Monk Geplaatst 4 september 2009 Share Geplaatst 4 september 2009 Die van Alyan is wel heerlijk. Doet me beetje denken aan Iron Maiden, al ligt dat waarschijnlijk aan mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 september 2009 Share Geplaatst 4 september 2009 Porcupine Tree staat al enkele jaren in m'n jaarlijstjes. Way Out of Here is een van m'n beste concertnummers ooit, samen met die beelden op de achtergrond 1 grote trip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 september 2009 Share Geplaatst 4 september 2009 Porcupine Tree staat al enkele jaren in m'n jaarlijstjes. Way Out of Here is een van m'n beste concertnummers ooit, samen met die beelden op de achtergrond 1 grote trip. Heb je het nieuwe album al beluisterd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 6 september 2009 Share Geplaatst 6 september 2009 Ik voel me aangesproken dus ik ga even antwoorden. Het is voor mij een manier om de muziek intenser te beleven :) En dat doe je met mensen om je heen die jij dan zit lastig te vallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 september 2009 Share Geplaatst 6 september 2009 En dat doe je met mensen om je heen die jij dan zit lastig te vallen? Iedereen weet dat je bij dat soort optredens niet in het midden moet gaan staan, simpel. Ik hou er ook niet van, maar ik zorg er voor dat ik ergens links vooraan bij het podium sta (de pit gaat namelijk altijd naar rechts toe, serieus). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 6 september 2009 Share Geplaatst 6 september 2009 (de pit gaat namelijk altijd naar rechts toe, serieus). Momentum van de aarde? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 En dat doe je met mensen om je heen die jij dan zit lastig te vallen? Ik val niemand lastig. Niemand wordt verplicht om mee te gaan in een pit hoor. Vind je't niks dan ga je gewoon ergens anders staan lijkt me :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 Heb je het nieuwe album al beluisterd? Nu wel, valt me tegen moet ik zeggen. Beetje veel van hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 Ik val niemand lastig. Niemand wordt verplicht om mee te gaan in een pit hoor. Vind je't niks dan ga je gewoon ergens anders staan lijkt me :cab: Mja, je kan ook zelf ergens anders gaan staan imo. Anyway, maakt ook allemaal niet uit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 beCnp_GV1AI&feature=related :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 9 september 2009 Auteur Share Geplaatst 9 september 2009 Lol;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 september 2009 Share Geplaatst 10 september 2009 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 11 september 2009 Auteur Share Geplaatst 11 september 2009 Geweldig nummer, tekst is alleen echt slecht. Rest van het album is ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 18 september 2009 Auteur Share Geplaatst 18 september 2009 Topictrapje. Ik heb nou net het nieuwste album van Phish gedownload. En wat een plaat zeg, om spontaan vrolijk van te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 september 2009 Share Geplaatst 18 september 2009 Topictrapje. Ik heb nou net het nieuwste album van Phish gedownload. En wat een plaat zeg, om spontaan vrolijk van te worden. *dat mag dus niet* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 18 september 2009 Auteur Share Geplaatst 18 september 2009 Wat dat mag dus niet? Als ik wat wil posten wat nieuw is en er is al een aantal dagen niet meer in het topic gepost (lees: langer dan een week), dan kan ik m'n laatste post wel gaan editten, maar dat leest toch niemand:cab:. Ten tweede zijn dat soort dingen voor de mods/admins om te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 september 2009 Share Geplaatst 18 september 2009 Om de onduidelijkheid even op te lossen: Ik heb zijn post ge-edit ;) Hij deed iets wat niet mocht. De edit zal binnen een minuut geweest zijn zodat je het niet ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 19 september 2009 Auteur Share Geplaatst 19 september 2009 Ooh;c wil je me PMen wat er dan in stond Michael? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 september 2009 Share Geplaatst 19 september 2009 Nee, want wat er stond is verboden op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 oktober 2009 Share Geplaatst 21 oktober 2009 Heeft er iemand nog aanbevelingen voor me? Ik luister nu vooral Billy Talent, Rise Against, The Offspring, Bad Religion, Pennywise, Millencolin, Guttermouth, RHCP, The Subways. Nja, niet echt één soort, iig allemaal Rock, punkrock achtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 22 oktober 2009 Share Geplaatst 22 oktober 2009 Ga eens Sum 41 luisteren... of - bowling for soup, Foo Fighters, Flogging molly (?), Foxboro hot tubs, Good charlotte, Greenday, Hit the lights, all times low, jimmy eat world, hollywood undead, Limp bizkit, linkin park, Mest, New found glory, NOFX, Papa roach, Plain white T`s, Reset, SR-71, American HI-FI, Sugarcult, system of a down, The gaslight anthem, unwritten law, You me at six, yellowcard, zebrahead. Misschien is dit wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 oktober 2009 Share Geplaatst 22 oktober 2009 Heeft er iemand nog aanbevelingen voor me? Ik luister nu vooral Billy Talent, Rise Against, The Offspring, Bad Religion, Pennywise, Millencolin, Guttermouth, RHCP, The Subways. Nja, niet echt één soort, iig allemaal Rock, punkrock achtig. Refused sowieso, het album The shape of punk to come, het is wel wat harder dan wat jij luistert. Maar absoluut de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 oktober 2009 Share Geplaatst 22 oktober 2009 Heeft er iemand nog aanbevelingen voor me? Ik luister nu vooral Billy Talent, Rise Against, The Offspring, Bad Religion, Pennywise, Millencolin, Guttermouth, RHCP, The Subways. Nja, niet echt één soort, iig allemaal Rock, punkrock achtig. Sowieso alle bands die Arno net noemde, behalve Good charlotte want die is een beetje gay. Maar een andere leuke band voor jouw is misschien wel disturbed of switchfoot (album: the beautiful letdown). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 22 oktober 2009 Share Geplaatst 22 oktober 2009 Ik luister de laatste tijd veel naar Rise Against en Element Eighty. Voornamelijk de respectievelijke cd's Appeal to reason en Element Eighty staan hier vaak op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 22 oktober 2009 Share Geplaatst 22 oktober 2009 Refused sowieso, het album The shape of punk to come, het is wel wat harder dan wat jij luistert. Maar absoluut de moeite waard. Kende ik nog niet, ben net even gaan luisteren maar is zeker niet slecht Sowieso alle bands die Arno net noemde, behalve Good charlotte want die is een beetje gay. Maar een andere leuke band voor jouw is misschien wel disturbed of switchfoot (album: the beautiful letdown). Good charlotte kan net :P ze hebben nog wel paar mooie nummers. Ik luister de laatste tijd veel naar Rise Against en Element Eighty. Voornamelijk de respectievelijke cd's Appeal to reason en Element Eighty staan hier vaak op. Rise against +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten