Glenn08 Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Natuurlijk, enkele jaren geleden 7 uren in de auto gezeten om hun te zien, verliezen ze ook nog;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 In 7 uur van Genk naar Marseille? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Uitwedstrijd op Lyon, anders kreeg ik niemand mee;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ah ik dacht al :mrg: ben ook ooit 1x op Lyon geweest, toen Club er speelde, was een traumatische ervaring Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Voor mij ook hoor, 3-2 verlies in minuut 84 ofzo, en dan meteen na de match naar huis, in de auto met 2 Lyon supporters, en dan nog eens 2 anderen die het nodig vonden om met hun samen te spannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Zou ik ook doen als ik een OM fan in mn auto heb hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Hater:LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ik heb nog problemen gekregen op schoolreis toen ik in een PSG shirt op straat liep, nota bene in Parijs :cab::mrg: toen daar blijkbaar ook een paar OM fans liepen en me zagen dus fuck OM :LO: allemaal crapuul zeg ik je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Wie haalt het nu ook in z'n hoof om een PSG shirt te dragen :LO: Toen in Lyon liep alles zo wat door elkaar, ook in het vak waarin ik zat zaten wat OM supporters, jammer genoeg was het vrouwelijk schoon voor OL, zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hoe kunde nu voor OM zijn :S misselijke club is da. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Een hekel aan ze omdat ze in FM alles kopen?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Wat een drama zeg bij Monaco. hele stadion leeg ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Echt he je hoort de spelers gewoon ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Ze moesten een wedstrijd zonder publiek spelen he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Oh haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Wat is dit dan ;e [YOUTUBE]cN7DK7s29SY[/YOUTUBE] Kijk goed naar wat Belhanda doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Wat is dit dan ;e [YOUTUBE]cN7DK7s29SY[/YOUTUBE] Kijk goed naar wat Belhanda doet. Haha, die keeper heeft Belhanda dus bestudeer, hij doet wel vaker panenka, bijv. tegen Arsenal in de CL enzo. En tsja, met z'n hoofd zo doen is alleen om met de keeper te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Hoorde wat anders ;c Belhanda kijkt eerst naar de zijkant krijgt daar een instructie en knikt dan oke. Daarna neemt hij die penal en de Montpellier spelers gaan gewoon niet het strafschop gebied in alsof ze het wisten :cab: En met Nicollin als voorzitter verwacht ik alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Hoorde wat anders ;c Belhanda kijkt eerst naar de zijkant krijgt daar een instructie en knikt dan oke. Daarna neemt hij die penal en de Montpellier spelers gaan gewoon niet het strafschop gebied in alsof ze het wisten :cab: En met Nicollin als voorzitter verwacht ik alles. Denk je als dit omgekocht zou zijn, dat het zo duidelijk in beeld zou komen. Belhanda knikt 300x ofzo, kijkt 20x. op zij. Als dit zou worden afgesproken was het veel makkelijker geweest om gewoon naast te schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Denk je als dit omgekocht zou zijn, dat het zo duidelijk in beeld zou komen. Belhanda knikt 300x ofzo, kijkt 20x. op zij. Als dit zou worden afgesproken was het veel makkelijker geweest om gewoon naast te schieten. Geen idee vind het wel verdacht en komop Belhanda is de slimste niet ;c En in die zelfde week is de handbal team van Montpellier ook verdacht geweest van omkoping ook onder leiding van Nicollin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 (bewerkt) Geen idee vind het wel verdacht en komop Belhanda is de slimste niet ;c En in die zelfde week is de handbal team van Montpellier ook verdacht geweest van omkoping ook onder leiding van Nicollin. Nja, ik vind het gewoon zoeken naar omkoping in het geval van de penalty. En dan zijn er altijd wel een aantal mensen die er meteen een heel onderzoek naar verrichten, maar zelf al uitgaan van uitkoping. Zelfde als al die conspiracy theorieën, conclusie is al bekend, maar ze zoeken alleen nog ff hoe ze het kunnen bewijzen. Belhanda heeft voordat hij die penalty neemt, al 100x met een panenka gescoord, lijkt me logisch dat Ochoa(beestenkeeper) hem dan een keertje pakt. Sowieso elke panenka die ooit gepakt is door de keeper, ziet er in mijn ogen raar uit. Want het is ook gewoon raar dat een keeper blijft staan, maar dat laat wel zien dat ie keeper ziek veel zelfvertrouwen heeft. Een Chesny bijv. gaat gewoon duiken, maar als je mentaal top bent durf je ook gewoon te staan. Net zoals een Pirlo durft om een panenka penalty te nemen, die is mentaal top, niet normaal veel zelfvertrouwen. 24 augustus 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Iemand die weet waarom Lyon pas in minuut 65 zit? Later begonnen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Iemand die weet waarom Lyon pas in minuut 65 zit? Later begonnen ofzo? Volgens L'Equipe omdat er een zondvloed was in de eerste helft en aan de rust het hele plein bijna onder water stond. Rust heeft bijna drie kwartier geduurd en uiteindelijk toch begonnen aan de 2de helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 PSG is weer bezig hoor :r thuis tegen Guingamp, 0-0 aan de rust.. paal, lat, over, naast, echt alles behalve erin :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten