Petert Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Lovre misschien gratis terug? Frank wat weet je?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Ik weet dat Van loo, bacuna en Ivens zondag niet spelen. Lovre terug is volgens mij alleen mogelijk als er iemand vertrekt. Aangezien Groningen weinig budget heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Juist Lucanio dus op goal :D Is Van Loo gewoon gepasseerd of geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Gepasseerd. Hoezo weinig budget voor Lovre, hij is gratis toch? Sparv weg dan in de winter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Salarisbudget. ;) stond van de week in VI. Over inkomsten en de uitgave aan salarissen. Groningen zou fors gaan bezuinigen hier op. Resultaat 100000 euro volgens mij, we geven nog veel te veel geld uit aan salarissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Joey Suk van GAE in belangstelling van Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Slechter dan de Suk die al bij Groningen speelt kan het haast niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Vergelijkbare spelers ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Je kan de kwaliteiten toch vergelijken. Daar heeft Suk die nu bij FC Groningen geen één van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Ja maar bij je reactie lijkt het net of die Joey Suk op dezelfde positie speelt als Suk van Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Was meer een statement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Oke dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Suk vind ik wel een speler voor Groningen. Gewoon keihard buffelen en redelijk kunnen voetballen, technisch matig, maar veel loopvermogen en goede traptechniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Robin Ruiter van Volendam staat ook in de belangstelling van ons. Weet dat het een keeper is, meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Is dit seizoen een van de betere in de Jupiler League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Niet dat dat zoveel zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Ja klopt. Als je ziet wat daar verder rondloopt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Lovre terughalen lijkt me niet zo'n top plan. Is al redelijk op leeftijd, en hij was nou niet echt goed bezig z'n laatste twee seizoenen hier.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Lovre was gewoon held hoor. Die man heeft elke wedstrijd zoveel meters gelopen om het vuile werk op te knappen, niet normaal. Hij scoorde minder maar wel erg belangrijk. Van mij mag hij zeker terugkomen. En vanmiddag gaan we verliezen van Bony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Lovre was gewoon held hoor. Die man heeft elke wedstrijd zoveel meters gelopen om het vuile werk op te knappen, niet normaal. Hij scoorde minder maar wel erg belangrijk. Van mij mag hij zeker terugkomen. En vanmiddag gaan we verliezen van Bony. QFT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Nee, Luciano gaat niet vissen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Ik doelde ook op de eerste regel. Puntje uit Arnhem, zat meer in, maar niet ontevreden. Fijn om Luciano weer terug te zien in de goal. Verder vond ik Kappelhof goed spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Luciano was wel een verademing tegenover die Van Loo hoor. Keepte uitstekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Ach als je ziet hoe er tot nu toe in uitwedstrijden werd gespeeld was dit eigenlijk een prima wedstrijd tegen een vrij sterke tegenstander. En goed om te zien dat de verdediging wel degelijk goed kan spelen. Goede wedstrijd van Kappelhof inderdaad. En Luciano terug, mooi man. Krijg je af en toe weer van die mooie uitkomacties dat ie de tegenstander tot aan de cornervlag achtervolgt. (niet sarcastisch bedoeld trouwens; vind ik echt mooi om te zien) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Haha, echt he. Blijft leuk, wel hart in men keel dan. Daar heb ik bij Van Loo weliswaar geen last van, dan weet ik toch dat ie gaat prutsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten