Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Wat heb jij met Montpellier als ik vragen mag, [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION];

Ik ben wel eens in Montpellier geweest, sowieso ik ben best vaak in Frankrijk(Parijs 2x, Marseille heel vaak, Lyon geweest, Montpellier wel eens geweest) en ik begon Montpellier te volgen omdat m'n favo voetballer er speelde: Younes Belhanda, en sinds toen wel altijd sympathie voor en keek regelmatig wedstrijden van ze. Maar over het algemeen vind ik Frankrijk echt een toffe land, spreekt me veel meer aan dan bijv. Spanje.

En de Stroot: Monaco. Ik verwacht dit namelijk:

1. PSG

2. Marseille

3. Monaco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik zie Falcao wel herhalen wat ie ook bij Atletico deed. Maar hij heeft zeker wat spelers om zich heen die er ook wel wat van kunnen. Al schat ik Marseille wel hoger in, nu ook al beestenaankoop gedaan met Saber Khlifa, komt voor 2/3 mln over van Evian. Kan Gignac lekker op de bank zitten en dan lekker genieten van Ayew, Valbuena en Khlifa. :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bordeaux-Monaco is hier zometeen live op :< ben wel heel benieuwd geworden nu

BORDEAUX : Carrasso - Mariano, Sané, Planus, Poundjé - Nguemo, Poko - Plasil, Obraniak, Maurice-Belay - Saivet

MONACO : Subasic - Fabinho, Carvalho, Abidal, Kurzawa - Obbadi, Toulalan - Ocampos, James Rodriguez, Ferreira Carrasco - Falcao

Link naar opmerking
Deel via andere websites