Hyllus Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Omdat bijna elke club wel een eigen plaatsje heeft op dit forum kan de trots van Almelo natuurlijk niet achterblijven. Zwart Witte groet, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2009 Omdat bijna elke club wel een eigen plaatsje heeft op dit forum kan de trots van Almelo natuurlijk niet achterblijven. Zwart Witte groet, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Waarschijnlijk zijn wij de enige, maar alsnog (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2009 Andrzej Ornoch op proef Bron: Heracles Almelo Deze week komt de Canadees Andrzej Ornoch op proef bij Heracles. De 23-jarige middenvelder sluit vanaf morgen aan bij de selectie. Andrzej Ornoch heeft zowel de Canadese als de Poolse nationaliteit en staat momenteel onder contract bij het Deense Esbjerg. De middenvelder kwam tot nu toe drie keer in actie voor het Canadese elftal. Andrzej Ornoch is na Bo Storm, Andreas Lasnik, Furat Miran, Sehar Fejzulahi, Jurgen Gjasula, Samuel Armenteros en Arunas Klimavicius de achtste proefspeler die de technische staf mag gaan overtuigen van zijn kwaliteiten. misschien is dit een goede? ik heb er nog nooit van gehoord. @ stefan. We zullen zien:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neefje Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Ben vandaag op de training geweest goeie speler kopsterk, hij stond trouwens in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Haha, open dan meteen een Helmond Sport topic :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Euh nee, daar is geen interesse voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ben vandaag op de training geweest goeie speler kopsterk, hij stond trouwens in de spits. ik las ook al dat het een spits was in plaats van een 10. we hebben nog elf dagen om een nummer 10 te halen. Met Willy Overtoom winnen we de oorlog ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ik vind dat Overtoom nog tot nu toe een wel redelijk begin heeft gekend. Maar een type van de Bergh mis je wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Een nieuwe aanvaller mag anders ook wel: http://www.dumpert.nl/mediabase/603851/0b6d3a8d/heracles_spits_everton_wil_3_scharen_maken.html geintje natuurlijk. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2009 ik zat zondag de wedstrijd te kijken en ik zei al tegen m'n vader. als vd gijp daar geen opmerking over gaat maken hak ik mijn kleine jongen eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Euh nee, daar is geen interesse voor. Da was sarcastisch, nee er is wel heel erg veel interesse in Heracles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 augustus 2009 Share Geplaatst 21 augustus 2009 Da was sarcastisch, nee er is wel heel erg veel interesse in Heracles? Zoals je vast wel ziet meer dan voor Helmond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 22 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2009 Aftrap genomen. Forza Heracles:D 3 punten binnen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2009 Marko Vejinović naar Heracles! Geschreven door: Hendry Altena op vrijdag, 28 augustus om 13:29 Bron: Heracles Almelo Heracles heeft eindelijk zijn gewenste nummer 10 binnen. Marko Vejinović komt over van landskampioen AZ en speelt de komende drie seizoenen voor Heracles. “Marko is een zeer talentvolle middenvelder, een nummer tien. We zijn erg blij dat hij voor ons kiest, want er waren meerdere mooie clubs in hem geïnteresseerd, zelfs uit het buitenland. Marko is een uitstekende versterking voor ons en hij is enorm gedreven om er iets moois van te maken bij Heracles Almeloâ€, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Ik wil me fysiek en tactisch doorontwikkelen bij een mooie club met een goede spelersgroep en een fantastische trainerâ€, zegt Marko Vejinovic. De talentvolle middenvelder had nog een doorlopend contract in Alkmaar tot medio 2010 maar wilde deze niet verlengen vanwege de geringe speeltijd. De 19-jarige spelmaker speelde enkele jaren in de jeugd van AZ waarna hij in het seizoen 2007-2008 bij de eerste selectie werd gehaald. Op 22 maart 2009 maakte hij zijn competitiedebuut thuis tegen Feyenoord. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 augustus 2009 Share Geplaatst 28 augustus 2009 Echt een heldje, lang leve Verbeek _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 30 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2009 Jammer dat hij vandaag nog niet mee kan doen. Het is te hopen dat die suarez het niet op z'n heupen krijgt vandaag. Als dat niet het geval is dan hebben we zeker kans tegen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 september 2009 Share Geplaatst 27 september 2009 Jammer dat het maar 0-2 was, had makkelijk meer kunnen worden. Echt nice dat het zo goed gaat. Verbeek _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spoon Geplaatst 27 september 2009 Share Geplaatst 27 september 2009 Jammer dat het maar 0-2 was, had makkelijk meer kunnen worden. Echt nice dat het zo goed gaat. Verbeek _O_ Verbeek word neer gezet als een beul maar Heracles speelt ook nog eens leuk voetbal. Tegen AZ wisten ze zelfs te winnen en ook Ajax hebben ze het erg lastig gemaakt maar na de rode kaart (Quansah dacht ik) kon Ajax uit lopen. Het is echt jammer dat ze tegen VVV en Sparta punten hebben verspeeld, dat kunnen toch nog concurrenten worden. Verder doen ze het gewoon boven verwachting denk ik met een zevende plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 september 2009 Share Geplaatst 28 september 2009 Heracles doet het tot nu toe prima. Vorig seizoen was dat ook zo, maar toen ging het het tweede seizoenshelft een stuk minder. Ik hoop (als Twentefan) dat Heracles dit vol blijft houden! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 september 2009 Share Geplaatst 28 september 2009 Ik niet, want dan krijg je weer grootspraak als: "ach wie haalt die ponyclub wel in, die bent jah niks, WAT WILT ZE DAH" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 1 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2009 lol. volgens mij zijn de meeste Heraclieden er nu wel achter dat fct 2 straatlengtes voorligt. Dus zullen ze niet zeggen dat het niks is. Ik zie die Ponyclub wel stunten dit seizoen en kampioen worden. Ben ik ook eindelijk verlost van dat facking irritante nummer wat ze bij ons in het café wel eens draaien. éénmaal zullen wij de kampioen zijn.... bleghh. Kan er zondag helaas niet bijzijn. Als we kunnen winnen van twente dan is het zondag. Heracles in goede doen en twente heeft europa league wedstrijd in de benen. WAT WILT ZE DA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 1 oktober 2009 Share Geplaatst 1 oktober 2009 Dat wie met'n driepunt'n naar hoes hen goat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Feanfan91 Geplaatst 2 oktober 2009 Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ja Gert Jan Verbeek is een zeer goede trainer waar Feyenoord niet goed mee omgegaan is, ook had ik hem langer bij Heerenveen gezien, maar ja. Jammer dat ie dan nu opeens weer bij Heracles moet beginnen en dat je dan meteen alweer ziet dat het gewoon een goede trainer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2009 vandaag DE wedstrijd:D heb er vertrouwen in. 3 puntjes blijven in Almeloooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten