Bm Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Kon hem niet laten liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Zo zeg.. Deze is heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 nog heerlijker;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Jaloers :< Terecht :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Terecht :P Dat is echt de plaat die ik nog moet hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 2 euro op de vrijmarkt, cd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik zat toen in Rome, waar gewoon géén platenzaken waren :cab: (gezocht op internet, adressen gevonden, irl bleken ze failliet allemaal). Dus schoonpa vroeg of hij nog de single van Radiohead mee moest nemen. Vorig jaar had ik de single van Black Keys gekocht, en die lag er een jaar later nog, dus ik dacht noooooh, doe het zelf thuis wel. Blijkt dat er maar 2000 van waren, waarvan 300 in NL, en heeft die 2e plaat dus teruggelegd in het schap. Dikke fail van mij ;e Nu heeft mn schoonvader wel een, en mn vrienden ook. Jaloers :shhh: Ik heb hem alsnog van mn vriendin gekregen, Plato Groningen had ineens nog 5 stuks :cab: HARD! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Beiden vinyl :love:(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Pre-order Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Van de deze week: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Nice(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Nieuwe CD van Artic Monkeys gedownload, had gehoopt dat ze niveau van hun eerste 2 albums konden evenaren, maar nee :( net zon kut cd als de vorig, jammer. die eerste 2 albums waren prachtig, maar de laatste 2 drama. @Kloppie: wat vond je van de CD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 juni 2011 Share Geplaatst 4 juni 2011 Pre-order Hij is binnen, vanavond drie keer achter elkaar laten spelen om hem daarna te beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Dit heb ik naar aanleiding van m'n verjaardag enkele weken terug gekocht; Voor de onwetenden; Pearl Jam - Live At The Gorge 2006 7 Live CD's :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinvent Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik kreeg laatst van mijn broer nog een cd'tje omdat ik laatst jarig was! Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 vinyl :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 nice. even Norwegian Wood opzetten, bazen nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Jaloers : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 nice. even Norwegian Wood opzetten, bazen nummer. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 ik vind Love me do het lekkerste nummer van de Beatles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Hij is binnen, vanavond drie keer achter elkaar laten spelen om hem daarna te beoordelen. Hoe vond je hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten