Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Metal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

En dat doe je met mensen om je heen die jij dan zit lastig te vallen?

Iedereen weet dat je bij dat soort optredens niet in het midden moet gaan staan, simpel. Ik hou er ook niet van, maar ik zorg er voor dat ik ergens links vooraan bij het podium sta (de pit gaat namelijk altijd naar rechts toe, serieus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val niemand lastig. Niemand wordt verplicht om mee te gaan in een pit hoor. Vind je't niks dan ga je gewoon ergens anders staan lijkt me :cab:

Mja, je kan ook zelf ergens anders gaan staan imo.

Anyway, maakt ook allemaal niet uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat mag dus niet? Als ik wat wil posten wat nieuw is en er is al een aantal dagen niet meer in het topic gepost (lees: langer dan een week), dan kan ik m'n laatste post wel gaan editten, maar dat leest toch niemand:cab:. Ten tweede zijn dat soort dingen voor de mods/admins om te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga eens Sum 41 luisteren...

of

- bowling for soup, Foo Fighters, Flogging molly (?), Foxboro hot tubs, Good charlotte, Greenday, Hit the lights, all times low, jimmy eat world, hollywood undead, Limp bizkit, linkin park, Mest, New found glory, NOFX, Papa roach, Plain white T`s, Reset, SR-71, American HI-FI, Sugarcult, system of a down, The gaslight anthem, unwritten law, You me at six, yellowcard, zebrahead.

Misschien is dit wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er iemand nog aanbevelingen voor me? Ik luister nu vooral Billy Talent, Rise Against, The Offspring, Bad Religion, Pennywise, Millencolin, Guttermouth, RHCP, The Subways. Nja, niet echt één soort, iig allemaal Rock, punkrock achtig.

Refused sowieso, het album The shape of punk to come, het is wel wat harder dan wat jij luistert. Maar absoluut de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er iemand nog aanbevelingen voor me? Ik luister nu vooral Billy Talent, Rise Against, The Offspring, Bad Religion, Pennywise, Millencolin, Guttermouth, RHCP, The Subways. Nja, niet echt één soort, iig allemaal Rock, punkrock achtig.

Sowieso alle bands die Arno net noemde, behalve Good charlotte want die is een beetje gay. Maar een andere leuke band voor jouw is misschien wel disturbed of switchfoot (album: the beautiful letdown).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Refused sowieso, het album The shape of punk to come, het is wel wat harder dan wat jij luistert. Maar absoluut de moeite waard.

Kende ik nog niet, ben net even gaan luisteren maar is zeker niet slecht

Sowieso alle bands die Arno net noemde, behalve Good charlotte want die is een beetje gay. Maar een andere leuke band voor jouw is misschien wel disturbed of switchfoot (album: the beautiful letdown).

Good charlotte kan net :P ze hebben nog wel paar mooie nummers.

Ik luister de laatste tijd veel naar Rise Against en Element Eighty. Voornamelijk de respectievelijke cd's Appeal to reason en Element Eighty staan hier vaak op.

Rise against +1

Link naar opmerking
Deel via andere websites