hem gekocht bij bol.com haha. Heb eigenlijk best wel zin in deze Simcity. Verrassend toch wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dat nu al suggereert, dacht ik misschien dat je het al gespeeld had ;) We gaan het zien morgen. Verwacht er best veel van eigenlijk

Had trouwens wel kans om beta te spelen, maar was e-mail vergeten te checken.. Beta was ook erg limited, kon geen grote gebouwen en dingen als vliegveld en treinstation maken. Ik verwacht er ook redelijk veel van, alleen heeft dit spel nu al twee grote problemen. Dat je altijd online moet zijn (wat nu dus al enorme problemen oplevert), en dat je speelveld enorm klein is. Binnen een uurtje of 2 heb je het sowieso al helemaal vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had trouwens wel kans om beta te spelen, maar was e-mail vergeten te checken.. Beta was ook erg limited, kon geen grote gebouwen en dingen als vliegveld en treinstation maken. Ik verwacht er ook redelijk veel van, alleen heeft dit spel nu al twee grote problemen. Dat je altijd online moet zijn (wat nu dus al enorme problemen oplevert), en dat je speelveld enorm klein is. Binnen een uurtje of 2 heb je het sowieso al helemaal vol.

Doet me verdacht veel denken aan de release van FIFA 13. Toen had Origin ook ontiegelijk veel problemen met hun servers. Naja, hopen op beter dan maar :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier iemand nog meer enthousiast voor ESO :D? Eldern Scrolls Online. http://elderscrollsonline.com/en/. Je kan je nog inschrijven voor bèta, over paar dagen worden mensen uitgekozen. Al het epische van Eldern Scrolls series maar dan online.

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Baas, natuurlijk ben ik daar enthousiast over. Of ik het ga spelen is een tweede, maar dat terzijde :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites