Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Je doelt op Condit? Zo ja, dan is dat toch die gozer met die gruwelijke elbows in de clinch?

Dos Anjos vs. Cerrone kan ook best een leuk gevecht worden denk ik.

Tot slot een oprechte vraag, zou Conor kans maken in de lightweight division tegen mannen als Pettis, Dos Anjos, Cerrone etc.? Ik denk van wel. Maar ik twijfel of hij niet eerst op de match tegen Edgar wacht.

Dominator is Cruz _O_ Al kijk ik ook uit naar Condit tegen Lawler ja, dat wordt weer een zieke war.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Je doelt op Condit? Zo ja, dan is dat toch die gozer met die gruwelijke elbows in de clinch?

Dos Anjos vs. Cerrone kan ook best een leuk gevecht worden denk ik.

Tot slot een oprechte vraag, zou Conor kans maken in de lightweight division tegen mannen als Pettis, Dos Anjos, Cerrone etc.? Ik denk van wel. Maar ik twijfel of hij niet eerst op de match tegen Edgar wacht.

Zijn striking staat natuurlijk buiten kijf, maar komt dan te vechten tegen mannen die net zo groot zijn als Connor en die net zo hard terug slaan. Cerrone zou een goede matchup voor hem zijn, denk dat tegen dos Anjos en Khabib hun groundgame een groot probleem voor McGregor zijn als je kijkt naar wat Mendes kon doen voordat hij gassed was.

Kijk enorm uit naar Lawler tegen Condit, beetje raar dat Condit een shot krijgt met een 2-3 record in zijn laatste vijf wedstrijden, maar qua stijl passen ze ontzettend goed bij elkaar. Nog een grotere war dan Lawler vs. McDonald lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt weer stukgaan ja. Vorige keer tegen die MacDonald. Tranen over mijn wangen zeg. Die raakte Lawler even een paar keer ziek op zijn kop en die liep even weg alsof er niks aan het handje was :mrgy: Zieke tank. Was er daarna ook wel klaar mee en sloeg toen die MacDonald zijn neus maar ff in 4 stukken. Enorm benieuwd naar die partij, maar lijkt me dat Lawler die gewoon wint.

Ben het trouwens met Bart eens wat betreft Romero, wat een tank joh :D Die Jacare ook een zieke chin, toen hij de eerste ronde op de grond lag en die Romero een paar stuiters uitdeelde dacht ik wel even dat ie KO zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist niet eens meer dat hier een topic voor was hier :cab:

Vond het over het geheel gezien een redelijk tegenvallende avond. Prelims waren meh, early prelims helemaal. Niet de beste matchups. Romero is een tank inderdaad, maar die gaat het niet redden als top contender, of hij moet wat spiermassa gaan inleveren. Cardio is niet toereikend genoeg en dat werd in mijn ogen wel duidelijk. Als Jacare die kostbare fout niet had gemaakt dan had Souza op z'n best Romero gesloopt op de grond. Maar zo'n halve minuut vuist happen kom je niet te boven in 10 minuten en dat was ook te zien.

Weidman Rockhold vond ik schokkend to say the least. Chris leek na ronde 2 de moed in de schoenen gezakt te zijn. Ben eerlijk gezegd meer fan van Weidman door hoe hij zich presenteert als persoon, maar Rockhold liet hier toch wel even zien hoe dodelijk goed hij is op alle drie de fronten. En die kicks van hem.. allemachtig. Die hakt een boom om binnen twintig trappen :cab: Tja en Aldo vs Conor. Ik kan niet meer om die Conor heen, wat een baas. Zijn straight left is bizar. Hij liet tegen Mendes al zien dat zijn techniek op sommige vlakken bijna revolutionair is maar hier laat ie dat binnen 13 seconden even zien. Sneu voor Aldo, maar Conor laat hier voor de laatste keer zien dat ie meer kan dan alleen lullen.

Ben wel benieuwd trouwens of hier nog meer mensen aan MMA doen? Ik heb zes jaar vechtsport gedaan, begonnen met judo toen Krav Maga/boksen/MMA en ben nu sinds een maand of twee weer begonnen met MMA. Merk wel dat mijn grond fase echt weer op bijna begin niveau zit na drie jaar niks doen. Zit eraan te denken om meer dan drie trainingen per week te gaan doen, lekker om weer in vorm te komen alleen al qua cardio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beginnen vroeg vanavond jongens. 21:30 beginnen de prelims met een HW gevecht waar een fucking monster in mee doet. :D

Rond 1:30 Charles tegen Jury. 2:00 main card, 3:00 Overeem vs JDS en rond 3:30 RDA vs Cerrone.

Hohoho nieuwe man heb ik zie ik:

FantasticColossalBluebird.gif

Die linker, te vicious man. Pakt ook meteen paar euro voor me.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bart heeft ff een UFC Fantasy League gemaakt voor MU, lekker meedoen jongens:

http://bit.ly/1JPTAbk

[MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; @anderen

Leuk! Heb me zojuist aangemeld. Vrij veel onbekenden nog voor mij, dus bij 95% zonder enige kennis iets gegokt.

Mijn picks

Even een korte toelichting. Ik hoop echt op een ongelooflijke war tussen Lawler en Condit, net als in de fight met Rory. Ze maken allebei een goede indruk op me, maar ik denk ergens dat Robbie niet nog een war gaat overleven. Ik zou het wel leuk vinden als Condit de titel pakt, vind hem wel een gave stijl hebben. Maar het zal wel close worden verwacht ik. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Stipe en Andrei. Ik verwacht dat zij ook erg aan elkaar gewaagd zullen zijn. Ik verwacht een decision victory, maar een K.O. is ook zo maar mogelijk voor één van beide heren. Michael McDonald maakt zijn comeback toch? Kan me niet herinneren dat ik hem al live gezien heb sinds ik de UFC volg. Volgens mij wel iemand met veel skills, dus ik verwacht wel een snelle stoppage. Poirier vs. Duffy vind ik ook een lastige. Ik heb ze allebei pas een keer in actie gezien. Poirier heb ik tegen Conor gezien en dat stelde niet heel veel voor.

Bij alle andere fights heb ik maar iets gegokt. Op Soto na ken ik er geen één van. Dus ook totaal geen idee wat al die gasten kunnen, maar ingezet op decision victories ;c.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lawler, man man man. Liep weer door stoten heen alsof hij er niks van voelde, maar deelde alleen in de laatste ronde echt uit. Had hij eerder moeten doen, nu is hij zijn belt kwijt denk ik. Jammer. Wel respect voor Condit, ging maar 1x plat, terwijl die Lawler wel echt tikken uitdeelde waar je een muur mee in tweeën slaat. Had echter liever Lawler als champion gezien.

Edit: OK JUDGES :-D Objectief gezien slaat dit echt nergens op :-D Man man man.

Edit II: Naja. Twijfelgeval. Condit veel gemist, maar veel meer ring control. Lawler wel echt een paar zieke stoten, vooral in de eerste ronde. Gevoel neigde meer naar Condit, maar ben hier op zich best wel bij mee. Lawler :<

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een aanfluiting! :cab: Echt de verschrikkelijkste judges ever dit hoor. Wat een schande :cab:

EDIT: Oké, iets gekalmeerd. Maar blijf het echt een verschrikkelijke decision vinden. Carlos heeft naar mijn idee sowieso 3 van de 5 rondes gewonnen en was daarbij ook veel actiever. Deze judge call lijkt wel tot stand te zijn gekomen door die idiote laatste ronde, wat een brawl :D.

Ontzettend jammer voor Carlos, die gaat weer even moeten wachten op een nieuwe title-shot denk ik. Had hem graag zien winnen. Heb niet per sé iets tegen Lawler, maar heb er ook niet echt iets mee. Wel een fighter met zo'n beetje het hoogste herstellend vermogen in de UFC, dat is wel enorm knap. Ik ben wel benieuwd wie nu de volgende tegenstander van Lawler gaat worden. Woodley is al een tijdje niet actief geweest toch? Johnny Hendricks zal wellicht een shot krijgen als hij zijn aankomende gevecht weet te winnen? Persoonlijk zou ik Demian Maia wel eens willen zien tegen Robbie. Al durf ik geen uitspraken te doen over zijn kansen tegen Lawler ;c.

Lekkere snelle KO/TKO van Stipe ook zeg. Ik zei het gisteren al, één van beide heren kan ook maar zo KO gaan. Dat gebeurde dus ook. Ben wel benieuwd wat Stipe kan tegen Werdum/Velasquez. Trujillo met een hele nette choke, net als Ortega trouwens. Tumenov ook knap zijn fight overleefd, wat een zieke leg kicks van Larkin iedere keer zeg.

Zo nog even de pre-lims kijken. Wel benieuwd wat Poirier vs. Duffy is geworden.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had 1 en 4 voor Condit en 2 en 5 voor Lawler met de derde ronde 50/50, dus snap de beslissing van de judges wel. Geweldig om twee krijgers als Lawler en Condit tegen elkaar in de ring te zien, zal een van de beste wedstrijden van dit jaar zijn. In de prelims had McDonald het verschrikkelijk lastig tegen Kanahara, maar die rear naked choke was zo knap :< Duffy viel wat tegen en dacht zelf dat Soto genoeg had gedaan om Tanaka te verslaan, maar dat was ook een fijne pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeeee dit kan niet. Kerft kom er maar in over de judges

Lastig man, Condit had veeeeeel meer volume, maar Lawler deed zoveel meer damage, ben er voorstander van om op damage te judgen, maar denk dat Condit 48-47 had moeten winnen, laatste ronde evt. 10-8 Lawler maar die hebben ze zo niet gescoord.

Al heb ik ronde 3 teruggekeken op aanraden van een Sherdogger: http://forums.sherdog.com/threads/lawler-vs-condit-round-3-all-inclusive-significant-and-damaging-strikes-why-lawler-won.3142677/

Valt me wel op dat buiten wat leg kicks en halve body kicks, Condit slechts 2 keer Lawler raakt. 1 keer in de clinch met een combinatie van 2 knieën en een keer een jab. Voor de rest is alles mis, omdat ik geen fan ben van Diego Sanchez achtige capriolen en omdat techniek ook beloond moet worden, zou ik toch deze ronde aan Robbie geven. Ten eerste had hij die elleboog en ving hij Condit zeker 2/3 keer op toen hij in kwam met strikes. Close round, maar Lawler doet de damage.

Mag verder ook niet klagen, want had 20 euro op Lawler staan. Zou wel een rematch willen zien, een van de weinige keren dat een titelgevecht een rematch zou verdienen. Fuck Woodley dan maar, die nare worstelaar heeft toch niks gedaan om een title shot te verdienen, hopen dat Hendricks nokkie gaat van een zieke trap van Wonderboy en Maia moet eerst maar van een top opponent winnen.

Rest van het event, zonde van Arlovski, die heeft dus idd echt geen chin meer. Tumenov vs. Larkin was ziek en beide mannen waren erg goed, tonen aan dat WW een zieke divisie is.

Tussendoor was dit ook even genieten:

wZW0ORlh8a8

Cruz al gewonnen dus. :D The sneek in the gress weet het al niet meer, die komt dalijk vol angst de ring in en dat wordt alleen maar erger als hij compleet eruitgestriked gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites