jj1 Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 tja is wel lange reis natuurlijk he vanuit rotterdam naar groningen...wij betaalden iets van 30ofso voor groingen...psv was 40 volgens mij:cab: duurste van het jaar. komt door de trein.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 tja is wel lange reis natuurlijk he vanuit rotterdam naar groningen...wij betaalden iets van 30ofso voor groingen...psv was 40 volgens mij:cab: duurste van het jaar. komt door de trein.. Daar zit wat in, maarja ik betaalde ook 25 euro voor Sparta. Zo'n treincombi is wel beter natuurlijk. Helaas hebben veel clubs die mogelijkheid niet:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Groep Sparta-supporters onderbreekt training voor groepsgesprek De supporters van Sparta Rotterdam zijn de teleurstellende resultaten van hun favoriete club meer dan beu. Vrijdag meldde een groep van 25 fans zich bij de training, waarna zij het veld opliepen en een gesprek met de spelers en Frans Adelaar eisten. Dat meldt RTV Rijnmond. Na tussenkomst van algemeen directeur Peter Bonthuis is dat gesprek tijdens de training gevoerd. De supporters eisten meer inzet en passie van de spelersgroep, die niets anders konden doen dan dit te beloven. Trainer Adelaar beloofde beterschap. Sparta speelt aankomend weekend tegen SC Heerenveen, dat momenteel elfde staat met zeven punten meer dan de Rotterdammers. De ploeg van Adelaar staat teleurstellend vijftiende en heeft maar één punt meer dan ADO Den Haag, dat net onder degradatiestreep staat. ADO speelt zondag thuis tegen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Zozo, capuchons bij Sparta, poeee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Wat denken ze wel niet ;e ze denken een beetje dat Sparta van hun is, trieste figuren hoor op de wereld, net als die Ajacieden toen bij MvB. Eigenlijk hebben ze daar niet eens het recht op want ze zijn gewoon vrijwillig supporter van die club Stelletje helden op sokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Wat denken ze wel niet ;e ze denken een beetje dat Sparta van hun is, trieste figuren hoor op de wereld, net als die Ajacieden toen bij MvB. Eigenlijk hebben ze daar niet eens het recht op want ze zijn gewoon vrijwillig supporter van die club Stelletje helden op sokken Heb je hem ook weer hoor ;e :-D Spelers en trainers zijn slechts passanten. Supporters blijven er altijd :thumb: Soms moet je gewoon laten weten hoe je er over denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Een training verstoren zal helpen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Nico het argumenten monster Vertel is Nico waarom haat je Ajax? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Wat zou dan volgens jou een goede actie zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Geen actie, ze moeten zich er niet mee bemoeien, stelletje knurften Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Geen actie, ze moeten zich er niet mee bemoeien, stelletje knurften Ik vroeg het aan Bruins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 En ik vraag nu aan jouw om er is inhoudelijk op in te gaan ipv met je achterlijke (ja het lijkt wel alsof je die zogenaamde 25 Sparta supportes verdedigd) ultra brilletje te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Met doeken bij een training gaan staan of bij de wedstrijd, pamfletten uitdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Sorry Sibon, ik heb echt totaal geen interesse om met jou in discussie te gaan. Verder Bruins (blijven zo wel in de spelersnamen zeg :cab: ), acties zijn natuurlijk nooit leuk. Nou vind ik massaal het trainingsveld oprennen ook niet goed, maar zo lang je het allemaal gewoon netjes houdt is dat wat mij betreft dik in orde. Doeken langs het trainingsveld waarop staat dat je maar ff harder moet gaan rennen zijn ook niet leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasza Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Bij Sparta mocht het gewoon van de Algemeen Directeur zo te lezen? Die jongens die het bij Ajax deden hebben meer voor de club gedaan dan iedereen die er nu zit dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Die jongens die het bij Ajax deden hebben meer voor de club gedaan dan iedereen die er nu zit dusja. Wat hebben die dan voor Ajax gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Bij Sparta mocht het gewoon van de Algemeen Directeur zo te lezen? Die jongens die het bij Ajax deden hebben meer voor de club gedaan dan iedereen die er nu zit dusja. Ja, zoals Acuña in elkaar meppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasza Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Wat hebben die dan voor Ajax gedaan? Genoeg ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Genoeg ;) Waarom zo geheimzinnig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Hoezo moet je alles weten man, voor jou niet intressant;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Jasza's credibility als hoolie is anders in gevaar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Ik kan me niet voorstellen dat die malloten veel voor Ajax hebben betekent, behalve het bezoeken van (vrijwel) alle wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Dat lijkt me altijd nog beter dan een beleid te verzinnen waar je de club helemaal mee verziekt. Kan aan mij liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Waren dit niet dezelfde mensen die aan het klagen waren dat het in het Ajaxtopic over een andere club ging? On: Tsja, praten met de trainer en het bestuur kun je ook op een andere manier regelen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Het begint over Sparta hoor, dat al die mensen dan Ajax er bij betrekken maarja. MM je blijft provoceren he, of wat wil je eigenlijk met je post? Mij benieuwen of Stefan SR er bij was, denk het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten