Joeri156 Geplaatst 2 september 2007 Share Geplaatst 2 september 2007 bij bakkersport hebben ze er genoeg in zoetermeer, maare... woon je dan in zoetermeer want das wel regio haaglanden dus vin je het gek dat ze ajax weinig hebben:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Vijf Ajax-shirts, SuriProfs-shirt, Barcelona, en nog een paar andere shirts. Trouwens, ik ben Ajacied, maar dat zwarte uitshirt van Feyenoord is mooi. Dat witte uitshirt van PSV is foeilelijk. Dat AZ-shirt is ook niet zo lelijk als velen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Ik zoek iemand die weet waar ik het Slavia Praag shirt kan bestellen/kopen. Iemand die het weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Zijn ze uitverkocht. En maat is te klein. Zit nu op die fanshop site ofzo. Engelse taal, maar de valuta is dat gekke zooitje waarmee ze betalen. En je kan niet eens met creditcard betalen :cab: Alleen Fedex Rate en Posta ofzo. Edit: ohja wel. Mooi zo. Denk dat ik dan maar bestel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Waarschijnlijk kun je er bij Ajax wel 1 gratis krijgen als je seizoenkaarthouder bent ofzo, daar zijn ze toch wel van de ludieke acties. Weet iemand hoe ik (goedkoop) aan een écht shirt van Messi (FC Barcelona shirt) kan komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Nouja, als het goed is kost het maar 50 euro. Vind ik wel best eigenlijk. Laat hem in Nederland wel bedrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Als je lef hebt kom je dan een wedstrijd van Ajax bezoeken, in je Slavia shirt. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Feyenoord - Ajax, dan zit ik in het uitvak ;) :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jermo.H Geplaatst 3 september 2007 Share Geplaatst 3 september 2007 Ik heb deze shirts: Ajax: 03/04 - 07/08 Tottenham: 05/06 Juventus: 05/06 Valencia: 07/08 # Joaquin Nederland 05/06 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Waarschijnlijk kun je er bij Ajax wel 1 gratis krijgen als je seizoenkaarthouder bent ofzo, daar zijn ze toch wel van de ludieke acties. Weet iemand hoe ik (goedkoop) aan een écht shirt van Messi (FC Barcelona shirt) kan komen? http://www.subsidesports.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Waarschijnlijk kun je er bij Ajax wel 1 gratis krijgen als je seizoenkaarthouder bent ofzo, daar zijn ze toch wel van de ludieke acties. Weet iemand hoe ik (goedkoop) aan een écht shirt van Messi (FC Barcelona shirt) kan komen? http://www.subsidesports.com Lmao st Pauli Broodrooster zal me Duits leraar leuk vinden:-D Ik heb eigenlijk geen shirtjes waarschijnlijk ga ik morgen met me moeder naar de Stad en zal er dan één vragen:*) EDIT: oja kan je die site ook in euro's zetten? al gevonden staat bovenaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jerry Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Mijn voetbalshirts heb ik eens op een rijtje gezet, met name Feyenoord-shirts. Feyenoord uit incl.broekje 07-08 (Van Bronckhorst) Feyenoord uit incl.broekje 06-07 Feyenoord uit incl.broekje 05-06 Feyenoord uit incl.broekje 04-05 Feyenoord uit incl.broekje 03-04 Feyenoord uit incl.broekje 02-03 Feyenoord uit incl.broekje 01-02 (Paul Bosvelt) Feyenoord uit incl.broekje 00-01 Feyenoord thuis incl.broekje 99-00 Italie uit 06-07 Oranje uit 06-07 Chelsea thuis incl.broekje 06-07 Liverpool thuis incl.broekje 06-07 Juventus thuis 05-06 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Broekjes koop ik ook altijd bij mn Feyenoord shirts :) Voor zaalvoetbal en eventueel gym :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Waarschijnlijk kun je er bij Ajax wel 1 gratis krijgen als je seizoenkaarthouder bent ofzo, daar zijn ze toch wel van de ludieke acties. Weet iemand hoe ik (goedkoop) aan een écht shirt van Messi (FC Barcelona shirt) kan komen? http://www.subsidesports.com :nee: http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/products/kit_selector.aspx?pid=33855 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Waarschijnlijk kun je er bij Ajax wel 1 gratis krijgen als je seizoenkaarthouder bent ofzo, daar zijn ze toch wel van de ludieke acties. Weet iemand hoe ik (goedkoop) aan een écht shirt van Messi (FC Barcelona shirt) kan komen? http://www.subsidesports.com :nee: http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/products/kit_selector.aspx?pid=33855 niet echt goedkoop: Shirt: €59.99 Printing: €17.93 Total: €77.92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Vrij normale prijs voor een nieuw shirt anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Vrij normale prijs voor een nieuw shirt anders. Maar hij vroeg om een goedkoop shirt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Ja dat bestaat niet, goedkoper dan dit krijg je ze niet als je een echte wilt moet je diep in de buidel tasten als ze net nieuw zijn maar dan heb je ook wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
matje90 Geplaatst 4 september 2007 Share Geplaatst 4 september 2007 Ik heb er maar een paar PSV Thuis 1996 PSV Thuis 2007 Barcelona Thuis 2005 Manchester United Thuis 2003 (replica) That's it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 Ik ben op zoek naar een voetbalshirt van Dinamo Minsk of Wit-Rusland. Weet iemand mischien waar ik dat zou kunnen krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 Ik heb het shirt van Chivas 2006/07 inclusief broek. Shirt van Ajax 2007/08 uit. Shirt van Ajax 2006/07 Uit. Shirt van Heervenveen 2006/07 Thuis. Shirt van Heracles 2004/05 Shirt van Nederland classic Shirt van Arsenal 2005/06 Shirt van Nederland uit. Shirt van Mexico Shirt van Mexico Uit Dat was het, heel veel zijn me al te klein en hangen in mijn kast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phadd-F Geplaatst 25 september 2007 Share Geplaatst 25 september 2007 KAA Gent UIT seizoen 2005-2006 KAA Gent THUIS seizoen 2006-2007 KAA Gent THUIS seizoen 2007-2008 Chelsea UIT seizoen 2006-2007 (uit het stadion van Chelsea) Ik zou er nog graag één hebben van Marseille, die hebben ook altijd wel mooie truitjes + het is een mooie club :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 september 2007 Share Geplaatst 30 september 2007 Ouders naar zuid afrika geweest, dus het gele shirt van Zuid-Afrika! ook heb ik zelf nog shirt van NEC gekocht:)Al ben ik voor ajax. gewoon mooit shirt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 oktober 2007 Share Geplaatst 11 oktober 2007 Wat is een site waar je veel shirtjes ziet, voetbalshop en voetbalwinkel vallen mij een beetje tegen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 11 oktober 2007 Share Geplaatst 11 oktober 2007 Shirt van Ajax 99/00 uit Shirt van Ajax 05/06 uit Shirt van Ajax 01/02 thuis, achterop Zlatan Shirt van Brazilië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten