Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

:<

Zie ik nu dat BJ verloren heeft? :o

Ja klopt, van de BJ Penn die eerst nog KenFlo en Diego Sanchez vrij gemakkelijk versloeg was niet veel meer over. Edgar maakte goed gebruik van zijn snelheid en won zo. Maar de rematch staat alweer in de steigers, dus BJ wint em wel weer terug denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede UFC 122, zeker met het feit dat er geen Championship match hype was. Siver-Winner gevecht was IMO the best. Kortste gevecht, maar damn, pure domination! _O_ Main event viel wat tegen. UFC 121 (Lesnar - Velasquez) was toch niveautje hoger.

Next week: UFC 123. :)

Wel een UFC en geen WWE topic :tranen: :L

Hah, ik begrijp de 'tranen'... ;)

Nauwelijks wat leven in deze topic. Ik dacht toch dat MMA, UFC, wrestling, WWE, TNA, etc. toch wat populairder was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volgde vooral de WWE heel veel, maar dan ben ik er een jaartje uitgegaan omdat het me allemaal minder interesseerde. Sinds een paar weken kijk ik toch weer SmackDown + de PPV's :)

De storylines zijn er de laatste tijd flink op vooruitgegaan. Taker/Kane die opnieuw feud doen, de titelpush van Kane (eindelijk!!), Nexus, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het maar een saaie PPV over het algemeen gisteren, kijk volop uit naar Rampage vs. Machida _0_ En dan ook nog volgende maand St. Pierre vs. Koscheck II, dat Josh even klappen gaat krijgen :)

WWE volgde ik vroeger altijd, maar er zijn op dit moment weinig wrestlers die mij laten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De storylines zijn er de laatste tijd flink op vooruitgegaan. Taker/Kane die opnieuw feud doen, de titelpush van Kane (eindelijk!!), Nexus, etc.

Ja dat viel me ook op, en sinds ik het opnieuw volg lees ik geen informatie van achter de schermen meer enzo. Maakt alles een stuk leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat viel me ook op, en sinds ik het opnieuw volg lees ik geen informatie van achter de schermen meer enzo. Maakt alles een stuk leuker.

Ja, dat doe je best. :)

Anders weet je alles toch al op voorhand en is er nog weinig kijkplezier aan. Ongelofelijk eigenlijk hoeveel er 'leakt' naar het internet, praktisch alles. Van degenen die het wel lezen, zijn er vast een heel stuk die afhaken nog voor de uitzending plaats vindt. Vince moet al wel eens gevloekt hebben... :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LAS VEGAS - LAS VEGAS -- In a transaction that will forever change the mixed martial arts world, Zuffa, the parent company of the Ultimate Fighting Championship, has purchased its top competitor, Strikeforce.

UFC president Dana White spoke to MMA Fighting exclusively about why the historic purchase happened, the terms of the deal, what this means for the Strikeforce brand and fighters and much more.

Zuffa heeft nu officieel een monopolie op MMA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites