Monk Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Net Channel theory en We're all broken ontdekt. Aanradertjes. Iig Channel theory, Were all broken moet je denk ik meer van houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Nou goed, het moet maar. Als ik het zo lees, dan moet Pinkpop gezien het programma van dit jaar dus eigenlijk Pinkrock heten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Ach vorig jaar stonden er als afsluiters Metallica, Foo Fighters en RATM. Ben al lang blij dat er een rock en metaltopic is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Ben al lang blij dat er een rock en metaltopic is! Kom je hier wel eens? http://www.metalfan.nl/forum/index.php Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Nee, ben niet zo'n hele metalhead. Veel Metallica, Iron Maiden, beetje Trivium. Rest kan ik wel waarderen maar zou ik niet snel een cd van kopen (m.u.v. Slayer, Reighn in blood). Hou gewoon van stevige gitaren, maar niet van grunten of schreeuwen. Er moet wel een beetje melodie in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Probeer Opeth eens _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Nog een bepaalde instap cd?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Ik luister vooral technische death metal. Meshuggah, Necrophagist, Cryptopsy, Psyopus, Pavor, dat soort dingen. Ook Tool vind ik geweldig, net als Machine Head, Mastodon, Isis, Neurosis. Beetje lomp en technisch dus. Dream Theater was ik vroeger helemaal fan van. Nu vind ik het niets, beetje pochen met je instrumentbeheersing, fatsoenlijke nummers maken zit er niet in. Verder kun je me ook wakker maken voor een potje mathcore/metal, Dillinger Escape Plan, Converge, Botch, al is dat wat meer hardcore(de punkvariant dan, niet dat gestamp.) @ Michael: Mijn favoriet van Opeth is Deliverance. Vooral het titelnummer is geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 @ Michael: Mijn favoriet van Opeth is Deliverance. Vooral het titelnummer is geweldig. Ja, de beste cd om te beginnen is Still Life, Deliverance of Blackwater Park. Perfecte afwisseling in de zang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Iron Maiden ook een tijde geluisterd, Rainmaker, Aces High. Karate High School - Zombies Everywhere _O_ 0nnL-rAvRnU There Zombies everywhere, There zombies everywheeerreee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Editors, The Kooks, The Killers, Interpol, Bloc Party, Cage The Elephant, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem en Morrissey zijn absoluut GEEN rockbands... Aerosmith, Guns n'Roses, Bon Jovi, dat is rockmuziek. Niet de bovengenoemde popiejopie 3FM rommel Bon Jovi niet dan :cab: ? da's pas goedkope rommel! Anywayz. Heb even de muziek op een rij gezet waarvan ik vind dat het rock is en waar ik graag naar luister: Classic Rock Jeff Buckley Paul Weller Pink Floyd The Doors Dire Straits Deep Purple Led Zeppelin The Beatles David Bowie Golden Earring Marillion The Smiths The Church Sting Voor de meeste van deze bands/artiesten is van toepassing dat ze rock maken met invloeden van andere genres, zoals jazz, klassiek en stuk voor stuk in een andere rockstroming passen. Modern: Interpol The Frames Coldplay (het betere werk - en dat is ook meer rock dan die rommel van tegenwoordig) Anouk Maxïmo Park Doves Red Hot Chili Peppers Muse Blur Radiohead Nirvana Modest Mouse The Cardigans The Offspring Macha No Doubt Air Traffic The Faint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Dire straits en Golden Earring. Prachtige muziek. Hun zijn echt helden. Heb net Go Audio geluisterd met Drive to the city. En ik moet zeggen, echt prachtig. Heel zomers gevoel krijg ik ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Dire straits Sultans Of Swing:mrgy: Golden Earring Twilight Zone + Radar Love + When The Lady Smiles = _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Mijn favoriet is toch Romeo & Juliet, gevolgd door Walk of life :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Ik digg Money For Nothing iets meer dan Sultans of swing, Maar sultans op swing altijd hoor ik die op radio veronica op me werk. Brothers in Arms ook mooi. Edit: Romeo and Juliet ook mooi idd. Alleen digg de versie van the Killers eigenlijk veeel meer :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Uhu versie van The Killers is ook heel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderr Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Dit is wel lekker :mrgy: 6HMYZGkWi7g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 De 80's zijn trouwens wel koning met Rock. Whitesnake - Here I Go again bv, heerlijk. Nu het over the Killers gaat, Binnenkort naar hun concert. Zou eerst 12 maart gaan, maar bommelding :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 De 80's zijn trouwens wel koning met Rock. Whitesnake - Here I Go again bv, heerlijk. Als je het hebt over een decennium wat de ondergang van echte muziek betekende, dan heb je met de 80's een goeie ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Sander: PB ontvangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Als je het hebt over een decennium wat de ondergang van echte muziek betekende, dan heb je met de 80's een goeie ja. Talk Talk staat bekend als een van de stichters van het post-rockgenre, dat lijkt me toch wel echte muziek. New Order is enorm belangrijk geweest voor de dance. Er zijn enorm belangrijke dingen gedaan op hiphopgebied. Ga zo maar door. O ja, ook nog het hele metalgebeuren. Met bands als Metallica en Slayer. Ik denk dat je de 80's een beetje onderschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Hij bedoelt waarschijnlijk instrumentale muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Talk Talk staat bekend als een van de stichters van het post-rockgenre, dat lijkt me toch wel echte muziek. New Order is enorm belangrijk geweest voor de dance. Er zijn enorm belangrijke dingen gedaan op hiphopgebied. Ga zo maar door. O ja, ook nog het hele metalgebeuren. Met bands als Metallica en Slayer. Ik denk dat je de 80's een beetje onderschat. Nee hoor, met de komst van de CD zijn platenmaatschappijen een veel grotere rol gaan spelen in de muziekkoers van een artiest/band. zie glamrock, overdadig haar (Twisted Sister) enzovoorts. Metallica was in de jaren '80 ook geen wereldbekende band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Als je het hebt over een decennium wat de ondergang van echte muziek betekende, dan heb je met de 80's een goeie ja. Ik vind het niet de ondergang ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Bob Dylan_O_ Viel me gisteren héél zwaar tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten