Dante Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Wat een helden zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Toen ik vannacht thuiskwam heb ik nog wel even gekeken, maar ben ook vrij snel weer gaan slapen. Maar wat een prestatie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 De Texas Ranger vind ik niet echt een zwaarder programma hebben btw, die zijn toch wel erg sterk. Mijn verwachtingen dit jaar waren dat de Rangers in de World Series finale komen, anders de Red Sox.. AL West zal dan ook gewonnen gaan worden door de Rangers kenner Alleen jammer dat je dan toch ook in die post de Red Sox als favoriet bestempelde :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Sportploeg van het jaar is bekend lijkt me. Superprestatie van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 leuke prestatie voor nederland, zeker omdat Honkbal in nederland niet zo leeft vergeleken met andere landen die meededen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Bij dat Wk deden de MLB spelers toch niet mee? Want iedereen krijgt nu een vertekend beeld van Nederland volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Naja eigenlijk enige land dat echt met zijn maximale team komt is Cuba. En Cuba is zelfs al doen de MLB-spelers mee altijd een kanshebber dus als je die 2 keer verslaat heb je het gewoon heel goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Mja das hetzelfde als dat China een basketball toernooi zou winnen van Amerika zonder NBA spelers. Dan is Amerika 6 keer zo slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Naja eigenlijk enige land dat echt met zijn maximale team komt is Cuba. En Cuba is zelfs al doen de MLB-spelers mee altijd een kanshebber dus als je die 2 keer verslaat heb je het gewoon heel goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Je heb echt geen idee waarover je het in dit geval heb Kerft. Cuba is op honkbal gebied gewoon 1 van de beste zo niet het beste land. Mede doordat bijna alle Cubaanse tophonkballers al dan niet gedwongen in eigen land blijven en als ze toch naar de MLB gaan niet meer in het nationale team spelen. Dat zie je op die world port tournament of hoe het ook heet waar Cuba gewoon ook altijd tot de beste 4 ploegen behoord. Als je dan als Nederland boven datzelfde Cuba eindigt wat in principe met hetzelfde team speelt behoor je gewoon tot de wereldtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Mja das hetzelfde als dat China een basketball toernooi zou winnen van Amerika zonder NBA spelers. Dan is Amerika 6 keer zo slecht. Wat dus niet zou gebeuren als ook China zijn NBA spelers niet zou sturen want dan zijn de meeste Amerikaanse College/D-League spelers meestal nog beter als de rest;) Ik bedoel in landen als Amerika en Cuba is het de volkssport en net zo groot als voetbal hierzo, dus zelfs al doen de grote jongens daar niet mee dan hebben ze nog genoeg jeugdspelers of spelers uit de eigen competitie (in Cuba's geval) die gelijkwaardig, zo niet beter zijn dan Nederlandse Eredivisiespelers. De Amerikanen noemen weliswaar het MLB championship de World Series, die nemen dit niet echt serieus kan je dus wel stellen. Desalniettemin is het toch indrukwekkend. Dus nee bij een toernooi waar iedereen zijn beste spelers stuurt zou Nederland nooit het WK winnen en krijgen sommige mensen allicht nu een vertekend beeld maar zoals ik eerder zei hebben ze daarvoor de World Baseball Classic in leven geroepen, een toernooi waar de MLB spelers wel meedoen en daar boekte Nederland in 2009 al een geweldige prestatie door tot tweemaal toe de Dominicaanse Republiek te verslaan met bekende namen als Marmol en Reyes die gewoon miljoenen per jaar verdienen in de USA. Mooi filmpje van hierzo: http://www.dumpert.nl/mediabase/430171/233b3c79/how_about_this_.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Naja Amerika is minder sterk dan je denkt mede doordat veel van de grote namen in de MLB uit landen als Puerto Rico, Dominicaanse Republiek en Venezuela komen. En er daarnast nog een shitload aan Japanners is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Zeg ook niet dat Amerika elk toernooi met MLB spelers erin zou winnen maar dat het wel typisch is dat hun het de World Series noemen ;) Daarnaast hebben ze de laatste keer tijdens de WBC nog van Japan verloren dus inderdaad wat jij zegt Amerika is dan nog steeds niet per definitie kwalitatief het beste land ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Blegh Cardinals, de comeback is mooi en indrukwekkend maar doe dan maar de Rangers. Die gun ik wel hun eerste titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 O ok, deze verklaringen zijn dan verhelderend. Ik heb me ook niet zo verdiept erin wil ik zeggen maar nu snap ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Cardinals in de World Series :D Wou eerst nog de wedstrijd gaan bekijken, maar uiteindelijk helaas niet gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Denk dat de Pujols de Cardinals naar de World Series gaat slaan en dan weggaat om ergens $30 miljoen per jaar te gaan verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanFM Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Blij dat de Cardinals weer eens de WS gehaald hebben :) Ben ook bang dat Pujols idd vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Nice plays van de picther en catcher van de Cards. Pujols met een belachelijk slechte aangooi maar de pitcher dook naar de bal en lande op het eerste honk hehe ;c Heb je een stream? Mijne sucks. -_- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Thanks. Ja, nu moeten ze kappen. Ik heb onder 7.5 gebet. 2-2. :x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Mwah, wel een logische bet als je kijkt naar de ERA van de pitchers die vandaag pitchen. Zou zomaar kunnen, maar hangt van de evt closers af zometeen. 2-2 inclusief extra innings? Ja, onder 7.5 incl extra innings @1.93. Kan wel genieten van die double plays. ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Die was nice ja. Zat al te stressen omdat ik op Rangers heb gezet hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Wat denken jullie van vanavond: Texas - St Louis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Zesde inning, nog steeds 0-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Die catch net :cab: onmogelijk joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten