Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

@ rockbody: Idd, dat ben ik het volledig met je eens. Bedankt voor je reactie!

@ JW: Poepon is idd belangrijk voor Sparta, hij is zich erg goed aan het ontwikkelen. PSV en Ajax hadden interesse in hem, maar ik heb hem voor de club kunnen behouden! Idd jammer dat ik de CL niet heb kunnen halen, nu maar hopen dat we een succesje kunnen boeken in de Europa League ;)

rcrhi1.png

Oktober en november

Wedstrijden

2igbpxh.png

Een erg goede periode voor ons was dit. Alleen tegen Ajax verliezen in de competitie, dat is geen schande denk ik. De rest van de competitiewedstrijden gewonnen, inclusief de derby tegen Feyenoord. Wat een heerlijke wedstrijd was dat!

Tussenstand Eredivisie

6onzpl.png

Voorlopig staan we eerste, maar wel met een wedstrijd meer gespeeld dan de directe concurrenten Ajax en FC Groningen. Laten we hopen dat we op deze plaats kunnen blijven staan!

Tussenstand Europa League

64joue.png

Het gaat goed in de Europa League, we hebben nog kans om de volgende ronde te halen als we punten blijven pakken en Partizan punten laat liggen. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we tweede zouden worden!

Statistieken

e0l95c.png

Poepon, Arnautovic en Kezman zijn opvallend goed bezig, en maken veel doelpunten. Gelukkig zijn we defensief veel sterker als vorig seizoen, dat is in ieder geval goed voor ons, als we kampioen willen worden!

• Antwoorden 154
  • Weergaven 354
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gaat weer erg lekker en dit jaar maar kampioen worden:thumb:

Geplaatst

Lekker hoor 1ste! Natuurlijk wel een wedstrijd meer gespeelt maar toch!

Europees gaat het ook lekker!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Momenteel gaat het erg goed, het zou dan ook zonde zijn als we geen kampioen worden!

rcrhi1.png

Januari en februari

Wedstrijden

24m85na.png

We blijven gewoon goed draaien in de competitie, wel jammer dat we gelijk hebben gespeeld tegen NEC en Roda JC, anders hadden we nu vier punten meer gehad en drie punten boven Ajax gestaan! In de KNVB-Beker hebben we de halve finale weten te bereiken na een moeizame zege op ADO Den Haag. In de Europa League zijn we helaas uitgeschakeld door Manchester United. Thuis waren we dan wel beter, maar we konden de kansen niet afmaken. Dat wordt natuurlijk afgestraft als de beslissing moet vallen op Old Trafford!

Tussenstand Eredivisie

33a9ugl.png

Helaas hebben wij het doelpuntensaldo niet beter dan Ajax, waardoor de Amsterdammers eerste staan. Ook is FC Groningen nog een geduchte concurrent, dus zullen we alles moeten winnen en hopen dat Ajax en de Groningers punten laten liggen!

Statistieken

5wxauu.png

Ondanks dat de keeper, Loboué, een 7.00 gemiddeld heeft, pakt hij te weinig punten (ook nog te veel blunders) en mag hij van mij vertrekken in de zomer. Vandaar dat ik drie topkeepers heb weten vast te leggen voor volgend seizoen, namelijk Piet Velthuizen, Juan Pablo Carrizo en Tomasz Kuszczak. Voor de rest is dit weer een goed seizoen voor de spelers.

Vastgelegde transfers

r79gtv.png

Zoals net gezegd heb ik drie topkeepers vastgelegd. Er komen ook nog andere bekende namen naar Rotterdam-West: Jovanovic, Cicinho en Zidan. Ik sluit niet uit dat er komende zomer meer topspelers naar Sparta komen. Sommige spelers willen volgens mij namelijk wel, maar alleen als we kampioen worden. In de winterstop kwam Royston Drenthe voor € 6 miljoen over van Internazionale. Daarnaast hebben we ook nog twee grote Nederlandse talenten weten vast te leggen voor de toekomst, namelijk spits Cihan Aktas van Heracles Almelo voor €3 miljoen en linkshalf Joël Zonneveld van AZ voor €1,2 miljoen.

[spoiler=Screens Drenthe, Aktas en Zonneveld]

[spoiler=Screen Drenthe]dwcpig.png

[spoiler=Screen Aktas]2426hph.png

[spoiler=Screen Zonneveld]5dqjir.png

Ook hebben we een groot aantal spelers vastgelegd voor het tweede elftal, maar daarvan is ook weer een deel verhuurd aan satellietclub Berchem. Screen hiervan komt aan het einde van het seizoen!

Geplaatst
  • Auteur

rcrhi1.png

Maart en april

Wedstrijden

13z4rx2.png

Door de nederlaag bij AZ en de gelijke spelen tegen achtereenvolgens Heracles, Ajax en FC Groningen zijn we geen kampioen geworden. Ook de bekerfinale hebben we niet weten te bereiken, omdat we verloren van Vitesse. Nadat ik alle drie de wissels al had gebruikt, kreeg onze keeper een rode kaart, waardoor ik Michael Jansen op goal moest zetten. Dan weet je al dat je een verloren wedstrijd speelt, zeker als je al in de verlenging zit.

Eindstand

wb6mgh.png

En alweer niet. Volgend seizoen moet het dan maar eens gebeuren!

Statistieken

5v62ko.png

Tsja, wat moeten we voor de rest nog zeggen. De spelers hebben gestreden voor wat ze waard waren, helaas is het toch niet gelukt. Volgend seizoen beter!

Financiën

2hrq4ie.png

De financiën zijn iets achteruit gegaan door de transfers, maar ook door de bouw van het nieuwe Sparta Rotterdam Stadion, dat op 10-7-2014 klaar zou moeten zijn. Dan kunnen we 21167 toeschouwers ontvangen, met plaats voor uitbreiding! We moeten wel € 340K per maand betalen voor de lening af te betalen.

Bedankt voor de reacties!

@ Renato: Hierbij je aangevraagde screen:

[spoiler=Screen Digard]125nzw2.png

Geplaatst

Jammer dat je net geen kampioen hebt kunnen worden maar al met al toch een erg goed seizoen!;)

Geplaatst

Volgend seizoen gaat het zeker gebeuren..

Ga zo door, het ziet er netjes en verzorgd uit ;)

Geplaatst

Jammer dat je het kampioenschap niet wint, maar toch een goed seizoen. Je novelle ziet er netjes uit, ga zo door! :)

Geplaatst

Jammer dat je geen kampioen bent geworden, maar een 2e plaats is ook zeer goed natuurlijk (y)

Geplaatst

Jammer weer niet gelukt dit jaar.

Volgend seizoen wordt jou seizoen:thumb:

Je helpt Sparta wel erg goed omhoog_O_

Geplaatst

Helaas helaas helaas, zonde zonde zonde... Dan moet het volgend jaar maar gebeuren hé.

Hopelijk komt dan wel het (nu toch wel verdiende) kampioenschap.

Geplaatst
  • Auteur

Helaas is het dus niet gelukt om kampioen te worden. We gaan er het nieuwe seizoen uiteraard alles aan doen om kampioen te worden, en zo ver mogelijk komen in Europa. Bedankt voor de reacties!

rcrhi1.png

Voorbereiding, transfers, selectie en financiën

Voorbereiding

mmbzhz.png

Een redelijke voorbereiding, maar dit zegt toch niks over de resultaten in de competitie.

Transfers

2nh2s0k.png

[spoiler=Transfers uit vervolg]2zexyd0.png

Ik ben erg blij met de transfers, die brengen ons zeker naar een hoger niveau. Daarnaast zijn o.a. Kevin Strootman en Joey Godee vertrokken. Deze spelers waren zeer ongelukkig, en vonden dat de concurrentie te groot was. Daarom heb ik besloten deze spelers te verkopen. Er zijn ook een heleboel spelers vertrokken die overbodig waren.

Selectie

2q1fp5d.png

We hebben een kwalitatief sterke selectie, en op iedere plaats uitstekende back-ups. Zeker kampioenswaardig!

Financiën

2wpilbp.png

De financiën zijn sterk toegenomen, nu maar hopen dat we genoeg winst blijven maken, ondanks de afbetaling voor de banklening.

Geplaatst
  • Auteur

@ Rockbody: De selectie is idd geweldig voor Sparta. Het zou me toch verbazen als we nu weer niet de titel weten te behalen. Bedankt voor je reactie!

rcrhi1.png

Augustus en september

Wedstrijden

24zzl1f.png

We kenden een erg goed begin. Ongeslagen in de competitie, en een mooie overwinning in de beker. Ook is het opvallend hoe weinig doelpunten wij tegen krijgen. Carrizo is erg in vorm en pakt veel ballen voor ons. Helaas zijn we wel uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League, maar het is geen schande om van Bordeaux te verliezen. We zitten nu wel in de groepsronde van de Europa League!

Tussenstand Eredivisie

m8idmr.png

Na twee maanden vol goed voetbal staan we op een mooie eerste plaats, met nu al een gat van drie punten. Ajax moet echter nog een wedstrijd spelen, als ze die winnen staan we twee punten voor op de Amsterdammers. In elk geval zijn we goed gestart!

Statistieken

2lv1nhg.png

Dat we goed zijn gestart valt ook te lezen uit de statistieken. Er zijn enkele hoge beoordelingen voor o.a. Falkenburg en Chermiti. Beide spelers hebben nu al acht doelpunten gemaakt en zijn erg belangrijk voor het team. Het enige wat me tegenvalt zijn Banega en Jovanovic, ik had toch wel gedacht dat deze twee spelers nu al klaar zijn voor een basisplaats. Ik geef ze wel nog de kans om zich in de basis te knokken, want het zijn gewoon twee goede spelers.

Geplaatst

Je hebt een erg goede selectie en je staat weer bovenaan.

Nu vasthouden dit:thumb:

Geplaatst

Idd jammer dat je de CL niet hebt kunnen halen maar je begin aan de competitie is wel goed!;)

Geplaatst

Je gaat geweldig in de competitie en je hebt een aantal zeer mooie spelers weten aan te trekken!

Geplaatst

Je gaat echt geweldig in de competitie, een heel goed begin!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.