Pinolero Geplaatst 21 april 2011 Auteur Share Geplaatst 21 april 2011 Wou eigenlijk morgen nog weer Dordrecht uit. Half 5 vertrekken is echter een struikelpunt voor mij:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ik wou ook gaan, maar had helemaal geen geld meer. Ik had ook geen zin om wéér geld te schooien bij m'n ouders, dus heb me maar niet opgegeven. Bleek dat ik gister toch al m'n salaris had gekregen, normaal is dat altijd rond de 26e van de maand pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 april 2011 Auteur Share Geplaatst 23 april 2011 Kut man dat je gewoon dit weer die voorsprong weggeeft. Verder kan ik er natuurlijk niet goed over oordelen aangezien ik de rest van de wedstrijd niet heb gezien:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Wat ik hoorde was Go Ahead gewoon duidelijk de baas. Ik ga zo even de samenvatting terug kijken, de een gaf Padt de schuld en de ander Bus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 april 2011 Auteur Share Geplaatst 25 april 2011 'De Graafschap en Ulderink komen tot akkoord' De Graafschap heeft in Andries Ulderink een nieuwe trainer gevonden. De huidige coach van Go Ahead Eagles heeft dinsdag een afrondend gesprek met de clubleiding van de eredivisionist. Ulderink heeft in Deventer een doorlopend contract maar mag bij positieverbetering vertrekken bij de club. Dinsdag voeren Ulderink, zaakwaarnemer René Eijkelkamp en de clubleiding van De Graafschap een afrondend gesprek, zo meldt Voetbal International. Daarmee komt er een einde aan de zoektocht van De Graafschap naar een opvolger van Darije Kalezic. Eerder werden ook Erik ten Hag, Alex Pastoor, Erwin Koeman en Jurgen Streppel in verband gebracht met een vertrek naar Doetinchem. ANDRIES BEDANKT_O_ Het ga je goed. Nu nieuwe coach zoeken. Ik zat te denken aan Jan vn Dijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Of gewoon verder gaan met Boerebach(?) Of Heerkes ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 april 2011 Auteur Share Geplaatst 25 april 2011 Boerenbach lijkt me niet echt geschikt als hoofdcoach. Maar vind wel dat hij, Bosvelt en Overmars belangrijk moeten blijven. Zijn toch mensen waarvoor spelers wel bij eagles willen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Mss is Kalezic wat voor jullie? Anders lijkt Heerkes me ook een goede voor jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 april 2011 Auteur Share Geplaatst 26 april 2011 Jaa had ik het laatst ook al over. Kalezic. Lijkt me wel een goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Jan de Jonge wordt genoemd, en Joop Gall ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 En het is Joop Gall geworden volgens De Stentor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 lijkt me een goede trainer voor de Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2011 Vanavond 1e ronde play-offs. Zelf niet bij wegens gebrek aan geld, maar vrijdag thuis ben ik er gewoon weer:). Den bosch ook aanvallende ploeg dus verwacht net zoals ulderink al zei een open wedstrijd. Verwachting: 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 We zitten op een paar minuten van de start om de eerste ronde in de playoffs. Come On Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2011 KOM OP 'TAN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Wat een slechte partij, Eagles begon nog zo goed, maar gaf het helemaal weg. Niet dat Den Bosch goed was, maar Eagles helemaal niet. Terecht verloren, toch is het zeker mogelijk om nog door te gaan, vond Den Bosch zeker geen goede indruk maken. Vrijdag met het publiek erachter komt het helemaal goed. Lekker aanvallend voetballen en dan moet het nog wel gaan lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Ach vorig jaar won Den Bosch ook de eerste wedstrijd van ons in de play-offs. 1-2 werd er gewonnen op De Braak. Wij gingen uiteindelijk door na penalty's dus jullie kennen het ook... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Dan moet het geen 2-1 worden in de thuiswedstrijd, want anders liggen we er nog uit. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Zeker in een volle sfeervolle Adelaarshorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 De spanning begint te stijgen, heb er veel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Net even heerlijk een paar oude beelden bekeken en in de stemming gekomen. Dus zo maar eens de eerste open trekken. Come On Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Den Bosch heeft nu, een half uur voor de wedstrijd, al meer liedjes gezongen dan dinsdag de gehele wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Jammer jongens, volgend jaar met Gall misschien meer geluk! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 In de Stentor van vanmorgen: GAE wil nog een jaar door met Padt, en Padt wil zelf ook nog een jaar blijven. Vosselman en Hollart krijgen geen nieuw contract en Droste weet nog steeds niet wat hij wil. De begroting gaat met €250.000,- omhoog, het spelersbudget blijft gelijk. Nog een ander nieuwtje wat niet in de krant staat: Gall wil volgend seizoen met 3 keepers gaan werken en zeer waarschijnlijk maakt Patrick ter Mate (Jong Vitesse en voglens mij ook Oranje onder 19) dat trio vol. Ter Mate en Heusinkveld moeten dan gaan uitmaken wie 2e en 3e doelman wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Ter mate (ken 'm persoonlijk wel) is een goede keeper die ik beter acht dan Heusinkveld. Op het moment is hij echter niet meer keeper van oranje onder 19 maar heeft op EK-?? gekeept en deed het daar (meer dan) verdienstelijk. Hij moest echter nu weg bij Vitesse maar verschillende clubs wouden hem al hebben. Oa Eindhoven op huur en een Eredivisieclub had hem een aanbod gedaan als 3e keeper hoorde ik. Verder las ik op Eagles forum over een verassende naam. Weet jij daar meer van Elco? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Van die verrassende naam weet ik niks af. Zal wel weer gelul zijn van Hansgoahead. :p Ik ken trouwens Jerrald, de broer van Patrick ter Mate, weet niet of je hem ook kent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 ken ik ook wel ja:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten