Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Sparta Rotterdam

StefanSR

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

tja is wel lange reis natuurlijk he vanuit rotterdam naar groningen...wij betaalden iets van 30ofso voor groingen...psv was 40 volgens mij:cab: duurste van het jaar. komt door de trein..

Daar zit wat in, maarja ik betaalde ook 25 euro voor Sparta. Zo'n treincombi is wel beter natuurlijk. Helaas hebben veel clubs die mogelijkheid niet:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groep Sparta-supporters onderbreekt training voor groepsgesprek

De supporters van Sparta Rotterdam zijn de teleurstellende resultaten van hun favoriete club meer dan beu. Vrijdag meldde een groep van 25 fans zich bij de training, waarna zij het veld opliepen en een gesprek met de spelers en Frans Adelaar eisten. Dat meldt RTV Rijnmond.

Na tussenkomst van algemeen directeur Peter Bonthuis is dat gesprek tijdens de training gevoerd. De supporters eisten meer inzet en passie van de spelersgroep, die niets anders konden doen dan dit te beloven. Trainer Adelaar beloofde beterschap.

Sparta speelt aankomend weekend tegen SC Heerenveen, dat momenteel elfde staat met zeven punten meer dan de Rotterdammers. De ploeg van Adelaar staat teleurstellend vijftiende en heeft maar één punt meer dan ADO Den Haag, dat net onder degradatiestreep staat. ADO speelt zondag thuis tegen Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken ze wel niet ;e ze denken een beetje dat Sparta van hun is, trieste figuren hoor op de wereld, net als die Ajacieden toen bij MvB. Eigenlijk hebben ze daar niet eens het recht op want ze zijn gewoon vrijwillig supporter van die club

Stelletje helden op sokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken ze wel niet ;e ze denken een beetje dat Sparta van hun is, trieste figuren hoor op de wereld, net als die Ajacieden toen bij MvB. Eigenlijk hebben ze daar niet eens het recht op want ze zijn gewoon vrijwillig supporter van die club

Stelletje helden op sokken

Heb je hem ook weer hoor ;e :-D

Spelers en trainers zijn slechts passanten. Supporters blijven er altijd :thumb: Soms moet je gewoon laten weten hoe je er over denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Sibon, ik heb echt totaal geen interesse om met jou in discussie te gaan.

Verder Bruins (blijven zo wel in de spelersnamen zeg :cab: ), acties zijn natuurlijk nooit leuk. Nou vind ik massaal het trainingsveld oprennen ook niet goed, maar zo lang je het allemaal gewoon netjes houdt is dat wat mij betreft dik in orde. Doeken langs het trainingsveld waarop staat dat je maar ff harder moet gaan rennen zijn ook niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint over Sparta hoor, dat al die mensen dan Ajax er bij betrekken maarja. MM je blijft provoceren he, of wat wil je eigenlijk met je post?

Mij benieuwen of Stefan SR er bij was, denk het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites