Jump to content
The Kerfts

UFC en andere MMA bonden

Recommended Posts

Haha donder op met je Sonnen als champ. :p Wil ook wel een rematch ja, zodat Sonnen even flink wat brain damage kan oplopen, nog meer dan ie al lijkt te hebben.

Sonnen is en een fantastische wrestler en een goede komiek, beetje jammer alleen dat die Brazilianen het zo enorm hoog moeten opnemen. Anders was hij er gisteren gewoon ringside bij geweest ;d

Ik heb een hekel aan die (saaie) worstelaars. Ik kan af en toe wel om Sonnen lachen maar hij is vaak toch wel een beetje te sneu bezig vind ik hoor.

Oh ja en Ronaldo:

15gtvk5.jpg

Alistair Overeem vs. Brock Lesnar, set for December 30

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

Wat een dream match, Jezus Christus. Overeem werd zo'n beetje uit Strikeforce gejaagd door problemen met Zuffa, komt hij terug voor zo'n match. Echt gruwelijk. Hopelijk is Brock Lesnar ook weer de oude.

De UFC is echt gruwelijk bezig op dit moment. Allemaal matches die ik altijd al heb willen zien. Jones - Rampage, Diaz - St. Pierre, Miller - Bisping (de UF build up, iig), Velasquez - Dos Santos en nu weer dit. Als Silva - St. Pierre in de nabije toekomst nog gaat plaatsvinden, dan is de cirkel echt rond.

Vind het verrassend dat ze Overeem gelijk Lesnar geven, dat is toch wel een van de twee fighters binnen de UFC die hem echt pijn kunnen doen.

Ze hebben hem eerst een titelgevecht aangeboden, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij niet tot maart/april/mei 2012 wilde wachten.

Nick Diaz trouwens ontslagen. Nu Condit vs. GSP als titelgevecht voor de welterweight titel.

Ontslagen is-ie nog niet. Hij is wel zijn title-shot kwijt. Echt zonde, keek echt uit naar dat gevecht. GSP - Condit een stuk minder. Dat gaat vast Condit's eerste saaie gevecht worden. Had hem veel liever tegen BJ Penn gezien.

BJ Penn als vechter is wel een baasje hoor, maar als persoon echt een aparte kerel.

Verder mag Overeem Lesnar even helemaal kapotmeppen, en dan title shot pakken. Een Nederlander als titelhouder zou me echt goed doen om eerlijk te zijn. :D

Moet het ook maar weer eens oppakken, lang geleden. Leeft Shogun nog?

Ja, paar weken terug in Brazilie gewonnen van Forrest Griffin.

Nu we toch bezig zijn, hoe gaat het met Lyoto Machida, volg het echt een tijd niet zo intensief meer dus ken die nieuwe kampioenen ook niet/

Nu we toch bezig zijn, hoe gaat het met Lyoto Machida, volg het echt een tijd niet zo intensief meer dus ken die nieuwe kampioenen ook niet/

Heeft toen z'n titel verloren aan Shogun. Verloor toen ook van Rampage. Wist toen de 47-jarige Randy Couture te verslaan en moet nu nog geboekt worden voor een volgend gevecht.

Wel een dikke front kick KO hoor. Machida heeft nu beef met Dana omdat ie 'Anderson Silva type money' vroeg ofzo.

Zaterdag Sonnen vs. Stann, Aldo vs vs. Florian en Edgar vs. Maynard III, heerlijke fightcard _O_

Wordt zeker een mooie card. Veel gevechten waar ik naar uitkijk. Struve van het weekend was ook een baas trouwens. _O_

UFC 140 is trouwens Jon Jones tegen Lyoto Machida.

Wordt zeker een mooie card. Veel gevechten waar ik naar uitkijk. Struve van het weekend was ook een baas trouwens. _O_

UFC 140 is trouwens Jon Jones tegen Lyoto Machida.

Nee man, hij was echt beroerd slecht vond ik. Deed weer veels te weinig met zijn enorme reachadvantage en moet dus echt zo snel mogelijk naar een camp in Amerika om zijn game te verbeteren.

Meteen maar een Sonnen av genomen, of had je die al? :p

Nah, die had ik al sinds donderdag volgens mij. Niet dat ik had verwacht dat ie zo goed zijn :<