Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Was je erbij Rene? Busje 15 hier. Is wel eenmalig verder, dat zingen en meedoen met Heracles, gun het ze wel maar vond het echt zo vreemd.

Nee was er niet bij zou eerst gaan op kaartje van iemand die in Italie zou zitten, maar dat had hij een maandje uitgesteld.

. Kga zeker weten wel naar de kuip. 1e paasdag dus ook nog eens een goed excuus om de verplichte nummertjes voor die dag te cancelen.

Nou kaartjes geregeld. Kan niet wachten:)

bewerkt door Hyllus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de achterhoede is erg matig, als daar ook nog een aantal goede spelers worden ingepast is het echt een heerlijk team. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Armenteros. Maar vanaf het middenveld staat er echt een team voor de subtop voor mijn gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alledrie erg onderschat, vooral Breukers ;)

VDLinden is idd wel goed, Rienstra laat juist nog wel eens wat steekjes vallen, maar die is dan ook van middenvelder omgetoverd tot centrale verdediger. Looms is gewoon zwak, die is nooit goed geweest, maar goed noem eens een linksback die haalbaar is voor Heracles, niet te duur is en beter is dan Looms, niet veel dus. Breukers is vooral aanvallend wel handig, maar verdedigend is het net Rosales, laat zich soms zoooo makkelijk te kijk zetten, dat mag gewoon niet. Poulsen kwam dr ook paar keer heel simpel langs, door een tikje eromheen. Als je dan toch zo simpel hapt, neem dan die hele vent mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whoop whoop. Eindelijk weer eens 3 punten. belangrijk om deze vorm nu vast te houden. Gouriye begon zwak maar maakte dat met zijn doelpunten weer goed. Vooral zijn 2e was echt grote klasse.

en we gaan met zijn allen naar de kuip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Breukers, Vd Linden en Looms na is het echt een heerlijk team ja, Duarte was gisteren echt goed, die kan nog wel het Nederlands Elftal halen hoor.

Ik zie hem ook wel een transfer maken naar AZ, die kunnen wel een middenvelder gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe speelde Davidson?

Redelijk goed, geen grote fouten. Vond vooral Bruns weer een genot om te zien. Groot talent waar Heracles nog veel plezier van gaat krijgen. Evenals dhr Gouriye, hij begint zijn draai te vinden in de Beloften en nu ook in het 1e. Gok erop dat hij volgend jaar basisplaats gaat veroveren en misschien nog wel eerder. Everton speelt de laatste weken niet goed en Gouriye is een prima alternatief.

Pedro viel trouwens ook prima in. Die komt er ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dani Fernandez komt vrij deze zomer. Wie weet wil hij inleveren. Zou een leuke club voor hem zijn en een versterking voor Heracles.

Heeft toch altijd knieblessures? Dan lijkt me kunstgras niet heel verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dani Fernandez komt vrij deze zomer. Wie weet wil hij inleveren. Zou een leuke club voor hem zijn en een versterking voor Heracles.

Mits hij fit is, is het zeker een versterking. Alleen twijfel ik of hij fit is en blijft. Erg blessuregevoelig en heeft na zijn vertrek naar Feyenoord alleen te maken gehad met blessures.

@Cimbomcu; ik heb geen idee. De beloftes volg ik niet en sowieso heeft 'ie weinig gespeeld. Ligt er denk ook aan wat Looms doet. Als Looms weggaat, blijft hij denk wel, maar misschien gaat hij wel weg als Looms blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat die blijft vind het wel leuk zo'n vreemde buitenlandse jongen bij de rest :P En maakt kwa interviews enzo ook een leuke indruk ook die wedstrijd waar hij centraal moest spelen deed hij het wel aardig. Wel grappig trouwens jullie eerste 11 kunnen gewoon allemaal nederlands spreken maak je tegenwoordig weinig mee :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites