Thierryvane Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Haye, Ojo en Kali. :< Lekker middenveld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Haemhouts naar NAC :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Waar ie ook is opgeleid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Dat ze goffedomme Braber halen. M'n Clash of Clans account heet RobbieHaemhouts en ik kan m'n naam niet meer wijzigen :S :S Wel goede aanwinst voor NAC. Vond hem altijd een van de betere als ie speelde, hele fijne techniek en aanname. Leek er wel op alsof ie in de Eredivisie beter tot zijn recht kwam met zijn techniek, qua strijd brengt ie niet veel en heeft nogal de neiging om z'n been terug te trekken bij een duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Al met al hadden ze Haemhouts gewoon moeten behouden bij Willem II. Altijd een stabiele factor geweest. Zag laatst overigens Armenteros in Tilburg door de stad lopen, dus had hoop op een terugkeer. Maar paar dagen later las ik op internet dat hij bij Heerenveen zou tekenen. Is dat al rond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Is nog niet rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Al met al hadden ze Haemhouts gewoon moeten behouden bij Willem II. Altijd een stabiele factor geweest. Zag laatst overigens Armenteros in Tilburg door de stad lopen, dus had hoop op een terugkeer. Maar paar dagen later las ik op internet dat hij bij Heerenveen zou tekenen. Is dat al rond? Had hem er graag bijgehouden inderdaad. Neemt niet weg dat het middenveld met Kali, Haye, Ojo, Lieftink, Falkenburg en Schuurman al dubbel bezet is. Volgens mij heeft Armenteros nog steeds een huis in Tilburg, zou er niet teveel van denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Haemhout dus voor drie jaar getekend bij NAC :cab: Oh en Armenteros, die naam heb ik al ff niet meer gehoord volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Willem II heeft de selectie uitgebreid met de 24-jarige spits Francisco Sol Ortiz. De Spaanse aanvaller komt over van Villareal CF en tekent een contract voor drie seizoenen. De club heeft de optie om die verbintenis met een seizoen te verlengen. Spits van Villarreal B, uit de derde divisie. Echt uit de hoge hoed. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Zal wel blind gekeken zijn naar z'n Real Madrid opleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Willem II heeft Harald Wapenaar aangesteld als keeperstrainer van het eerste elftal. De voormalige profdoelman tekent bij Willem II een contract voor een seizoen. De club heeft daarnaast de optie om het contract met een jaar te verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Kristofer Ingi Kristinsson heeft vanmiddag in het Koning Willem II stadion een contract getekend voor drie jaar. De 17-jarige IJslands jeugdinternational komt over van Stjarnan FC uit Reykjavik en sluit aan bij Jong Willem II. En Jordy Vleugels naar Dordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Calcan toch naar Willem II, was eerst geen akkoord over aanbod. Zieke speler in voorbereiding wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2017 Share Geplaatst 26 oktober 2017 Fan Sol :( Grote speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten