Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dubstep/DnB

Hurricane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 482
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

TRIX Zaal

21u00: Nanoprobes

22u00: Stanza + MC Carasel

23u00: Fred V & Grafix + Messy MC

24u00: High Contrast + MC Wrec

01u00: Netsky + MC Wrec

02u00: Camo & Krooked + Messy MC

03u30: Murdock + Quest One MC

04u30: A.M.C + Quest One MC

TRIX Club

22u00: Harmony

24u00: KOAN Sound

01u00: Mistajam

02u00: Cutline

03u00: Reso

04u00: Science

Ik ga waarschijnlijk naar Mistajam kijken ipv Netsky, Cutline ipv Camo & Krooked en Reso ipv Murdock. Twijfel wel nog tussen KOAN Sound en High Contrast :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zó vet, Benga vs Skream (feat Youngman & Pokes) :D:D:D Ben niet zo vaak in die Orange room geweest(waar Nero, Chase&Status,Katy B,Jakwob,Knife Party en Flux draaiden). De room was even afgesloten, dus ik mocht er niet in, had ik de hoop opgegeven om Benga live te kunnen zien, ging die deur ineens open, zaal was bijna volledig ontruimd omdat er zó 'n hoge temperatuur was, dus ik en een vriend stonden daar met 100 man ofzo in het begin :D

Oja, op het station echt het raarste ooit gehoord van een Nederlander tegen zijn maat; Ja Nero was echt fakking vet, maar die Benga en Skream verneuken die hele Dubstep-scène

;e;e;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, is echt nog wel lang maar deze wil ik al even delen :D 18 én 19 february 5th birthday van Untitled! Eerste namen zijn al bekend:

Skream & Sgt Pokes, Gemini, Hijak, Deep Medi labelnight, Nmbrs present Jackmaster, Deadboy, Redinho, Spencer, GoldFFinch

Kastor & Dice

Jonas Lion

Hurricane, kom eens naar Trix dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja, op het station echt het raarste ooit gehoord van een Nederlander tegen zijn maat; Ja Nero was echt fakking vet, maar die Benga en Skream verneuken die hele Dubstep-scène

;e;e;e

Kan toch gwn dat die van andere dubstep houdt van Benga en Skream? Niet dat ik het met die gast eens ben, maar om een voorbeeld te geven. 9/10 tracks die jij post zijn ook niet echt mijn ding terwijl ik wel veel dubstep luister en leuk vind

Was Koan Sound trouwens vet? Want die komt ook vrijdag naar Paradiso bij Skrillex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat je wel een punt hebt Mitchell. Dubstep bestaat nu al wel een tijdje en is van underground langzaam een beetje naar mainstream gegaan. Daarmee krijg je automatisch mensen die meer van underground houden dan van mainstream. Je kan het ook old skool/new skool noemen of gewoon een ander genre binnen dubstep zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister nooit dubstep, maar deze kreeg ik van vriendin van me:

y3TrjEuXuNw&feature=feedlik

:<:<

Overigens in Bill draaiden ze ook een minuutje dubstep, klonk echt heerlijk, jammer dat ze het zo snel afkapten. Komen ook minder van die mooiboys enzo op die muziek af, dus hopelijk komt het wat sneller hieropan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites