Michaelinho* Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 5 uur geleden zei Srangaman: Die andere met dat gekke kapsel. 230 rake klappen in nog geen 15 minuten. En die gekke Moutinho bleef maar vooruit lopen. Huhu ja en dan nog verbaasd zijn over de stoppage ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 22 uur geleden zei Beppu: Dit was mooi hé. Waanzinnig gozertje, die Moreno. Vond Figuiredo heel slecht uit die draw komen, maar die nam het verlies in dit gevecht echt als een kampioen. Erg mooi van hem. Je kan Moreno ook niet haten, wat Figgy wel constant zei in de aanloop naar het gevecht. Zal die malle promotor en manager wel van hem zijn geweest, Walid Ismail. Dat had ik niet verwacht van Moreno toen ik hem voor het eerst zag in TUF (als laagst gerankte fighter in dat seizoen). Die heeft zich enorm ontwikkeld. Van UFC 264 voorlopig enkel Poirier vs Conor en O'Malley gezien. Ik ben echt bang dat er nog een Poirier vs McGregor 4 gaat aankomen. Voor O'Malley leek het wel een trainingspartij. Deed me denken aan een oefenwedstrijd van een profclub tegen amateurs. Wel knap dat die Moutinho het zolang kon volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Was altijd een groot fan van Conor. Dat is de laatste jaren wel steeds minder geworden. De mystiek die bij zijn opkomst om hem heen hing is echt totaal verdwenen. De aanloop en de nasleep van dit gevecht hebben hem ook echt totaal geen goed gedaan. Hij kon sowieso altijd wel veel maken zonder dat fans zich echt tegen hem gingen keren (Dolly tegen die bus smijten, ouwe man meppen in de kroeg omdat hij zijn Whiskey niet wilde proeven. Zo gaan er nog wel tal van verhalen in de rondte omtrent baldadig gedrag en zelfs verkrachtingszaken geloof ik). Dit wordt nu gelukkig wel een beetje minder heb ik het idee. Wat hij vanmorgen op Twitter zette gaat ook nergens over: Toen hij direct na het gevecht dingen over Poirier zijn familie zei, was dat al smakeloos. Nu giert de adrenaline dan nog door zijn lijf. Dit is twee dagen naderhand niet meer echt het geval lijkt me. Hoe laag kun je zinken om de vrouw en dochter van je tegenstander op social media te plaatsen en hun min of meer te bedreigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Iemand die vanavond nog gaat kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 6 uur geleden zei Srangaman: Iemand die vanavond nog gaat kijken? Ben op vakantie. Net de clips even terug gekeken. Waar ik me over blijf verbazen als ik Islam weer zie winnen en domineren, is dat de nu 24 jarige Arman Tsarukyan twee jaar geleden vrij goed op de been bleef tegen hem. Zie dat Tsarukyan nu drie decision wins op rij heeft. Heb ze niet gezien maar afgaande op dat gevecht tegen Islam wordt dat een hele grote meneer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 7 uur geleden zei Srangaman: Iemand die vanavond nog gaat kijken? Was een degelijke card. Net de clips terug gekeken. Mooi om te zien dat Stephens hem zo snel verloor op Kimura. Onsympathieke gozer vind ik dat. Leuke comeback voor Tate. Zolang ze niet de illusie heeft dat ze kans maakt tegen Nunes dan kan ze tegen de rest prima mee draaien. Die Quarantillo fight was wel echt een moordpartij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 24 juli 2021 Share Geplaatst 24 juli 2021 Wie volgt Paige van Zant nog in die Bare Knuckle contests? Best gruwelijk als je die handen na die partijen ziet.. Hopelijk maakt Sandhagen die Dillashaw zometeen helemaal kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Zieke pot hoor, had gehoopt dat Dillashaw nog wat meer cuts zou krijgen... en dan ook nog winnen via split decision. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 (bewerkt) Hoop dat Derrick Lewis vanavond interim titel pakt en weer tegen Ngannou mag. Die pot mag dan wel beter zijn dan de vorige keer dat ze vochten. 8 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Cyril Gane is wel een monster hoor. Niet de meest spectaculaire vechter maar kan echt van die man zijn lichtvoetigheid en techniek genieten. Dat zie je zelden in Heavyweight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 5 uur geleden zei Beppu: Cyril Gane is wel een monster hoor. Niet de meest spectaculaire vechter maar kan echt van die man zijn lichtvoetigheid en techniek genieten. Dat zie je zelden in Heavyweight. Ja eens hoor. Kan het Ngannou echt flink lastig maken. Vind het alleen jammer. Lewis is zo'n baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Gane was duidelijk de beste. Knappe overwinning van hem. Ben normaal niet zo'n fan van Heavyweight-fights, maar Gane vs Ngannou wil ik wel zien! Waarom was het eigenlijk voor de interimtitle? Ngannou is toch gewoon kampioen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 2 uur geleden zei FlyD: Gane was duidelijk de beste. Knappe overwinning van hem. Ben normaal niet zo'n fan van Heavyweight-fights, maar Gane vs Ngannou wil ik wel zien! Waarom was het eigenlijk voor de interimtitle? Ngannou is toch gewoon kampioen? Omdat Ngannou een maand later pas wilde vechten. Dat ging er bij ome Dana niet in. Slaat nergens op dus. Maar goed, de winnaar van Gane-Lewis gaat er natuurlijk financieel wel op vooruit aangezien je bij de unificatie ook recht hebt op je deel van de PPV buys. Vind het daarom wel prima. Nadeel is natuurlijk wel dat de UFC de legitimiteit van de huidige kampioen in het water gooit. Als ze het ergens niet mee eens zijn maken ze simpelweg een interim en ze hebben het er maar mee te doen. Maar goed het blijft natuurlijk één grote boeven organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 (bewerkt) Denk dat Ngannou vooral hoopte op Jones en daardoor wat lastiger deed tijdens onderhandelingen. Dana is daar heel duidelijk in Jullie die podcast van Ngannou met Joe Rogan al geluisterd? Die gast heeft een bizar levensverhaal. Moeten ze verfilmen. 9 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Op 9-8-2021 om 22:57 zei Srangaman: Denk dat Ngannou vooral hoopte op Jones en daardoor wat lastiger deed tijdens onderhandelingen. Dana is daar heel duidelijk in Jullie die podcast van Ngannou met Joe Rogan al geluisterd? Die gast heeft een bizar levensverhaal. Moeten ze verfilmen. Over het algemeen vermeid ik Joe Rogan als de plaag. Wat een pretentieuze domoor. Net als Brendan Schaub en al die andere zogenaamde komedianten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 36 minuten geleden zei Beppu: Over het algemeen vermeid ik Joe Rogan als de plaag. Wat een pretentieuze domoor. Net als Brendan Schaub en al die andere zogenaamde komedianten. Kijk die van Ngannou. Wat een levensverhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) Gegard Mousasi met een prima title defense in Bellator. Zou hem nog weleens terug in de UFC willen zien. Maar zal niet meer gebeuren denk ik. Hopelijk haalt hij de 50 overwinningen en dan zal het ongeveer einde carrière zijn. 15 augustus 2021 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 (bewerkt) Kwam gisteren podcast van Weidman tegen. Zijn eerste gast: Anderson Silva. Bizar wat die twee gemeen hebben. Voor de leken: Silva was jarenlang de beste, maar soms ook een clown tijdens gevechten. Hij was te goed. Weidman strafte dat af en sloeg hem KO om titel te pakken. In rematch brak Silva zijn been. Dit jaar vocht Weidman tegen Uriah Hall. Binnen 20 seconden brak Weidman zijn been. In de podcast blikken ze terug op hun gevecht, de lessen die ze leren en hoe ze zich voelden na die gebeurtenissen. Indrukwekkend hoe Silva Weidman nu helpt tijdens zijn herstel. Hele gave podcast. 21 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Één van de beste titlefights die ik gezien heb de afgelopen jaren. Vooral die derde ronde was heel intens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 Op 26-9-2021 om 08:28 zei Beppu: Één van de beste titlefights die ik gezien heb de afgelopen jaren. Vooral die derde ronde was heel intens. Heb hem nu pas kunnen kijken, maar was inderdaad mooi om te zien. Volkanovski maakte indruk met zijn stand up, maar dat is het leuke van een fight met een goed BJJ-man, er kan altijd nog iets gebeuren. Enorm doorzettingsvermogen van Ortega trouwens, want de fight had zeker gestopt kunnen worden. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen, opnieuw Volkanovski vs Holloway lijkt de enigste optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 (bewerkt) Heerlijk, zo'n card op een schappelijk tijdstip. Wel jammer dat het publiek in Abu Dhabi dood is, maar heb het er wel een keer voor over om het live te kijken. Op de één of andere manier toch spannender wanneer je het live kijkt dan wanneer je het de ochtend erna terugkijkt. Kijk ook echt uit naar de komende uren. Hooker - Islam, Chimaev - Li, Yan - Sandhagen en uiteraard Jan - Glover. Heerlijke gevechten. Heb nu al op twee gevechten na de hele main card genoemd. De andere twee zijn stilistisch ook heerlijke match-ups op papier. Edit: Khamzat. Wat een fucking monster. Die eind volgend jaar wel voor de titel vechten en het Usman/Colby erg moeilijk maken. Al heeft hij in vier gevechten pas één klap geïncasseerd geloof ik? Helemaal gestoord is dat natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd hoe hij vecht als hij niet kan domineren als in de vorige gevechten en ook wat tikken heeft ontvangen. 30 oktober 2021 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 1 uur geleden zei Beppu: Heerlijk, zo'n card op een schappelijk tijdstip. Wel jammer dat het publiek in Abu Dhabi dood is, maar heb het er wel een keer voor over om het live te kijken. Op de één of andere manier toch spannender wanneer je het live kijkt dan wanneer je het de ochtend erna terugkijkt. Kijk ook echt uit naar de komende uren. Hooker - Islam, Chimaev - Li, Yan - Sandhagen en uiteraard Jan - Glover. Heerlijke gevechten. Heb nu al op twee gevechten na de hele main card genoemd. De andere twee zijn stilistisch ook heerlijke match-ups op papier. Edit: Khamzat. Wat een fucking monster. Die eind volgend jaar wel voor de titel vechten en het Usman/Colby erg moeilijk maken. Al heeft hij in vier gevechten pas één klap geïncasseerd geloof ik? Helemaal gestoord is dat natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd hoe hij vecht als hij niet kan domineren als in de vorige gevechten en ook wat tikken heeft ontvangen. Mooie card inderdaad, maar ik verwacht weinig verrassingen. Islam, Yan en Jan zie ik hier niet verliezen eerlijk gezegd en ook de fights die al geweest zijn van de main card waren redelijk voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 9 minuten geleden zei FlyD: Mooie card inderdaad, maar ik verwacht weinig verrassingen. Islam, Yan en Jan zie ik hier niet verliezen eerlijk gezegd en ook de fights die al geweest zijn van de main card waren redelijk voorspelbaar. Tot nu toe helaas niet. Vind Hooker sowieso vrij overrated maar hoopte stiekem toch op een verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Vannacht UFC 269. Ik kijk niet speciaal uit naar de 2 headliners, maar de rest van de card, incl prelims en early prelims, ziet er wel goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat is Herb Dean toch een waardeloze ref man. Keer op keer weer dat halfbakken gedoe van hem. Oliviera pakt duidelijk de handschoen van Poirier in de tweede ronde. Momentum van het gevecht keerde volledig na dit moment door de hieropvolgende ground and pound van Oliviera. Gevecht tussen Nunes en Pena was ook ziekelijk. Technisch leek het echt nergens op, maar dat is ook wel eens leuk. Die jab van Pena die maar bleef komen en de gelaatsuitdrukking van Nunes die langzaam veranderde. Echt heel ziek. Ook wel goed voor het vrouwen MMA dat Nunes een keer verliest. In de rematch zie ik haar echter wel winnen. Nog nooit iemand zo hard zien vallen als Cody Garbrandt. Die man is echt geen schim van zichzelf nadat hij van Cruz won in één van de beste vertoningen ooit. De cut naar 125 heeft hem ook weinig goed gedaan. Hij heeft al een zwakke chin, die wordt er in een lagere gewichtsklasse niet beter op zegt de geschiedenis (Hallo TJ Dillashaw). O'malley alleen de finish van gezien. Zag er prima uit maar het wordt echt hoog tijd dat hij wat betere tegenstand krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten