StefanSR Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2009 Hmmm ik moet even kijken en overleggen, je hoort het morgen okee?;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 11 juli 2009 Share Geplaatst 11 juli 2009 Is goed. Het is vlakbij voor je, en jij mag toch geen wedstrijd van Sparta missen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2009 Ja hij is mooi ;) Ze spelen in bekant alle uithoeken van onze regio.. ik volg heus wel wat, maar echt niet alles :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 juli 2009 Share Geplaatst 15 juli 2009 Is Sparta - Westerlo ergens op de radio?? Ik heb wel Eredivisie Live, maar heb geen zin om het op tv te kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Vandaag de 1e helft van Sparta - Veendam wezen kijken, Sparta oogt alles behalve klaar voor de competitie. Na 5 min al 0-2 achter, daarna toonden ze ook erg weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 31 augustus 2009 Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ajax verhuurt Bodul aan Sparta Rotterdam 31/08/2009 17:47 Sparta Rotterdam heeft Darko Bodul op huurbasis overgenomen van Ajax. De twintigjarige Oostenrijker moet het komend seizoen ervaring opdoen bij de Kasteelclub. Bodul maakte op 8 februari 2009 zijn debuut voor Ajax in het uitduel met Vitesse (4-1), het bleek zijn enige wedstrijd in de hoofdmacht van de Amsterdammers dat seizoen. De spits wordt dinsdag medisch gekeurd in Rotterdam en 's middags werkt Bodul zijn eerste training af onder trainer Frans Adelaar. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 2 september 2009 Share Geplaatst 2 september 2009 Ik zie trouwens net dat Knol nog geen wedstrijd heeft gespeeld, geeft Adelaar de voorkeur aan Viergever of heeft het met een blessure te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 10 september 2009 Auteur Share Geplaatst 10 september 2009 Komt terug idd, is blessa geweest ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Sparta is de club van rotterdam!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Naaihuis is de junk van Spangen! :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Je ziet toch zelf ook dat het gewoon 2 keer terecht rood was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
afca_cbs Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 nee joh komt allemaal door de moeder van Nijhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dat word leuk morgen, mijn klasgenoot is zowat de enige (trotse) Feyenoorder in Veghel ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Het is herfstvakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 19 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2009 Woehoeeeee _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Het gaat lekker zo! :) Derde overwinning op rij en de 9de plaats :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 november 2009 Share Geplaatst 28 november 2009 wie kijkt wel eens de A1 van jullie? Want daar speelt een spits, waarmee ik vroeger wel eens voetbalde bij SV Hoofddorp. Paul Gladon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 Sparta stuurt Denneboom terug naar FC Twente Romano Denneboom hoeft zich niet meer te melden bij Sparta Rotterdam. De club heeft hem laten weten dat hij geen deel meer zal uitmaken van de selectie van de Kasteelclub. Dat betekent dat de aanvaller per direct zal moeten terugkeren naar FC Twente. Denneboom was al eerder uit de selectie gezet vanwege zijn houding tijdens trainingen en wedstrijden. De enkelvoudig international liet weten op de oude voet verder te zullen gaan en niet te willen veranderen, waarop Sparta aangaf geen basis te zien voor een verdere samenwerking. @vi.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
centrocampista Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 leuk voor kerst ja maar verder heb je er niks aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 haha te vroeg teruggestuurd xd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2010 WOEHOEE :mrgy: Je zou er maar geweest zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 hehe lekker zeg. over 2 weken kom k naar je toe;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2010 whehe weer POEPON 90! Wie komen er zondag onze kant op? Buiten uitvak om eventueel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 jasza en ik komen, maarja wel uitvak. weer 33euro, echt. blijven schandalige prijzen(niet alleen sparta hoor) maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 jasza en ik komen, maarja wel uitvak. weer 33euro, echt. blijven schandalige prijzen(niet alleen sparta hoor) maarja. Inderdaad. Ik betaalde gister 40 euro voor Groningen - Feyenoord:cab: Belachelijk gewoon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten