Hakai Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Sowieso :< Echt zon vuige vuige party Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Give it dub in Doornroosje is dan wel een aanrader! En is ook nog es redelijk in de buurt voor je als je in Bemmel bent (dat is toch bij Nijmegen in de buurt?;p) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 O3Z1X4MP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 JPBZDMBqijA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 TRIX Zaal 21u00: Nanoprobes 22u00: Stanza + MC Carasel 23u00: Fred V & Grafix + Messy MC 24u00: High Contrast + MC Wrec 01u00: Netsky + MC Wrec 02u00: Camo & Krooked + Messy MC 03u30: Murdock + Quest One MC 04u30: A.M.C + Quest One MC TRIX Club 22u00: Harmony 24u00: KOAN Sound 01u00: Mistajam 02u00: Cutline 03u00: Reso 04u00: Science Ik ga waarschijnlijk naar Mistajam kijken ipv Netsky, Cutline ipv Camo & Krooked en Reso ipv Murdock. Twijfel wel nog tussen KOAN Sound en High Contrast :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Reso is wel gruwelijk, die mag je niet missen idd. :< Ik zou netsky niet skippen btw, of heb je die al eerder gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Vind Netsky niet echt speciaal, ik zie wel waar ik uitkom ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Epiccc. Heb dus eigenlijk heel de avond in die Club hall gestaan, was echt vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 11 november 2011 Share Geplaatst 11 november 2011 Is hier redelijk dood, zal ik nog maar een nieuwe track posten he ;) [YOUTUBE]8zjOXd1mVH8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Vanavond mijn absolute helden; Benga vs. Skream :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Ik heb ook nog eraan zitten denken om naar I <3 Techno te gaan, uiteindelijk niet meer gedaan. Have fun there. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Vanavond mijn absolute helden; Benga vs. Skream :love: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Was zó vet, Benga vs Skream (feat Youngman & Pokes) :D:D:D Ben niet zo vaak in die Orange room geweest(waar Nero, Chase&Status,Katy B,Jakwob,Knife Party en Flux draaiden). De room was even afgesloten, dus ik mocht er niet in, had ik de hoop opgegeven om Benga live te kunnen zien, ging die deur ineens open, zaal was bijna volledig ontruimd omdat er zó 'n hoge temperatuur was, dus ik en een vriend stonden daar met 100 man ofzo in het begin :D Oja, op het station echt het raarste ooit gehoord van een Nederlander tegen zijn maat; Ja Nero was echt fakking vet, maar die Benga en Skream verneuken die hele Dubstep-scène ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 [YOUTUBE]O2l1PzsVlD0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Ok, is echt nog wel lang maar deze wil ik al even delen :D 18 én 19 february 5th birthday van Untitled! Eerste namen zijn al bekend: Skream & Sgt Pokes, Gemini, Hijak, Deep Medi labelnight, Nmbrs present Jackmaster, Deadboy, Redinho, Spencer, GoldFFinch Kastor & Dice Jonas Lion Hurricane, kom eens naar Trix dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Oja, op het station echt het raarste ooit gehoord van een Nederlander tegen zijn maat; Ja Nero was echt fakking vet, maar die Benga en Skream verneuken die hele Dubstep-scène ;e;e;e Kan toch gwn dat die van andere dubstep houdt van Benga en Skream? Niet dat ik het met die gast eens ben, maar om een voorbeeld te geven. 9/10 tracks die jij post zijn ook niet echt mijn ding terwijl ik wel veel dubstep luister en leuk vind Was Koan Sound trouwens vet? Want die komt ook vrijdag naar Paradiso bij Skrillex Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Jij doet moshpits. :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Ja, maar "verneuken de hele dubstepscene", terwijl Benga en Skream met z'n tweeën dubstep groot hebben gemaakt bij het mainstream publiek, gaat wat ver. Zeker als je dan Nero noemt als maatstaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Jij doet moshpits. :5 1x, maar touché @Petterson oke true, maar toch kan ik wel begrijpen dat je het niet goed vindt, maar idd slecht verwoord dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Ik vind dat je wel een punt hebt Mitchell. Dubstep bestaat nu al wel een tijdje en is van underground langzaam een beetje naar mainstream gegaan. Daarmee krijg je automatisch mensen die meer van underground houden dan van mainstream. Je kan het ook old skool/new skool noemen of gewoon een ander genre binnen dubstep zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 KOAN Sound was zeker vet Mitch ;) Ja ik heb niets tegen Nero, Chase&Status, Skrillex, DJ Fresh en anderen hoor, maar als je zegt dat Benga en Skream de dubstepscene verneuken snap je het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Luister nooit dubstep, maar deze kreeg ik van vriendin van me: y3TrjEuXuNw&feature=feedlik :<:< Overigens in Bill draaiden ze ook een minuutje dubstep, klonk echt heerlijk, jammer dat ze het zo snel afkapten. Komen ook minder van die mooiboys enzo op die muziek af, dus hopelijk komt het wat sneller hieropan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Skrillex was zooooooooo hardddddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bundy. Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 [YOUTUBE]S8HcAgGzIjU&feature=feedf[/YOUTUBE] [YOUTUBE]B5TTkwNUhzE[/YOUTUBE] Dub Zero blijft ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Skrillex was zooooooooo hardddddd Hehe iemand uit mn klas was er ook. Zei ook dat het gruwelijk was idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten