Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dubstep/DnB

Hurricane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 482
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan toch gwn dat die van andere dubstep houdt van Benga en Skream? Niet dat ik het met die gast eens ben, maar om een voorbeeld te geven. 9/10 tracks die jij post zijn ook niet echt mijn ding terwijl ik wel veel dubstep luister en leuk vind

Was Koan Sound trouwens vet? Want die komt ook vrijdag naar Paradiso bij Skrillex

Je kan gewoon niet haten op Benga en Skream, dan heb je gewoon geen liefde voor dubstep, zelfde als dat je als hiphopliefhebber zegt dat N.W.A of Public Enemy wack is, dan begrijp je het gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja? Ik ben er nog nooit geweest ;p Ga je btw naar Give it Dub 10 dec? Ik misschien wel ;p Doornroosje is wel echt chill iig ;p

Naja ligt heel afgelegen en gewoon klein zaaltje. Nope, 10 december heb ik al wat anders. Doornroosje is sws baas, alleen jammer dat het zo ver van Tilburg ligt, en ik ga niet met mijn spacende kop terug naar Bemmel haha, ik ga er dus niet 123 naar toe..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trasher is wel G ODVERDOMME (als ik dat woord wil gebruiken gebruik ik dat JUNGE) een baas zeg ho eens, was gisteren toch Give It Dub geweest in Doornroosje Nijmegen want andere feestje ging niet door, op een gegeven moment kleine zaal in en Trasher zat zo hard te beuken.

Echt ziek inderdaad. Denk 2 jaar terug ofzo, Subway avondje in WATT, nog nooit zo hard gegaan denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites