Maxxiiem Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 [YOUTUBE]EWAabxiJbZ4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Untitled Deep Medi labelnight; Deep Medi w/ Mala, Silkie, V.I.V.E.K., Commodo & Sun of Selah GOD YESSSSS _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Kan toch gwn dat die van andere dubstep houdt van Benga en Skream? Niet dat ik het met die gast eens ben, maar om een voorbeeld te geven. 9/10 tracks die jij post zijn ook niet echt mijn ding terwijl ik wel veel dubstep luister en leuk vind Was Koan Sound trouwens vet? Want die komt ook vrijdag naar Paradiso bij Skrillex Je kan gewoon niet haten op Benga en Skream, dan heb je gewoon geen liefde voor dubstep, zelfde als dat je als hiphopliefhebber zegt dat N.W.A of Public Enemy wack is, dan begrijp je het gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Binnenkort naar deze; Ken der niks van eigenlijk, maar werd gevraagd of ik mee ging haha wel nog afterparty ofzo zoeken, anders moeten we tot half 8 wachten op de trein :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 JC Staddijk :( beetje schrale bedoening vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Ja? Ik ben er nog nooit geweest ;p Ga je btw naar Give it Dub 10 dec? Ik misschien wel ;p Doornroosje is wel echt chill iig ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 http://live.getdarker.com/ Checken boys, Kromestar is nu bezig ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Ja? Ik ben er nog nooit geweest ;p Ga je btw naar Give it Dub 10 dec? Ik misschien wel ;p Doornroosje is wel echt chill iig ;p Naja ligt heel afgelegen en gewoon klein zaaltje. Nope, 10 december heb ik al wat anders. Doornroosje is sws baas, alleen jammer dat het zo ver van Tilburg ligt, en ik ga niet met mijn spacende kop terug naar Bemmel haha, ik ga er dus niet 123 naar toe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 [YOUTUBE]ovQS1o6Dxfc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 [YOUTUBE]xSWtkr5UpEA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 december 2011 Auteur Share Geplaatst 9 december 2011 http://soundcloud.com/d_mir_heydari/evil Van de hand van nen copain(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Held deze kerel, is trouwens een Belg [YOUTUBE]XbvrWo89NY0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 :< :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Trasher is wel G ODVERDOMME (als ik dat woord wil gebruiken gebruik ik dat JUNGE) een baas zeg ho eens, was gisteren toch Give It Dub geweest in Doornroosje Nijmegen want andere feestje ging niet door, op een gegeven moment kleine zaal in en Trasher zat zo hard te beuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Haha ik was er gisteren weer net niet ;p 10 jan ga ik wel. En met oudjaar, Black Sun Empire _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 [YOUTUBE]0pcM5KDH4ng[/YOUTUBE] Lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Trasher is wel G ODVERDOMME (als ik dat woord wil gebruiken gebruik ik dat JUNGE) een baas zeg ho eens, was gisteren toch Give It Dub geweest in Doornroosje Nijmegen want andere feestje ging niet door, op een gegeven moment kleine zaal in en Trasher zat zo hard te beuken. Echt ziek inderdaad. Denk 2 jaar terug ofzo, Subway avondje in WATT, nog nooit zo hard gegaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Haha ik was er gisteren weer net niet ;p 10 jan ga ik wel. En met oudjaar, Black Sun Empire _O_ Nice, in Gent is er dan Star Warz vs Daily Dubstep met Camo & Krooked, Emalkay, Kastor & Dice, Icicle etc. Maar toch besloten om het dicht bij huis te vieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 yWlC_DQrp0o Ik ga met oud en nieuw Drift met oa Lost, ook een baasje hoor (kende hem nog niet) maar dan is er ook techno, deep house etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Haha ik was er gisteren weer net niet ;p 10 jan ga ik wel. En met oudjaar, Black Sun Empire _O_ Uitverkocht:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Haha fail :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Ik weet niet of het eckte dubstep is maar dit is een van de weinige shit die ik wel leuk vind. MjuQVhkFovk Ik heb me er ook helemaal niet in verdiept ofzo dus kan best dat deze echt focking slecht is in jullie ogen maar ja ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Is wel dubstep, vind het persoonlijk niet zo goed(om thuis naar te luisteren, als 't op een feest is doe ik natuurlijk mee :mrgy:). Maar deze soort blijft gewoon beste voor mij: [YOUTUBE]7Jd6FIQjck8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Oc_obyfk-k8 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten