Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 25 minuten geleden zei Beppu: Wat is Herb Dean toch een waardeloze ref man. Keer op keer weer dat halfbakken gedoe van hem. Oliviera pakt duidelijk de handschoen van Poirier in de tweede ronde. Momentum van het gevecht keerde volledig na dit moment door de hieropvolgende ground and pound van Oliviera. Gevecht tussen Nunes en Pena was ook ziekelijk. Technisch leek het echt nergens op, maar dat is ook wel eens leuk. Die jab van Pena die maar bleef komen en de gelaatsuitdrukking van Nunes die langzaam veranderde. Echt heel ziek. Ook wel goed voor het vrouwen MMA dat Nunes een keer verliest. In de rematch zie ik haar echter wel winnen. Nog nooit iemand zo hard zien vallen als Cody Garbrandt. Die man is echt geen schim van zichzelf nadat hij van Cruz won in één van de beste vertoningen ooit. De cut naar 125 heeft hem ook weinig goed gedaan. Hij heeft al een zwakke chin, die wordt er in een lagere gewichtsklasse niet beter op zegt de geschiedenis (Hallo TJ Dillashaw). O'malley alleen de finish van gezien. Zag er prima uit maar het wordt echt hoog tijd dat hij wat betere tegenstand krijgt. Best een toffe card ja. Jammer van Poirier, had het hem wel gegund. Denk dat Oliveira hem überhaupt wel gewonnen had. Maar eens dat Dean hier wel had mogen ingrijpen. Major upset ook die win van Pena. Had echt een steamroll performance voor Nunes verwacht, maar die was echt totaal ergens anders met d’r hoofd. Toen ze ook nog een paar tikkies kreeg was het toch vrij snel klaar. Dat O’Malley nog geen fatsoenlijke tegenstand heeft gehad is natuurlijk bewust. Als je die tegen een fatsoenlijke tegenstander zet gaat hij er gewoon af. De UFC wil van hem alleen graag een superster/cashcow maken, dus dit is allemaal zo gepland. Prachtig om die Garbrandt zo op z’n bek te zien gaan. Echt genieten. Zo’n hekel aan die gozer. Komt ook niet meer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Gisteren de podcast van Joe Rogan met Don Frye teruggeluisterd. Is al een oude. Ziek om te zien hoe ver zo'n eindbaas is teruggezakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Wel saai zo paar weken zonder MMA. Voor de kenners. Voorspellingen wie eind 2022 de titels hebben in UFC? Flyweight: Brandon Moreno Bantamweight: Petr Yan, maar wat hoop ik op Jose Aldo Featherweight: Max Holloway Lightweight: Islam Makachev Welterweight: Kamaru Usman Middleweight: Israel Adesanya Light heavyweight: Jiri Prochazka Heavyweight: Cyril Gane (denk dat Ngannou stopt) W Straw: Rose W Fly: Shevchenko W Bantam: Nunes (Shevchenko als Pena ook de rematch met Nunes wint) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 @Beppu; @FlyD; @Michaelinho*; @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Flyweight: Askar Askarov. Denk dat de winnaar van Askarov - France het tegen de winnaar van Moreno - Figueiredo gaat opnemen. Hoop op Moreno maar heb het idee dat hij er als winnaar uit gaat komen eind 2022. Bantamweight: Petr Yan. Zie niemand hem verslaan al is mijn dreams match up Yan - Dillashaw. Als die twee het tegen elkaar gaan opnemen vilgend jaar is dat het gevecht waar ik het meest naar uit kijk in 2022. Featherweight: Tja.. Volk - Max 3? Hoop het wel, gewoon een heerlijke match up en heb geen idee wie die gaat pakken. De eerste gevechten waren echt beide 50/50. Als jij Max zegt, zeg ik Volk voor de leuk. Zie geen ander uit die divisie het Volk lastig maken. Lightweight: Denk ook Islam Makachev inderdaad, al hoop ik dat zeker niet. Vind dat Oliviera nog steeds zwaar onderschat wordt (na zijn overwinning op Poirier wel minder). Zie hem wel winnen van Gaethje maar denk dat de winnaar van deze match up het af gaat leggen tegen Islam. Geef Oliviera wel een grotere kans tegen Islam want ik zie Gaethje alleen winnen op een vroege KO. Welterweight: Kamaru Usman. Hopelijk zien we Khamzat Chimaev in 2022 dicht bij het titelgevecht komen. Dan moet ik het nog maar eens zien. Is wel een enorme hype train maar hij ziet er weergaloos uit. Ik geef Edwards weinig kans tegen Usman. Colby kn een eventueel derde gevecht (zie ik niet gebeuren in 2022) 60/40 in het voordeel van Usman. Middleweight: Israel Adesanya. Zal helaas Whittaker wel verslaan. Hopelijk een andere Whittaker dan twee jaar geleden. Verder ben ik in deze divisie erg benieuwd naar nieuwkomer Alex Pereira. Zou een mooi verhaal zijn aangezien hij Israel heeft verslagen in her kickboksen. Light heavyweight: Jiri Prochazka denk ik ook. Zie hem echter niet lang champ zijn want die kerel wordt veel te veel geraakt. Zie hem wel winnen tegen Glover. De divisie zag er erg fris uit na het vrijgeven van de titel van Jones, maar is nu een beetje gestagneerd. Ben wel benieuwd naar Rakic en Ankalaev. Heavyweight: De winnaar van komend titelgevecht blijft erg lang de kampioen denk ik. Al denk ik ook dat Francis hem pleit (helemaal als hij verliest). Lijkt totaal niet te boteren tussen hem en de UFC op het moment . Woman Strawweight: Rose of Zhang. Geen idee. Woman Flyweight: Shevchenko. Onverslaanbaar en de beste dame ooit. Woman Bantamweight: Nunes, zal wel winnen in de rematch. Hopelijk wordt de woman Featherweight opgedoekt. Gaat nergens over die divisie. Vind ik overigens van alle dames divisies, weinig aan en erg laag niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 41 minuten geleden zei Srangaman: @Beppu; @FlyD; @Michaelinho*; @Kyrill Bedankt maat. Ik kijk en volg echt totaal geen MMA. Ik heb er ook geen enkele interesse in überhaupt vechtsporten. Maar jij heel veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Oeh best een lastig te maken voorspelling aangezien het gaat om wie de titels eind 2022 hebben. Ga een poging wagen. Flyweight: Kai-Kara France Zal z’n 1e titelgevecht verliezen maar in de rematch tegen Figueiredo pakt hij hem. Bantamweight: Petr Yan Overall de beste in deze divisie. Ik hoop overigens totaal niet op Aldo. En al helemaal niet op die engerd van een Dillashaw.. Featherweight: Max Holloway Max en Volk zijn aan elkaar gewaagd, maar Max vind ik echt een hele sympathieke baas! Lightweight: Islam Makachev Meeste potentie denk ik. Al zou t ook gewoon nog steeds Oliveira kunnen zijn. Welterweight: Kamaru Usman Als Usman niet stopt dan hij. Maar ik acht de kans aanwezig dat hij niet heel lang meer door gaat. Middleweight: Israel Adesanya Vind Israel echt dodelijk saai vechten. Zou met zijn kracht en stijl veel meer vechten moeten afmaken. Middleweight divisie is verder redelijk dood, dus zou niet weten wie anders de Champ zou moeten zijn. Light heavyweight: Blachowicz Jiri pakt hem tegen Glover, maar eind 2022 heeft Jan de titel weer in bezit. Verder is ook de lightweight divisie niet heel sprankelend op het moment. Heavyweight: Cyril Gane (denk ook dat Ngannou stopt) W Straw: Mackenzie Dern Gebaseerd op niks, gewoon een lucky guess. Echt zo’n divisie waar weer iets geks kan gebeuren. Hoop zelf op een lange reeks van Rose! W Fly: Shevchenko Wie anders? Die is echt 40 klassen beter dan de rest. W Bantam: Shevchenko Zie hierboven. Valentina slacht Peña en ook Nunes kan zij pakken. W Feather; Nunes Geen andere contenders in de divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Weinig nieuwe inzichten van mijn kant, maar toch nog mijn lijstje Flyweight: Brandon Moreno (behalve Figueiredo zie ik weinig uitdagers in deze division) Bantamweight: Petr Yan (voor mij de beste Bantamweight. Achter hem is het wel heel spannend en gelijkwaardig) Featherweight: Alexander Volkanovski (maakt steeds meer indruk op mij) Lightweight: Islam Makhachev (Zal tussen hem en Oliveira gaan) Welterweight: Kamaru Usman (Het zal van Chimaev moeten komen denk ik, maar dat kan weleens net iets meer dan een jaar duren. Usman zal dat ook wel wat rekken) Middleweight: Israel Adesanya (Vettori zou ook leuk zijn, maar denk dat Israel te goed is) Light heavyweight: Jan Blachowicz ( maar Jiri Prochazka lijkt me ook leuk. Sowieso mooie matchup met Jan) Heavyweight: Cyril Gane (nog eens als interim. Denk dat hij verliest van Ngannou, maar dat die daarna weg gaat) W Straw: Rose (hoop het ook vooral. Prachtige stijl) W Fly: Shevchenko (simply the best) W Bantam: Nunes (pakt die belt wel terug vrees ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Voorspellingen voor Gane - Ngannou? Ik vind het vrij opmerkelijk dat Gane favoriet is bij de bookmakers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 3 uur geleden zei Srangaman: Voorspellingen voor Gane - Ngannou? Ik vind het vrij opmerkelijk dat Gane favoriet is bij de bookmakers. Ik denk Ngannou met een KO of Gane via decision. Maar zou ook denken dan Ngannou de favoriet is bij de bookmakers. Wie dat er uiteindelijk wint maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Bij Moreno - Figueiredo wel. Daar hoop ik toch echt dat Moreno opnieuw een klasse beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Zo lastig te voorspellen. Gane is duidelijk de betere vechter, maar als Ngannou hem weet te raken is het snel afgelopen. Daarnaast zal Ngannou, naast die belachelijke kracht van hem, er zeer goed uit tegen Stipe in de rematch afgelopen jaar. Wel grappig dat je maar twee voorspellingen ziet op het internet: Ngannou op vroege KO of Gane via Decision. Geen middenweg. Ik denk zelf dat Gane ook best op (T)KO kan gaan winnen in de tweede of derde ronde bijvoorbeeld, mocht Ngannou zijn kruit verschieten. Verder eens met FlyD wat betreft Moreno - Figgy. Moreno is zo'n sympathieke man. Gun het hem van harte. Zag er ook echt zeer goed uit in de rematch vorig jaar waar ik dat totaal niet had verwacht. In het eerste gevecht leek Figgy echt een klasse beter (hij schijnt ook flink zien te zijn geweest). Vond ook dat hij toen had gewonnen ipv een draw. Leek ook echt een duidelijk krachtsverschil tussen de twee te zitten in de stoten. Die van Figgy kwamen veel harder aan. Erg leuke main en co-main met beide geen duidelijke favoriet. Dat is voor de kijker natuurlijk top. Rest van de card is weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 39 minuten geleden zei Beppu: Erg leuke main en co-main met beide geen duidelijke favoriet. Dat is voor de kijker natuurlijk top. Rest van de card is weinig. Valt reuze mee. Topuria gaat het wel ver schoppen, jammer dat hij nu andere tegenstander heeft. Vieira vs. Turman kan mooie grapplematch worden, Barcelos altijd interessant en paar debutanten met aardige record. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Al een paar aardige potjes geweest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Srangaman: Al een paar aardige potjes geweest! Fuck! het is niet meer op Kijk. Geen idee hoe ik nu live kan kijken. Maar snel een abonnement afgesloten bij Discovery+ voor 30 euro in het jaar. Werkt de stream verdorrie niet op mijn laptop. Nu maar op de telefoon maar hopelijk werkt het de volgende keer gewoon. 23 januari 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Dit gevecht Dana ook nergens te bekennen. Die is hem snel gesmeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Top card hoor. Discovery+ inderdaad. Als je nu afsluit voor €30,- per jaar. Beter dan de $75 per PPV die ze in Amerika moeten betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 1 uur geleden zei Srangaman: Top card hoor. Discovery+ inderdaad. Als je nu afsluit voor €30,- per jaar. Beter dan de $75 per PPV die ze in Amerika moeten betalen. Vind het ook niet erg om 30 euro neer te leggen voor iets waar je haast elk weekend plezier van hebt. Heb wel gelijk abbo geannuleerd anders wordt ie over een jaar automatisch verlengd voor 60 euro. Zie dan wel of het daar überhaupt blijft. Verder echt een goede streamingsdienst. Op mijn laptop werkte de stream helaas niet, zal er denk ik mee te maken hebben dat het een elitebook van werk is. Op de tv app werkte die heel goed. Tien keer beter als KIJK met die tientallen reclames. Optie tussen Nederlands en Amerikaans commentaar is ook prima. Merkte wel dat er enige vertraging op zit, maar dat vind ik niet heel erg. Wat ik wel erg vond is dat ze telkens na het interview met de winnaar naar de studio gingen. Ik luister liever naar Moreno en naar Gane dan naar die leken die er wat over gingen zeggen. Dat was echt kut. Heb alleen de co-main en main gezien. Zet tegenwoordig geen wekker meer aangezien ik toch altijd wel rond 5-6 uur wakker wordt voor een plasje. Altijd net op tijd voor de gevechten die ik écht wil zien. Vanavond of morgen de rest nog eens kijken. Moreno - Figgy was zoals verwacht weer een hele goede partij. Had zelf 3-2 Moreno maar dat is ook omdat ik niet geheel objectief was. Moreno is echt een heerlijk mannetje. Figgy ook wel maar die gaat een beetje te veel mee in die onzin van zijn team. Die kwal van een manager en die idioot van een trainer (met die gekke brillen) kan ik echt niet uitstaan. Cejudo mag ik dan weer wel graag. Zat echt met verbijstering te kijken toen Ngannou Gane neerhaalde in de derde ronde. Niemand zag Ngannou via decision (en via zijn groundgame) winnen natuurlijk. Dacht zelf ook wel dat Gane hem in de pocket had na de eerste twee rondes. Gane zag er nog zo veel frisser uit dan Ngannou. Wel erg blij voor hem, en mooi dat die tomatenkop weer lekker boos de tent uit is gerend. Ook niet bij de persco gezeten naderhand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 UFC 271, Hopelijk nog eens een masterclass van Izzy. Verder zou ik het wel mooi vinden als Tuivasa kan winnen van Lewis. Hoop vooral dat het niet langer dan een ronde duurt, want dan kan dat weleens een heel saai gevecht worden. Ook wel benieuwd naar 'blood diamond'. Iemand hem al zien vechten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 (bewerkt) Werd wakker voor Brunson - Cannonier. Twee lekkere potjes gezien al. Whittaker wordt vooralsnog volledig overklast. @FlyD die Blood Diamond had 0 strikes landed zag ik. Niet een heel boeiend gevecht, de main event. Whittaker herstelde zich wel goed na die knockdown in de eerste ronde maar het was van beide kanten heel behoudend en weinig spektakel. 13 februari 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Conor wil graag terugkeren in de octagon tegen Usman. ‘Easy fight’ aldus Conor . Toen hij net op kwam vond ik het geweldig om te zien. Maar wat een doorgesnoven idioot is die vent geworden zeg.. Hoop dat ze die fight daadwerkelijk boeken. Dat wordt namelijk echt een moordpartij. In het voordeel van Usman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) Wat een card vanavond zeg. En ook nog eens op een acceptabel tijdstip omdat het in Londen is. Keek erg uit naar de piepjonge Mokaev, die heeft al een heerlijke finish in de pocket zojuist. Verder erg benieuwd naar Jack Shore en ik hoop dat Paddy Pimblett goed gepakt gaat worden. Zie dat helaas niet gebeuren aangezien hij een waardeloze tegenstander voor zich heeft die 1-2 is in de UFC. Groot fan van Tom Aspinall. Waanzinnig sympathieke kerel. De rust zelve, dat zie je nooit met aankomende talenten uit Engeland. Daarnaast is het ook een geweldige technische vechter die alles in huis heeft om nog jarenlang in de top van de heavyweights mee te draaien. Mocht hij die Russische reus verslaan vanavond, dan gaat hij het wel opnemen tegen de Lewis, Tuivasa, Miocic, Gane etc. van deze wereld. Vooral Aspinall - Gane lijkt me rete interessant stijlistisch gezien. We gaan het zien vanavond. Lijkt me eigenlijk sterk dat ik het laatste gevecht nog mee maak vanavond, zal wel morgenochtend worden. Edit: @Michaelinho* Neemt iemand die man nog serieus? Maakt zichzelf al jaren belachelijk hoe mooi zijn opkomst ook was. Het enige wat hij mee heeft is zijn charisma en vlotte babbel, maar de kijker gaat op een gegeven moment ook wel doorkrijgen dat daar alleen maar bullshit en misplaatste arrogantie uit komt. 19 maart 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 uur geleden zei Beppu: Wat een card vanavond zeg. En ook nog eens op een acceptabel tijdstip omdat het in Londen is. Keek erg uit naar de piepjonge Mokaev, die heeft al een heerlijke finish in de pocket zojuist. Verder erg benieuwd naar Jack Shore en ik hoop dat Paddy Pimblett goed gepakt gaat worden. Zie dat helaas niet gebeuren aangezien hij een waardeloze tegenstander voor zich heeft die 1-2 is in de UFC. Groot fan van Tom Aspinall. Waanzinnig sympathieke kerel. De rust zelve, dat zie je nooit met aankomende talenten uit Engeland. Daarnaast is het ook een geweldige technische vechter die alles in huis heeft om nog jarenlang in de top van de heavyweights mee te draaien. Mocht hij die Russische reus verslaan vanavond, dan gaat hij het wel opnemen tegen de Lewis, Tuivasa, Miocic, Gane etc. van deze wereld. Vooral Aspinall - Gane lijkt me rete interessant stijlistisch gezien. We gaan het zien vanavond. Lijkt me eigenlijk sterk dat ik het laatste gevecht nog mee maak vanavond, zal wel morgenochtend worden. Edit: @Michaelinho* Neemt iemand die man nog serieus? Maakt zichzelf al jaren belachelijk hoe mooi zijn opkomst ook was. Het enige wat hij mee heeft is zijn charisma en vlotte babbel, maar de kijker gaat op een gegeven moment ook wel doorkrijgen dat daar alleen maar bullshit en misplaatste arrogantie uit komt. Pimblett kon wel eens de nieuwe Darren Till worden ja. Dat is er weer een waarvan de UFC graag wil dat het hun nieuwe ster is. Paar leuke potjes gezien al! Amirkhani met een slicke anaconda choke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Michaelinho*: Pimblett kon wel eens de nieuwe Darren Till worden ja. Dat is er weer een waarvan de UFC graag wil dat het hun nieuwe ster is. Paar leuke potjes gezien al! Amirkhani met een slicke anaconda choke Heb je ook Discovery+? Wat is dat kut zeg tussen de gevechten in. Zieke eerste ronde overigens om de main card mee te beginnen, zo! Edit: en wat een KO begin tweede ronde. Mijn god. 19 maart 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 2 uur geleden zei Beppu: Heb je ook Discovery+? Wat is dat kut zeg tussen de gevechten in. Ze hebben twee verschillende streams. Ik kijk de originele (Engelse) stream. Stukken beter dan die Nederlandse analisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 15 minuten geleden zei Srangaman: Ze hebben twee verschillende streams. Ik kijk de originele (Engelse) stream. Stukken beter dan die Nederlandse analisten. Ja die kijk ik uiteraard ook maar ze gaan alsnog naar die dame en die Nessim oid tussen de gevechten door. En ze muten soms het geluid bij het oplezen van de scorecards en de interviews.. Asp!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten