Simonsav Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hij onthoofd nog bijna die keeper ook :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 (bewerkt) Meh, matig hoor. Heuy Montano erin, kijken of topaankoop er wat van kan. (800.000 ;c;c) Nohhh, de echte topaankoop komt erin, Cavani. :( 9 augustus 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Eindelijk (d) voor Lavezzi hopelijk, die is toch onzichtbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Misselijke tackle, mocht van mij wel direct rood. Edit: Viel wel mee in replay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Lekkere tackle jom, terecht rood nu moet PSG wel de winst kunnen pakken iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Fucking klote El Kaoutari, altijd hij met die gare momenten. ;e Tiene eindbaas hahahaa, Cavani :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ongenda erop _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ongenda er nog in :< toptalentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Zit geen idee achter bij dit PSG. Moeilijk veel mislukte voorzetten, lange ballen in de 16, bijna geen fatsoenlijke corners. Beschamend dat je hier niet 3-0 wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ait Montpellier, lekker begin van het seizoen. Hopelijk komen er nog wat spelers bij (spits, linksvoor, linksback) dan gewoon met Lyon strijden om plek 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Wat heb jij met Montpellier als ik vragen mag, [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ait Montpellier, lekker begin van het seizoen. Hopelijk komen er nog wat spelers bij (spits, linksvoor, linksback) dan gewoon met Lyon strijden om plek 4. Om plek 4 achter ...? Marseille, PSG en ...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Monaco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ohja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Wat heb jij met Montpellier als ik vragen mag, [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Ik ben wel eens in Montpellier geweest, sowieso ik ben best vaak in Frankrijk(Parijs 2x, Marseille heel vaak, Lyon geweest, Montpellier wel eens geweest) en ik begon Montpellier te volgen omdat m'n favo voetballer er speelde: Younes Belhanda, en sinds toen wel altijd sympathie voor en keek regelmatig wedstrijden van ze. Maar over het algemeen vind ik Frankrijk echt een toffe land, spreekt me veel meer aan dan bijv. Spanje. En de Stroot: Monaco. Ik verwacht dit namelijk: 1. PSG 2. Marseille 3. Monaco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Monaco gaat echt geen 3e eindigen. Die gaan punten verspelen bij Nice, Saint Etienne, Lille enz. Dat is geen echt team. Of Falcao moet er 30 maken en dat hele team dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 En die kans is best aanwezig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ja, ik zie Falcao wel herhalen wat ie ook bij Atletico deed. Maar hij heeft zeker wat spelers om zich heen die er ook wel wat van kunnen. Al schat ik Marseille wel hoger in, nu ook al beestenaankoop gedaan met Saber Khlifa, komt voor 2/3 mln over van Evian. Kan Gignac lekker op de bank zitten en dan lekker genieten van Ayew, Valbuena en Khlifa. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Monaco is nu een opgeraapt zooitje vergeleken met PSG. Die hebben destijds veeeeel beter ingekocht in eerste seizoen of eentje daarna. In ieder geval generatie Alex, Maxwell enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Bordeaux-Monaco is hier zometeen live op :< ben wel heel benieuwd geworden nu BORDEAUX : Carrasso - Mariano, Sané, Planus, Poundjé - Nguemo, Poko - Plasil, Obraniak, Maurice-Belay - Saivet MONACO : Subasic - Fabinho, Carvalho, Abidal, Kurzawa - Obbadi, Toulalan - Ocampos, James Rodriguez, Ferreira Carrasco - Falcao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik ben benieuwd naar Carrasco alleszins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Origi gescoord voor Lille vanavond _O_ En Monaco eindelijk op 0-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 0-1 Rivière :) Is dat weer een nieuw talentje? Ken 'm niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Voor een "opgeraapt zootje" vind ik Monaco wel goed spelen trouwens vanavond.. Veel talent voorin, en veel ervaring achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Falcao (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten