Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ik wou ook gaan, maar had helemaal geen geld meer. Ik had ook geen zin om wéér geld te schooien bij m'n ouders, dus heb me maar niet opgegeven. Bleek dat ik gister toch al m'n salaris had gekregen, normaal is dat altijd rond de 26e van de maand pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'De Graafschap en Ulderink komen tot akkoord'

De Graafschap heeft in Andries Ulderink een nieuwe trainer gevonden. De huidige coach van Go Ahead Eagles heeft dinsdag een afrondend gesprek met de clubleiding van de eredivisionist.

Ulderink heeft in Deventer een doorlopend contract maar mag bij positieverbetering vertrekken bij de club. Dinsdag voeren Ulderink, zaakwaarnemer René Eijkelkamp en de clubleiding van De Graafschap een afrondend gesprek, zo meldt Voetbal International.

Daarmee komt er een einde aan de zoektocht van De Graafschap naar een opvolger van Darije Kalezic. Eerder werden ook Erik ten Hag, Alex Pastoor, Erwin Koeman en Jurgen Streppel in verband gebracht met een vertrek naar Doetinchem.

ANDRIES BEDANKT_O_

Het ga je goed.

Nu nieuwe coach zoeken. Ik zat te denken aan Jan vn Dijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een slechte partij, Eagles begon nog zo goed, maar gaf het helemaal weg. Niet dat Den Bosch goed was, maar Eagles helemaal niet. Terecht verloren, toch is het zeker mogelijk om nog door te gaan, vond Den Bosch zeker geen goede indruk maken. Vrijdag met het publiek erachter komt het helemaal goed. Lekker aanvallend voetballen en dan moet het nog wel gaan lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de Stentor van vanmorgen: GAE wil nog een jaar door met Padt, en Padt wil zelf ook nog een jaar blijven. Vosselman en Hollart krijgen geen nieuw contract en Droste weet nog steeds niet wat hij wil. De begroting gaat met €250.000,- omhoog, het spelersbudget blijft gelijk. Nog een ander nieuwtje wat niet in de krant staat: Gall wil volgend seizoen met 3 keepers gaan werken en zeer waarschijnlijk maakt Patrick ter Mate (Jong Vitesse en voglens mij ook Oranje onder 19) dat trio vol. Ter Mate en Heusinkveld moeten dan gaan uitmaken wie 2e en 3e doelman wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter mate (ken 'm persoonlijk wel) is een goede keeper die ik beter acht dan Heusinkveld. Op het moment is hij echter niet meer keeper van oranje onder 19 maar heeft op EK-?? gekeept en deed het daar (meer dan) verdienstelijk. Hij moest echter nu weg bij Vitesse maar verschillende clubs wouden hem al hebben. Oa Eindhoven op huur en een Eredivisieclub had hem een aanbod gedaan als 3e keeper hoorde ik.

Verder las ik op Eagles forum over een verassende naam. Weet jij daar meer van Elco?

Link naar opmerking
Deel via andere websites